Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس 15 متری

 قیمت کانکس 15 متری

قیمت کانکس 15 متری بستگی به یک سری پارامترهای مختلف دارد. که در مقاله فوق به آن اشاره خواهد شد، باید خاطر نشان کرد. منظور ما در این مقاله کانکس متراژ کانکس نیست بلکه طول کانکس بوده که ابعاد این سازه را مشخص می کند . که 2.40×6 میباشد که با چند مدل مختلف ساخته و فروخته میگردد.
با توجه به فضایی که این کانکس ها با این متراژ دارند می تواند دارای امکانات ویژه ای داشته باشد. و اگر متقاضی درخواست امکانات بیشتری را داشته باشد در این کانکس ها اعمال می شود.
در خیلی از مناطق اجازه ساخت و ساز داده نمی دهند. که بهترین کار این است که یک کانکس کوچک به عنوان خانه با تمام امکانات را خریداری کنیم و در فضای مورد نظر بتوانیم مستقر شویم.

کانکس ویلایی 15 متری

طبق تجربه ما در زمینه تولید و طراحی کانکس های ویلایی هر سازه دارای یکسری مزایا و معایبی خاص خود می باشند. که در این متن ما قصد داریم مزایای این سازه را برای شما مشتریان محترم شرح دهیم:

  • قابلیت جابه جایی به دفعات (دارای قلاب های فلزی از مقاومت بسیار بالا که در جابجایی کانکس دچار آسیب نشود)
  • در برابر خورندگی و رطوبت مقاومت بالایی دارد. (به دلیل استفاده از مصالح با کیفیت )
  • قابلیت اضافه شدن متراز حتی پس از پابان کار(از یک متر تا یکصد متر)
  • مقاومت بسیار بالا در برابر زلزله و نیروهای جانبی (ضد زلزله)
  • قیمت ارزانتر نسبت به ساختمان های سنتی(حداقل 50%)
  • کاهش هزینه های اکیپ سازنده در مراحل اجرا
  • قابلیت فروش مجدد پس از چند سال
  • سرعت ساخت بالا (حداکثر یک هفته)

قیمت کانکس 15 متری ساندویچ پانل

دیواره ها و سقف این کانکس از ساندویچ پانل بوده که ضخامت این دیواره ها با توجه به سفارش خریدار متغییر بوده و از این کانکس برای مناطق بسیار سرد و شرجی استفاده میگردد.در برخی مئارد دیده شده است که از این کانکس حتی در کارگاه نیز استفاده شده. و برای اسکان کارگران و حتی خوابگاه نیز استفاده میگردد.شاسی کانکس از تیر آهن نمره 160 به صورت دور کلاف، اسکلت اصلی کانکس از پروفیل های سنگین 8 در 8 و کف از 4 در 4، درب و پنجره ها از نوع UPVC با شیشه های 4 میل، تخته کف 18 میل ضد آب و سیم کشی این کانکس از نوع درجه یک می باشد.
قیمت کانکس 15 متری ساندویچ پانل 63.000.000 تومان می باشد.

قیمت کانکس سایدینگ

این سازه از دسته کانکسه ایی می باشد. که ظرهری زیبا داشته و بیشتر برای واحد های مسکونی و ویلایی مورد استفاده قرار میگیرد. نمای این سازه بیشتر بصورت کلبه ( شیب در طول ) بوده و ارتفاع آن نیز نسبت به کانکس های دیگر بلندتر می باشد. شاسی کانکس از تیر آهن نمره 140 بصورت دور کلاف، اسکلت اصلی کانکس از پروفیلهای سنگین 8 در 4 و کف از 4 در 4، درب و پنجره ها از نوع UPVC با شیشه های 4 میل، تخته کف 18 میل ضد آب و سیم کشی این کانکس از نوع درجه یک میباشد.
قیمت کانکس 15 متری سایدینگ 46.000.000 تومان می باشد.

قیمت 15 متری اداری

کانکس گالوانیزه 15 متری اداری از پر فروش ترین محصولات مجموعه ما بوده و با توجه به کاربرد آن از متریال نسبتا قوی برای ساخت این کانکس استفاده میگردد.این نوع کانکس 6 متری بیشتر برای نجهیز کارگاه و دفتر سرپرست کارگاه مورد و پیمانکاران ساختمانی مرود استفاده بوده. و پس از اتمام پروژه عملیات ساخت اکثرا یا آنرا برای کارگاه بعدی یا بصورت کانکس دست دوم به فروش میرسانند. شاسی کانکس از تیر آهن نمره 140 بصورت اسکی، اسکلت اصلی کانکس از پروفیلهای سنگین از 4 در 4، درب و پنجره ها از نوع آلومینیومی ، تخته کف 16 میل و سیم کشی این کانکس از نوع درجه یک می باشد.
قیمت اداری سنگین 30.000.000 تومان می باشد.

قیمت 15 متری کارگاهی

کانکس گالوانیزه 15 متری کارگاهی بیشتر برای اسکان کارگران و کارگاه های عمرانی و حتی در برخی موارد برای کانکس سرایه داری نیز از آن استفاده می گردد. از لحاظ قیمتی این کانکس ارزانتر بوده و از بابت مصالح بکاررفته نیز ضعیفتر می باشد. و بیشتر برای مواردی از آن استفاده می شود که مئت زمان پروژه بیشتر از سه سال نباشد. شاسی کانکس از تیر آهن نمره 140 بصورت اسکی، اسکلت اصلی کانکس از پروفیلهای سنگین از 4 در 4، درب و پنجره ها از نوع آلومینیومی ، تخته کف 16 میل و سیم کشی این کانکس از نوع درجه یک می باشد. ورق بکار رفته در بدنه کانکس با ضخامت 3 و ورق سقف آن نیز با ضخامت 4 می باشد.
قیمت کارگاهی 20.000.000 تومان می باشد.

قیمت کانکس لوکس

این کانکس با توجه به نام آن و نوع نمای بکاررفته نسبت به کانکسهای دیگر هم از لحاظ زیبایی و هم از لحاظ قیمت تفاوتهای زیادی داشته و باعث شده است که مشتریان خاص خود را داشته باشند.کانکس لوکس بیشتر جهت کاربری ویلا، فروشگاه و دفاتر فروش استفاده شده. و گاها هم میتوان در یک طراحی خاص از آن به عنوان کانکس خودپرداز نیز استفاده کرد.

قیمت لوکس به ازا هر متر مربه 5.000.000 تومان می باشد.

قیمت 15 متری چوبی

امروزه نمای چوبی یکی از پر مخاطب ترین محصولات کانکس است. و در اصل باید گفت نمای این کانکس از ترموود فنلاندی و نمای داخلی نیز از لمبه چوبی استفاده می گردد. کاربری این کانکس بیشتر برای کانکس ویلایی و فروشگاهی بوده و جهت خرید این کانکس و استعلام قیمت آن با شماره تلفن های درج شده در بخش تماس با ما در ارتباط باشید.