Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس غرفه بازیافت

کانکس غرفه بازیافت

سازه کانکس غرفه بازیافت در نمایشگاه به صورت سالانه برگزار می شود. مورد استفاده قرار می گیرد. علت استفاده از کانکس غرفه در زمان برگذاری نمایشگاه مدت زمان کوتاه آن می باشد. که به راحتی و سهولت در مدت چند روز غرفه مورد نظر آماده بهره برداری می باشد.

در اصل می توان گفت این سازه حکم یک کانکس نمایشگاهی را دارد چون اکثرا این غرفه با طراحی مدرن به عنوان کانکس نمایشگاهی مورد استفاده قرار می گیرد.

انواع کانکس غرفه

باید گفت این سازه با دو تیپ متفاوت ساخته می گردد. اول غرفه روباز که اکثرا در محیط های مسقف و سوله ها چون آب باران و برف به آن نفوذ نمی کند. و دوم غرفه مسقف که برای محیط های ساخته می شود که دارای سقف نبوده و در فضای باز از آن استفاده می گردد.

البته در گاهی موارد نوع چرخدار آن هم برای جابه جایی های مکرر ساخته می شود. که بیشتر برای غرفه های فروش کتاب و بلیط از آن استفاده می گردد.

طراحی و ساخت کانکس غرفه

سفارش این سازه و خرید آن با سفارش مشتری آغاز و با توجه به تیپ غرفه درخواستی مدت زمان آن به خریدار اعلام می گردد. فرایند تولید و ساخت ان از 15 تا 30 بوده در طی این مدت خریداران محترم می توانند از مراحل ساخت کانکس غرفه بازدید به عمل آورند.

کاربری

در مطالب بالا ذکر شد کاربرد این کانکس برای غرفه نمایشگاهی می باشد ولی در برخی موارد از آن به عنوان کانکس غرفه بازیافت، غرفه میادین میوه و تره بار و فروش استفاده می گردد.

از مزایای این کانکس، کانکس میوه و تره بار و کانکس های شهرداری کانکس می توان به مقاومت آن ها در برابر پوسیدگی، خوردگی، و عیق مناسب حرارتی و برودتی آن ها اشاره کرد. همچنین این کانکس ها با توجه به متریال به کار رفته در ساختشان، طول عمر زیادی دارند و  در برابر زلزله و شرایط جوی مختلف مقاوم است.

کاربرد و ویژگی های کانکس غرفه بازیافت

برای همکاری مردم و شهرداری کانکس غرفه بازیافت نمونه مناسبی است. و به یک کار فرهنگی مطلوب تبدیل می شود. این کار از سمت شهرداری شهر هایی مانند تهران، اصفهان و … پیشنهاد داده شده است.
به کمک این کانکس های بازیافت، زباله های تر و خشک را می توان جدا جمع آوری کرد و به بازیافت آن ها کمک کرد. یکی از مهم ترین کاربرد های این کانکس ها برای بازیافت کاغذ می باشد. به این صورت که از قطع کردن بیش از حد درختان جلوگیری می شود و باعث کاهش صدمات وارده به محیط زیست خواهد شد.

قیمت

قیمت کانکس غرفه با توجه به متریال مصرفی در ساخت و متراژ آن محاسبه شده است. و خریداران محترم می توانند برای اطلاع از قیمت آن در سایت ما بخش لیست قیمت کانکس را بازدید نمایند.