Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس سوئیت مسکونی

کانکس سوئیت مسکونی

کانکس سوئیت مسکونی همان طور که از نام آن پیداست نسبت به کانکس مسکونی و کانکس ویلایی دارای ابعاد کوچکتر بوده و از این سازه اکثرا جهت سکونت خانواده ها کم جمعیت مورد استفاده قرار میگیرد.متراژ این کانکس اکثرا 20 الی 30 متر با کلیه امکانات رفاهی میباشد.

انواع سوئیت مسکونی

  1. نما سمنت برد
  2. 20 متری
  3. 30 متری
  4. سایدینگ
  5. دکوراتیو
  6. پانلی

طراحی سایت در کرج

کانکس سوییت پانلی

کانکس مسکونی سوییت پانلی می تواند بهترین گزینه برای افرادی باشد که به مدت طولانی می‌خواهند از این نوع کانکس استفاده کنند. در ساخت کانکس ویلایی مسکونی از ساندویچ پانل پلی اورتان (عایق حرارت) استفاده می کنند. برای اطلاع از قیمت این نوع محصول با کارشناسان بخش فروش ما تماس حاصل فرمائید.

کانکس سوییت سایدینگ

از کانکس سایدینگ ویلایی برای دفتر مدیریت در مناطق کارگاهی استفاده می کنند. جنس به کار رفته در این نوع محصول سایدینگ کانادایی بوده و از زیبایی ظاهری و مقاومت بالایی نیز برخوردار است‌.

متریال مصرفی

این سازه با توجه به متراژ و ابعاد با چند مدل مختلف از جمله سرایه داری پانلی – کانکس گالوانیزه و کانکس سرایه داری سایدینگ طراحی و تولید می گردد.

امکانات کانکس های سوئیت

  • قابل جابجایی و حمل توسط جرثقیل یا تریلی
  • دارای سرویس بهداشتی و اپن آشپزخانه
  • سفارش در سایزهای دلخواه مشتری
  • بدون نیاز به مجوز از طرف شهرداری
  • امکان نصب پکیج گرما و سرما
  • عایق پشم یک سنگ درجه
  • ساخت سریع
  • ضد زلزله

قیمت

محاسبه دقیق جهت قیمت گذاری برای قیمت فروش کانکس مسکونی طبق درخواست مشتریان محاسبه میگردد.با توجه به توضیحات خریداران محترم کارشناسان فروش ما در اسرع وقت قادر خواهند بود قیمت کانکس درخواستی فوق را به عزیزان اعلام نمایند.

عوامل مؤثر بر قیمت کانکس سوئیت مسکونی

با توجه به این که جنس کانکس سوئیت از چه نوع فلزی یا مصالحی مثل پی‌وی‌سی باشد، قیمت ان تفاوت پیدا می کند.  حتی ممکن است در بدنه این کانکس‌ها از عایق‌های حرارتی و صدا هم استفاده شده باشد؛ در این صورت حتما قیمت بالاتری خواهد داشت. عامل مهم دیگر بر روی قیمت این کانکس، متراژ آن می باشد.

سفارش و خرید کانکس سوئیت مسکونی 

برای خرید و سفارش انواع کانکس، به شما توصیه می شود از مراکز معتبر اقدام کنید تا بتوانید یک کانکس با کیفیت را خریداری کنید. یووا کانکس به عنوان یکی از شرکت‌های معتبر در زمینه طراحی و ساخت انواع کانکس مسکونی پیش ساخته سفارشات شما را در زمینه انواع کانکس باغی و حتی کانکس دست دوم می‌پذیرد و در سریع ترین زمان ممکن آن را به شما تحویل می‌دهد.