Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

فروش اقساطی کانکس

 

فروش اقساطی کانکس

از موارد بسیار مهم در زمان خرید کانکس که خیلی از مشتران از ما سوال دارند فروش به صورت اقساط بوده و شرکت ما شرایطی را فراهم نموده است. که خریدار بتواند به صورت اقساط کانکس مورد نظر خود را بخرد . البته باید گفت این فروش بصورتی نیست که اقساط بلند مدت داشته باد بلکه طبق قرارداد فی مابین پس از دریافت مبلغ پبش پرداخت طی دو الی سه قسط خرید انجام می گردد.

ابن خدمات برای مشتریانی می باشد که بودجه کافی برای خرید ندارند. و متقاضی خرید اقساطی می باشند. هر چه کانکس بزرگتر باشد مبلغ خرید بالاتر و شرایط پرداخت قسطی نیز (چکها) بیشتر می باشد. و به راحتی یک خریدار می تواند صاحب یک سازه نو یا کانکس مسکونی مورد نظر خود گردد.

شرایط مهم خرید اقساطی

برای خرید کانکس بصورت اقساط شرایط خاصی در نظر گرفته شده است که بطور کامل شرح داده می شود. ابتدا باید نوع کانکس مشخص شود. پس از تایید تیپ کانکس دو ضامن معتبر باید چک های خریدار را امضا و تایید کنند. توجه داشته باشید که حتما ضامن ها از کسبه با گردش مالی تایید شده از بانک مورد نظر باشند. پس از مراحل قانونی و استعلام ها خریدار پس از عقد قرارداد مبلغ پیش پرداخت را طی یک فقره چک ارائه داده.

و پلان مورد نظر نیز تایید و سپس مراحل ساخت در دستور کار قرار گرفته و کانکس مورد نظر ساخته می شود. و طی مدت زمان مورد نظر به خریدار تحویل می گردد، کانکس های که می توان بصورت اقساطی خرید شوند، کانکس فروشگاهی، کانکس ویلایی، کانکس اداری، کانکس مسکونی، می باشد که طی مراحل اطلاع داده شده خریدار می تواند نسبت به عقد قرارداد آن اقدام کند.

کانکس قسطی در تهران

بسیاری از کانکس ها که در تهران خرید می شوند برای استفاده در پروژه ها راه سازی و ساختمانی بصورت قسطی خرید می شوند. که چون تعداد سفارشات این سازه ها بالا میباشد و مبالغ پرداختی نیز عدد بالا بوده قطعا باید بصورت اقساط خرید شوند که پس از تولید تعدادی از آن بصورت پارت پارت پس از تکمیل به خریدار تحویل اقساط آن پرداخت می گردد. این شرایط پرداخت کانکس اقساطی در تهران باعث می گردد. که خریدار بتواند تعداد بیشتری کانکس را خرید کرده و به راحتی نیز پروژه خود را تجهیز نماید که کمک بزرگی در پروژه های بزرگ می گردد.

 مزایای خرید کانکس ویلایی اقساطی

  •  تحویل سریع و به موقع کانکس توسط تیم سازنده یووا کانکس
  • در نظر داشتن سود پایین در فروش اقساطی که شامل 1 الی 3 درصد سود خواهد شد
  • پیش پرداخت کم و مناسب با بودجه مشتری، پیش پرداخت های اولیه ی ما معمولا بین 10 الی 30 درصد مبلغ کل می باشد.
  • مدت زمان بندی اقساط : با توجه به در خواست مشتری به دو صورت کوتاه مدت و بلند مدت انجام می شود. که اقساط بلند مدت 24 ماهه در نظر گرفته می شود.

فروش اقساطی کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی از پر درخواست ترین محصولات شرکت کانکس یووا می باشد. و با توجه به قیمت بالای آن هر کسی توان خرید آن را نداشته و به همین دلیل ما شرایطی را مهیا کرده ایم که یک خریدار بتواند به راحتی با پرداخت پنجاه درصد مبلغ قراداد یک کانکس را به راحتی خرید نماید. برای خرید یک کانکس فروشگاهی طبق موارد اعلام شده در بالا حتما دوضامن با جواز کسب مورد نیاز بوده .و حتما میبایست خریدار نامه کسر از حقوق و دسته چک معتبر داشته باشد که مورد تایید شرکت ما بوده و بعد از این مراحل خرید خود را انجام دهد.

خریداران توجه داشته باشند در یکی از بندهای قرارداد ذکر شده است که پس از تحویل کانکس در صورتی که چک مشتری دچار مشگل گردد. شرکت می تواند به راحتی نسبت به برگشت کانکس اقدام و از طریق مراجع قانونی از طریق ضامن های خریدار اقدامات لازم را به عمل آورد.
با توجه به تغییرات مهم در شرایط خرید با گفت شرایط خرید یکسان نبوده. و در برخی موارد فروش ویژه متغیر بوده و همیشه ایده آل خرید نمی باشد. به همین دلیل توصیه میگرد در صورت هرگونه خرید دوستان اقدام نمایند.

یووا کانکس با فراهم کردن این شرایط قصد داشته تمام افراد و قشرهای جامعه بتوانند کانکس خود را خریداری کنند. شما می توانید ابتدای خرید مقداری از مبلغ پرداخت کنید و مابقی مبلغ به صورت اقساط پرداخت شود. برای اینکه اطلاعات بیشتری از چگونگی قسط بندی و ساخت کانکس های متفاوت یوواکانس داشته باشید با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید.