Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس 12 متری

قیمت کانکس 12 متری

قیمت کانکس 12 متری با نوجه به تنوع و تیپ و متریال این سازه بسیار متنوع بوده. و در این سعی بر این سات که تیپ های مختلف و قیمت های آن مورد بررسی قرار گیرد.به طور کلی باید عرض شود منظور ما در این مقاله متراژ این سازه نبوده. و در اصل طول کانکس 12 متر و عرض آن 3 متر و گاها 2.40 میباشد. که در کل متراژ آن 36 متر مربع می گردد.

قیمت کانکس 12 متری کامپوزیتی (3×12)

کانکس 12 متری کامپوزیتی از زیباترین و مقاوم ترین تولیدات ما بوده. و کاربرد آن دفاتر فروش، دفتر مدیریتی، فروشگاه، کافی شاپ و کانکس های فست فود از آن استفاده می گردد.
قیمت کانکس کامپوزیتی با توجه به نواسانات هر متر مربع 4.500.000 تومان می باشد.

مشخصات فنی کامپوزیتی

ابعاد:3×12 مساحت کل کانکس:36 متر مربع شاسی: تیر آهن نمره 16 اسکلت: قوطی 80×40 و 40×40 ورق بدنه:کامپوزیت آلومینیومی درب و پنجره: UPVC درجه یک با شیشه 4 میل تخته کف: ضد آب 18 میل مالزی پوشش نهایی کف: کفپوش وینی فلکس یا سرامیک درجه یک سیم کشی: با مهتابی مازی نور با سیم نمره 2.5 عایق: از نوع پشم سنگ با دانسیته 80 سپاهان ورق سقف : از نوع صاف با ایزوگام نواری جهت آببندی کامل سقف کانکس.

 ساندویچ پانل(2.40×12)

کانکس 12 متری ساندویچ پانل ماموتی جهت استفاده در مناطق شرجی و سرد سیر میباشد. علت استفاده از این کانکس به علت نوع عایق آن که از نوع پلی یورتان میباشد که اکثرا در سردخانه ها از این نوع عایق استفاده میگردد.
قیمت کانکس 12 متری پانلی
قیمت کانکس دوازده متری پانلی متر مربعی 4/500/000 تومان میباشد.

مشخصات فنی کانکس 12 متری ساندویچ پانل

ابعاد:2.40×12 مساحت کل کانکس:28/80 متر مربع شاسی: تیر آهن نمره 16 اسکلت: قوطی 80×40 و 40×40 پوشش بدنه:ساندویچ پانل 4 سانتی درب و پنجره: UPVC درجه یک با شیشه 4 میل تخته کف: ضد آب 18 میل مالزی پوشش نهایی کف: کفپوش وینی فلکس یا سرامیک درجه یک سیم کشی: با مهتابی مازی نور با سیم نمره 2.5 عایق: از نوع پلی یورتان با دانسیته 40 پوشش سقف : از نوع ساندویچ پانل سقفی با ضخامت 4 سانتی.

قیمت کانکس 12 متری اداری(2.40×12)

کانکس اداری دوازده متری از دیگر محصولات پرفروش شرکت مابوده و با توجه به متریال استفاده شده در این کانکس از طول عمر بالایی بر خودار میباشد که بیشتر برای تجهیز کارگاه و دفاتر اداری سرپرست کارگاه از آن استفاده میشود.

قیمت کانکس دوازده متری اداری

قیمت کانکس 12 متری اداری کارگاهی طبق متر مربع محاسبه شده و قیمت آن 74/000/000 میلیون تومان بصورت سالنی و در صورت اضافه شدن پارتیشن، سرویس بهداشتی یا آشپزخانه قیمت آن اضافه خواهد شد.

مشخصات فنی کانکس 12 متری اداری

ابعاد:2.40×12 مساحت کل کانکس: 28.80 متر مربع شاسی: تیر آهن نمره 16 اسکلت: قوطی 80×40 و 40×40 پوشش بدنه:از ورق 4/.mm استاتیک پیش رنگ درب و پنجره: آلومینیومی درجه یک سنگین تخته کف: ضد آب 18 میل مالزی پوشش نهایی کف: کفپوش طرح پارکت سیم کشی: با مهتابی ری نور با سیم نمره 2.5 عایق: از نوع پلاستوفم با ضخامت 4سانت پوشش سقف : از نوع ورق های سینوسی بهمراه چسب سلیکون جهت آببندی کامل سقف.

قیمت کانکس 12 متری سایدینگ(3×12)

کانکس 12 متری سایدینگ ازدیگر محصولات زیبا بوده و با توجه به نوع نما بیشتر از این کانکس به عنوان واحد های مسکونی و سوئیت استفاده میگردد.

قیمت کانکس دوازده متری سایدینگ

قیمت این کانکس به ازا هر متر مربع 3/500/000 تومان میباشد که با توجه به تغییر در متراژ قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

مشخصات فنی کانکس 12 سایدینگ

ابعاد:3×12 مساحت کل کانکس:36متر مربع شاسی: تیر آهن نمره 16 اسکلت: قوطی 80×40 و 40×40 پوشش بدنه:از نما پوشش سایدینگ درب و پنجره: از نوع upvc تخته کف: ضد آب 18 میل مالزی پوشش نهایی کف: کفپوش طرح پارکت سیم کشی: با مهتابی ری نور با سیم نمره 2.5 عایق: از نوع پلاستوفم با ضخامت 4سانت پوشش سقف : از نوع ورق های سینوسی بهمراه چسب سلیکون جهت آببندی کامل سقف.

قیمت کانکس 12 متری کارگاهی(3×12)

کانکس 12 متری کارگاهی مورد استفاده در کارگاه های ساختمانی و عمرانی بوده که در مدت زمان مشخصی از این کانکس استفاده می گردد. و پس از پایان پروژه اکثر مشتریان آن را به عنوان کانکس دست دوم به فروش می رسانند.

قیمت کانکس دوازده متری کارگاهی

قیمت این کانکس به ازا هر متر مربع 2/100/000 تومان میباشد که با توجه به تغییر در متراژ قیمت آن نیز تغییر خواهد کرد.

مشخصات فنی کانکس 12 متری کارگاهی

ابعاد:3×12 مساحت کل کانکس:36متر مربع شاسی: تیر آهن نمره 16 اسکلت: قوطی 80×40 و 40×40 پوشش بدنه:از ورق استاتیک 3/.mm پیش رنگ درب و پنجره: از نوع آلومینیومی تخته کف: ضد آب 16 میل mdf پوشش نهایی کف: کفپوش طرح پارکت سیم کشی: با مهتابی fpl با سیم نمره 2.5 عایق: از نوع پلاستوفم با ضخامت 4سانت پوشش سقف : از نوع ورق های سینوسی بهمراه چسب سلیکون جهت آببندی کامل سقف.

چگونگی محاسبه قیمت کانکس 12 متری

قیمت کانکس کاملا به کاربری و و مصالح به کار رفته بستگی دارد و هنگام محاسبه بر حسب این دو مورد می باشد. برای سازه های پیش ساخته نمی توان به اون صورت قیمت مشخص کرد و متغیر است. البته که ما برای شما قیمت انواع کانکس با مصالح مختلف را مشخص کرده ایم. همان طور که در بالا مشخص شده است قیمت کانکس های 12 متری کاملا به جنس و نوع ان بستگی دارد و در وهله دوم طرحی که برای ان استفاده می کنید در هزینه ان مثر است.

کانکس دوازده متری دست دوم

در اکثر پروژه های ساختمانی و عمرانی پس از انجام و اتمام پروژه اکثر خریداران کانکس های خریداری شده را جهت بازگشت بخشی از مخارج خود بصورت کانکس دست دوم آگهی و به فروش می رسانند. یکی از موارد مهم در مفاد قراداد شرکت ما بازخرید کانکس و فروش آن پس از اتمام پروژه خریداران می باشد. قیمت این تیپ سازه ها می بایست پس از بازدید و مشخص شدن ضریب سلامت آن تعیین می گردد. در اکثر موارد کانکس دست دوم دوازده متری حدودا 30% پایین تر از قیمت خرید خود به فروش می رسد.

فروش کانکس

فروش کانکس به چند عامل بسیار مهم بستگی دارند که عبارتند از: ابعاد و متراژ کانکس، نوع کاربری کانکس، محل نصب کانکس، نوع متریال مصرفی کانکس که از عوامل بسیار مهم بوده که در قیمت گذاری سازه تاثیر بسزایی دارد. با توجه به اینکه کانکس 12 متری مشتریان خاص خود را داشته. و دارای یک سری ویژگی های خاص خود می باشد در بالا بصورت کامل توضیحات ارائه شده. و در صورت هر گونه ابهام در رابطه با این کانکس با شماره تلفن های درج شده در قسمت تماس با ما ارتباط گرفته و از مشاوران فروش ما مشاوره رایگان بگیرید.

کانکس 12 متری چه مزایایی دارد؟

کانکس ۱۲ متری از لحاظ عایق بودن بسیار عالی کار می کند. این مورد موجب می شود که در زمستان ها هم شما هوای گرمی در اختیار داشته باشید. همین مورد در تابستان نیز به شما کمک خواهد کرد. به صورتی که هوای داخل کانکس از بیرون آن خنک تر خواهد بود. نکته مهم دیگر این است که کانکس در برابر زلزله بسیار مقاوم است و اتفاقی برای آن نمی افتد.  با توجه به اهمیت بسیاری که این کانکس دارد. قیمت کانکس به صورت مرتب در حال تغییر و تحول است.

سوالات متدوال مشتریان درباره کانکس 12 متری

آیا نوع مشخصات فنی ارائه شده برای کانکس یکسان است یا می توان به طور مثال برای کانکس کارگاهی از متریال قوی تری استفاده کرد؟

در پاسخ به این نوع سوالات باید گقت ما در سیستم ساخت هیچ گونه محدویتی نداشته. حتی می توان به طور مثال از استراکچر یک کانکس پانلی با کمی تغییرات در طراحی از آن به عنوان اسکلت کانکس اداری استفاده کرد که این امر باعث افزایش قیمت آن کانکس میگردد.

آیا قیمت کانکس 12 متری همیشه یکسان است؟

پاسخ خیر چون امکان دارد خریدار در آن امکانات ویژه در نظر داشته. و حتی قیمت کانکس به نوسانات ارز نیز بستگی داشته و این قیمتها متغییر میباشند.