Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

فروش اقساطی کانکس ویلایی

فروش اقساطی کانکس ویلایی

یکی از پیشنهادات بسیار خوب برای ساخت ویلای شخصی در کم ترین زمان، استفاده از فروش اقساطی کانکس ویلایی می باشد. با فروش اقساطی شما می توانید بدون نیاز به ساخت و ساز سنتی و صرف زمان و هزینه بالا ، صاحب ویلای خود شوید. در سفارش و ساخت کانکس ویلایی شما بصورت اقساطی کافیست که خانه مورد نظر خود را بر اساس متراژ و طبقات دلخواه سفارش دهید.

کانکس ویلایی

کانکس ویلایی می تواند بهترین و سریع ترین راه برای داشتن یک ویلای پیش ساخته است. همچنین نسبت ساخت ویلا های سنتی هزینه کمتری هم دارد. در کنار این ویژگی ها هر امکاناتی که شما خواهان ان در کانکس ویلایی خود باشید فراهم می شود. برای مثال حمام و دستشویی مستر، ویلای دوبلکس، نمای شیشه، سالن بیلیارد و محیطی تماما لوکس و لاکچری.

فروش اقساطی کانکس ویلایی

 کانکس ویلایی یووا با تجربه ای بیش از 20 ساله در زمینه تولید انواع کانکس و سازه های سبک می تواند شما را در این زمینه ساخت اقساطی کانکس ویلایی کمک نماید. این شرکت دانش و توان فنی تولید کانکس ویلایی و سفارشی دلخواه شما را دارد.

قیمت کانکس

بعد از مشخص کردن پلان و نقشه های فنی کانکس توسط سازنده و لحاظ نمودن تجهیزات مورد نیاز خریدا به طور دقیق می توان قیمت کانکس ویلایی را محاسبه کرد. زیرا متراژ های کانکس و امکانات آن در هر کانکس و محل ساخت و تحویل هرکدام در قیمت نهایی تاثیر گذار هستند و باعث می شود قیمت کانکس متغیر باشد و ثابت نباشد. پیش از خرید کانکس باید از کارشناسان یووا کانکس مشاوره بگیرید تا با توجه به نیاز های شما برای خرید کانکس راهنمائی تان کنند.

شرایط فروش اقساطی

مشتریان گرانقدری که درخواست خرید کانکس اقساطی را دارند می توانند به دفتر فروش یووا کانکس مراجعه کرده و بنا به سفارشی که دارند و قیمت تمام شده ای که به نتیجه رسیدند، ۲۵% از کل فاکتور را نقدا پرداخت کنند و مابقی را در تعداد چک ها در تاریخ توافق شده توزیع کنند.
باید توجه داشته باشید که در فروش اقساطی چک هایی که تحویل می دهید به هیج عنوان برگشتی نداشته باشند ، استعلام در مورد موجودی و برگشتی چک از بانک توسط مجموعه صورت خواهد گرفت که در غیر این صورت خرید اقساطی نمی تواند صورت بگیرد. فروش کانکس اقساطی طی یک قرارداد رسمی فی مابین بین خریدار و مجموعه یووا کانکس خواهد بود.

یوواکو تولید کننده انواع کانکس

شما می توانید انواع کانکس از جمله کانکس مسکونی، کانکس فروشگاهی، سرویس بهداشتی، کانکس ویلایی و … را به صورت اقساطی از ما خریداری کنید. شرکت یوواکو با بیش از 20 سال سابقه تولید در زمینه کانکس مفتخر است به همکاری با طیف بسیار وسیعی از مشتریان اعم از شخصی و سازمانی
جهت اطلاع از، خرید کانکس و یا فروش کانکس و نیز کانکس دست دوم شما می توانید با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید. همکاران ما همواره آماده پاسخگویی به شما می باشند.