Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس غذاخوری

کانکس کانکس غذا خوری

سازه کانکس غذا خوری محلی برای صرف غذا پرسنل و نیروها بوده که اکثرا این کانکس در سازمان ها و ادارات دولتی در حیاط و بام طراحی و ساخته می شوند.

سالن های غذا خوری پیش ساخته دارای مزایایی می باشند که باعث می شوند راندمان زمانی در ادارات و سازمان های دولتی به نحوه چشم گیری بالا رفته و در این مراکز می توان این سالن ها را به صورت اجرا در محل طراحی نمود.

کاربرد کانکس غذا خوری

با توجه به اینکه این سازه به صورت یک سیستم سازه ایی نوین ساخته می گردد مراکز تولیدی، ادارات، دانشگاه ها، بیمارستان ها، شهرداری ها، از این کانکس هم به عنوان سالن غذا خوری و در بعضی از موارد به عنوان سالن اجتماعات نیز از آن استفاده می گردد. کانکس هایی هم کاربری شبیه به کانکس غذا خوری دارند مانند کانکس فست فود

مشخصات فنی

1-شاسی از تیر آهن نمره 14 بصورت دور کلاف.
2-اسکلت از پروفیلهای رایج و استاندارد با ضخامت 2 میل 80×40 و 40×40 با ضد زنگ کامل.
3-نمای بیرون از ساندویچ پانل برای موارد اجرا در محل و در موارد معمولی از کامپوزیت.
4-نمای داخلی اکثرا از pvc طرح چوب و در بعضی موارد از تایل کناف.
5-کف از سرامیک برای اجرا در محل و در سیستم معمولی از تخته کف و کفپوش.
برای کسب اطلاعات کامل از نحوه ساخت و نوع طراحی کانکس غذاخوری با مشاوران فروش ما تماس حاصل نمایید.

روش ساخت

عموما این سازه به صورت اجرا در محل است زیرا که در اکثر موارد ابعاد آن بزرگ و قابل حمل نیست. اما در برخی موارد نیز به دلیل الزامات موجود می توان دو تکه آن را نیز تولید و سپس به محل انتقال داد. که می بایست حتما پیش از این کار طول مسیر را یک بازدید کارشناسانه کرده تا در موقع حمل کانکس سالن غذاخوری به مشکل برنخوریم. زمان مورد نیاز برای اجرای این سازه با اندازه متوسط حدود 25 تا 30 روز زمان نیاز دارد تا تمامی بخش و متعلقات آن مجهز شود.