Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت ویلای پیش ساخته

قیمت ویلای پیش ساخته

خیلی از افراد در حال حاضر هزینه ساخت ویلا و مصالح گران قیمت را ندارند از این رو به سمت ویلاهای پیش ساخته می روند.
این انتخاب شما بستگی به کیفیت و قیمت ویلای پیش ساخته و متریال ها و مواردی مثل مقررات محلی، شرایط حمل و نقل، آب و هوا و … دارد.
برای اینکه به جواب این سوال برسیم باید شرایطی را مثل اینکه قیمت ویلای پیش ساخته چگونه محاسبه می شود را در نظر بگیریم. قیمت ویلای پیش ساخته بر اساس متر مربع و با توجه به مشخصات فنی و امکانات داخلی که خریدار مد نظر دارد مشخص می شود. که قیمت پایه آنها از متری 4/500/000 هزار تومان تا 6/800/000 تومان متغیر است.

این قیمت برای تحویل درب کارخانه می باشد و اگر سازه اجرا در محل باشد برای شهر های حومه تهران متری 150 هزار تومان و استان ها و شهر های دیگر متری 250 هزار تومان به بهای کل افزوده می شود.

مزایا ویلای پیش ساخته

ساخت ویلا به سبک پیش ساخته ویژگی های مثبتی دارد که موجب می شود بسیاری از افراد از این نوع سازه را به سازه های سنتی ترجیح می دهند که مهم ترین این مزایا عبارت است از :

  1. قابل اجرا در تمام فصل های سال فارغ از شرایط آب و هوایی
  2. سرعت اجرا ۱۰ تا 12 برابر بیشتر از سازه های سنتی
  3.  ایمنی و مقاومت کامل در برابر زلزه
  4. قابلیت جابجایی با حداقل تخریب
  5. سازگار با تمامی اقلیم ها
  6. بدون نیاز به فونداسیون
  7. حداقل اتلاف انرژی

البته این قیمت کانکس پیش ساخته حدودی بوده و هر کارخانه ای بسته به شرایط خود هزینه را تامین می کند. در ادامه کارخانه سازنده لیستی از مشخصات فنی، مصالح مصرفی، زمان تولید، امکانات داخلی و شرح خدمات در هنگام خرید به مشتری ارائه می دهد. که قیمت نهایی بر اساس انتخاب خریدار تعیین می شود.

ویلای پیش ساخته دو طبقه

اگر شما زمان محدودی برای ساخت بینا و طراحی بنای سنتی داشته باشید ساخت کانکس پیش ساخته بهترین گزینه ای است که می توانید انتخاب کنید. همچنین ویلا های پیش ساخته مشمول به هزینه بسیار کمتری می شود به دلیل کمتر بودن نیروی کار. این ویلا های پیش ساخته می تواند به صورت دوبلکس و با طراحی های بسیار شیک و مدرن پیاده شود. هزینه کمتر ویلاهای پیش ساخته نسبت به بناهای سنتی به این معنا نیست که کیفیت ان کمتر است بالعکس می توان به صورت ضد ضزلزه ان را ساخت.