Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس انباری (6)

گالری کانکس انباری

کانکس انباری

امکانات کانکس ​های انباری چیست؟

سازه‌ های پیش ساخته انباری به صورت معمول فاقد امکانات می باشند، اما قادر هستید امکاناتی مانند سیستم امنیتی، سیستم گرمایشی و سرمایشی، قفسه و کمد دیواری، کفپوش و دیوارپوش، نقشه داخلی کانکس و… را در آن سفارشی سازی نمایید.

کانکس انباری مناسب برای چه پروژه‌هایی است؟

طراحی سایت در کرج

برای استفاده در واحد های تولیدی، صنعتی، گارکاه‌های عمرانی و مسکونی که انباری ندارند این کانکس‌ ها مناسب هستند و می‌توان برخی از آن‌ ها را به صورت مجموع چند انباری در کنار یکدیگر و گاها نیز متصل به یک دیگر به یکدیگر بوده، بخصوص آن‌ هایی که برای واحد های مسکونی به صورت کانکس انباری اجرا در پشت بام ساخته یا پارکینگ طبقات زیر همکف و یا حتی حیاط اجرا می‌ گردند.

همچنین کانکس‌ های انبار قادر هستند به عنوان کانکس‌ های انبار مواد مصرفی، کانکس‌ های انبار مواد بهداشتی، کانکس‌ های انبار لوازم پزشکی، کانکس‌ های انبار کارگاه، کانکس‌ های انبار مواد دارویی و… مورد استفاده قرار داده شود ادارت و سازمان‌ های دولتی و مسکونی و تجاری که با کمبود فضا جهت انبار رو به رو می باشند بیشتر از کانکس‌ های انبار به صورت پیش ساخته مورد استفاده قرار می دهند.

نکات مهمی که در ساخت کانکس انباری باید به آن توجه کرد، چیست؟

در ساخت کانکس انباری باید از استحکام و دوام ساختمانی که قرار است کانکس بر روی آن اجرا گردد اطمینان حاص نمایید. کلیه ساختمان‌ هایی که با استفاده از مصالحی مانند بتن و یا فلز ساخته می‌ شوند از مقاومت خوبی برخوردارند، و توانایی تحمل وزن سازه‌ هایی مثل کانکس را دارند چون سازه‌ های پیش ساخته وزن سبک‌ تری در مقایسه با ساختمان‌ های ساخته شده با استفاده از بتن و یا فلز دارند.

طراحی سایت در کرج

گالری کانکس انباری