Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس سرویس بهداشتی 6 چشمه

کانکس سرویس بهداشتی 6 چشمه

یکی از محصولات پر کاربرد کانکس یووا کانکس سرویس بهداشتی 6 چشمه می باشد. که این سازه دارای انواع و تیپ های مختلفی بوده که آن ها را در قسمت های مختلف شرح خواهیم داد.

کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه چیست؟

کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه داری یک درب بیرونی می باشد. از عرض به قسمت مساوی های یا غیر مساوی بنا به درخواست مشتری با رعایت استانداردهای فضا تقسیم می شود. و به دلیل درخواست نیاز کابین ها بنا به متراژ طول کانکس تقسیم بندی و پارتیشن بندی می گردد .و کابین های داخلی را شکل می دهند . همچنین اگر کانکس شما راهرو دار است می توان داخل راهرو های کانکس سرویس بهداشتی را به دو سمت مساوی پارتیشن بندی کرد.

انواع کانکس شش چشمه

1-کانکس گالوانیزه شش چشمه.
2-کانکس پانلی شش چشمه .
3-کانکس کامپوزیت شش چشمه.
4-کانکس نما ترموود شش چشمه .
5-کانکس فایبر گلاس شش چشمه.
6-کانکس سایدینگ شش چشمه.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

1.کانکس سرویس بهداشتی تک چشمه
2.کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه
3.کانکس سرویس بهداشتی 12 چشمه

نحوه اجرا ۶ چشمه راهرو دار

کانکس سرویس بهداشتی ۶ چشمه راهرو دار به طور کا داری یک درب می باشد. و خود کانکس از عرض به طور مساوی یا غیر مساوی با توجه به درخواست مشتری با رعایت استاندارد ها تقسیم می شود. بنا به درخواست و نیاز مشتری چشمه ها بنا به متراژ طول کانکس تقسیم بندی و پارتیشن بندی می گردد. و کابین های داخلی را شکل می دهند. حتی می توان داخل راهرو های کانکس سرویس بهداشتی را به دو قسمت مساوی پارتیشن بندی کرد. جهت سرویس دهی به خانم ها و آقایان تا این دو بخش جدا شود.

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی شش چشمه

  1.  شاسی کف : از قوطی نمره 10×10 با پایه بصورت دور کلاف.
  2.  اسکلت (structure): کانکس از پروفیلهای استاندارد 40×40 ، 80×40 با ضخامت 2 میل برای بدنه و کف کانکس و علاوه بر آن 2 عدد پلیت آهنی نمره 10 که بر روی ستونها جوش داده میشود که بتوان کانکس را با جرثقیل جابه جا نمود.
  3.  استراکچر: فلزی قابها و دیوارها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 1.5 میلمتر با اجرای ضد زنگ (اپوکسی) با رنگ آمیزی.
  4.  پوشش خارجی و داخلی : دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق گالوانیزه به ضخامت 4/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب میباشد.
  5.  پوشش داخلی کف: کانکس از تخته های چند لایی با ضخامت mil 18 وپوشش نهایی از سرامیک.
  6.  درب های بیرونی و داخلی و پنجره ها : درب ورودی از فاساد با شیشه مات می باشد.

دیگر مشخصات:

  1.  تاسیسات برقی: با استفاده از حباب سقفی، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان) ، کلید و پریزها از نوع دلند با مینیاتوری 25 آمپر ، سیم ها و کابل ها جهت سیم کشی با نمره 2.5 می باشد.
  2. فلاشینگ و گاتر آب: با استفاده از ورق های خم شده به ضخامت 0.5 mil ، از نوع پیش رنگ کوره ایی به همراه لوله های پولیکا به همراه زانویی جهت هدایت آب باران و برف.
  3.  رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.(رنگ آبی)
  4.  سرویس بهداشتی :دیوارپوش های داخلی از نوع طرح چوب درجه یک ، کف از سرامیک بهمراه روشویی با پایه ، توالت ایرانی و فرنگی بنا بر سفارش خریدار محترم ، شیر آلات درجه یک اهرمی استانداردایرانی با لوله کشی سرد و گرم ، جای حوله و صابون ، آینه و داخل کابین یک عدد فن تعبیه می گردد. (کلیه لوله کشی ها در داخل داکت می باشد)
  5.  گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه کانکس های تولید شرکت یووا دارای 1 سال ضمانت (آببندی و سیم کشی) و خدمات پس از فروش دائمی می باشند.