Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس مخابراتی BTS (5)

کانکس مخابراتی

کانکس مخابراتی BTS از دیگر محصولات پر فروش شرکت یووا می باشد. که بیشترین کاربری ان سازه برای دکه های اینترنتی و مخابراتی می باشد. کانکس BTS یا همان مخابراتی بیشتر در کنار دکل ها جهت قرار گرفتن رک ها با یونیت های مختلف قرار می گیرند که کلیه سیم ها و کابل ها از دکل از دریچه فیدر به داخل سازه هدایت می شوند.

انواع کانکس مخابراتی

این کانکس به دو آیتم مهم تقسیم بندی می شود که به آن ها اشاره می گردد.

  1. کانکس ساندویچ پانل مخابراتی
  2. کانکس گالوانیزه مخابراتی

مزایا کانکس مخابراتی

یکی از اولین و مهم ترین ویژگی ها برای این نوع سازه ها ضد آب بودن آن است زیرا با برخورد آب با دستگاه در عملکرد آن اختلال ایجاد خواهد شد و یا به طور کل از کار خواهد افتاد. همچنین برای خروجی هوا نیز از دمپر های مخصوص فیلتر دار استفاده می شود. از دیگر مزایا کانکس مخابراتی حفظ دمای محیط است و از انتقال گرمای حاصل از تابش مستقیم خورشید به فضای داخلی کانکس جلوگیری می کند که برای این منظور بهتر است ساخت کانکس ساندویچ پانل باشد که بهترین عایق حرارتی است و از تبادل حرارتی بین فضای بیرون و داخل جلوگیری می کند.

کابرد کانکس مخابراتی

دو وظیفه اصلی دکل های مخابراتی آنتن رسانی و ارنج کردن ترافیک مورد نیاز هر منطقه جهت پوشش تلفن همراه یا شبکه اینترنت است. هر کدام از این دکل ها دارای یک دستگاه بی تی اس BTS می باشد که کاربرد آن منتقل کردن این امواج به فرستنده های نصب بروی دکل بوده و جهت اطلاع بیشتر باید گفت که به طور معمول برد آنها یا درواقع مسافت تحت پوشش هرکدام بسته به مسطح بودن یا ناهموار بودن سطح زمین از 18 الی 35 کیلومتر بوده که با انجام تمهیداتی جهت تقویت امواج می توان آن را افزایش داد.

قیمت

قیمت کانکس مخابراتی با توجه به ابعاد و متراژ و متریال مصرفی به شرح زیر می باشد.
1-کانکس پست برق 2×2 پانلی قیمت فروش 170/000/000 ریال.
2-کانکس پست برق 50/2×50/2 قیمت فروش 205/000/000 ریال.
3-کانکس پست برق 2×3 قیمت فروش 225/000/000 ریال.

مشخصات فنی

  1. شاسی کف : از IPE نمره 14 بصورت دور کلاف با تیر ریزی داخلی از ناودانی نمره 10 جهت استحکام کف کانکس.
  2. اسکلت(structure ): کانکس از پروفیل های استاندارد 40×40 ، 80×40 با ضخامت 2 میل برای بدنه و کف کانکس و علاوه بر آن چهار عدد ناودانی آهنی نمره 10 که بر روی شاسی جوش داده میشود که بتوان کانکس را با جرثقیل جابه جا نمود.
  3. استراکچر: فلزی قاب ها و دیوارها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 2 میلیمتر با اجرای ضد زنگ (طوسی) با رنگ آمیزی کامل.
  4. پوشش خارجی و داخلی : دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک به ضخامت 5/. میلی متر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب می باشد.

دیگر مشخصات:

  1.  پوشش داخلی کف: کانکس از تخته های چند لایی با ضخامت mil 18 واترپروف با مارک فارلین پلکس یا کریندو به همراه کفپوش درج یک (وینی فلکس آلمانی) به همراه قرنیز cm 5 .
  2. درب های بیرونی و داخلی و پنجره ها : از نوع UPVC با مارک ویستا بست بهمراه یراق آلات درجه یک ترک با تزریق گاز آرگن.
  3. تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک مازی نور یا هیوا. داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ). کلید و پریزها ، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی با مارک لگراند. سیم ها و کابل ها جهت سیم کشی با نمره 2.5.  4 و 6 بوده و برای سرمایش و گرمایش یک ورودی جدا بهمراه کلید مینیاتوری A 32 با کابل نمره 6 اجرا خواهد شد.
  4. فلاشینگ و گاتر آب: با استفاده از ورقهای خم شده به ضخامت cm 5 ، از نوع پیش رنگ کوره ایی به همراه لوله های پولیکا به  همراه زانویی جهت هدایت آب باران و برف.
  5. رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.