Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

21

کانکس کارگاهی سبک

کانکس کارگاهی سبک

در واقع کانکس کارگاهی سبک کانکس های ساده ای می باشند که اکثرا برای اسکان کارگران پروژه یا دفاتر مستقر در پروژه های ساختمانی کاربرد دارند. کانکس ها امروزه استفاده از ان ها رواج پیدا کرده است. در شرکت یوواکو این نوع سازه ها اکثرا دارای انواع مختلفی می باشند که قادر هستید در بخش های مختلف از آنها مورد استفاده قرار دهید. سازه کارگاهی یکی از سازه هایی می باشد که همچنین برای اسکان کارگران از آن استفاده می گردد. کانکس ها که سازه های مورد استفاده در صنعت می باشند از بسیاری از جنبه ها یک بخش مفید برای شما محسوب می شوند ویژگی مهم این نوع از کانکس ها این است که از نظر قیمت کاملا” مقرون بصرفه می باشند.

علت استفاده از کانکس کارگاهی چیست؟

از مهمترین علت های استفاده از این نوع کانکس ها، حمل و نقل ساده و سرعت در ساخت و مونتاژ آنها می باشد این کانکس ها در ابعاد مختلف و با توجه به تعداد افرادی که قصد دارند از آن مورد استفاده قرار دهند، تولید می گردند. امکانات این سازه ها با توجه به نوع کاربری آنها دارای تفاوت می باشد. بعضی از کانکسهای کارگاهی به منظور اسکان کارگرانی که در  پروژه ها کار می کنند، در نظر گرفته می شود. بنابراین دارای بیشترین امکانات رفاهی و زندگی برای کارگران می باشند. در صورتی که از این کانکس تنها برای برگزاری جلسات و یا دفاتر کار مورد استفاده قرار داده شود، داشتن امکانات رفاهی در حد بالا و خیلی زیاد مد نظر قرار نمی گیرد.

مشخصات فنی کانکس کارگاهی سبک

کانکس کارگاهی سبک از نظر هزینه بسیار مقرون به صرفه می باشد و در ساخت آن از مصالح سبک مورد استفاده قرار می‌ شود. این نوع کانکس  قادر است تا دوسال بدون نقص به کار خود ادامه دهد.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *