Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس مسکونی (15)

گالری کانکس مسکونی و ویژگی های آن

از بین انواع مختلف کانکس بیشترین تقاضا مربوط به گالری کانکس مسکونی  بوده است که در سال های اخیر افزایش پیدا کرده است. امروزه ساخت خانه با سیمان و آجر و مصالح هم زمان بر بوده و هم اینکه امکان جابجایی آن وجود نداشته و علاوه بر آن هزینه زیادی نیز به سازنده تحمیل می کند. این موارد باعث شده که افراد در بسیاری از مواقع به جای ساخت و ساز به خرید کانکس روی بیاورند. کانکس مسکونی در ابعاد و اندازه های مختلف و با امکانات و قابلیت های مختلفی طراحی و عرضه می شوند. در ادامه نکاتی را درباره انواع کانکس های پیش ساخته بیان می کنیم و کاربرد کانکس مسکونی را بررسی می کنیم.

مقایسه کانکس مسکونی با انواع دیگر کانکس

همانطور که می دانید انواع مختلفی کانکس در طرح های متفاوت و با امکانات خاص طراحی و تولید می شود که هرکدام ویژگی های منحصر به فردی دارند. اما تفاوت عمده کانکس مسکونی با انواع دیگر این است که دقیقا مانند یک خانه کامل و مستقل پلان تجهیز شده و طراحی شده دارد. در کانکس مسکونی دسترسی فضاهای داخلی و روابط کاربری کاملا اصولی و دارای حریم خصوصی و بخش بندی خاص خود است.

کانکس مسکونی با ابعاد و اندازه ها و طرح های مختلف تولید شده و تمام امکانات رفاهی نظیر سرویس بهداشتی، آشپزخانه و اتاق خواب، انباری، نهارخوری م حتی امکانات جانبی در صورت درخواست مشتری مانند مخزن ذخیره آب، پنل های خورشیدی تولید برق می باشد.

امکانات رفاهی در هنگام گرفتن سفارش از مشتری و در مرحله طراحی کانکس مسکونی به طور کامل بررسی می شوند و با توجه به ابعاد کانکس مسکونی در اختیار پلان و جزییات سازه در کنار یکدیگر تعبیه می شوند.

میزان مقاومت 

کانکس مسکونی به دلیل استفاده طولانی مدت باید دارای مقاومت بسیار بالا باشد. ممکن است کانکس مسکونی در مناطق مرطوب یا مناطق گرم و خشک استفاده شوند. که برای این منظور باید دارای مقاومت مناسب در برابر رطوبت و همچنین دارای عایق حرارتی در برابر گرما باشد. به طور کلی برای ساخت کانکس مسکونی روش های مختلف و همچنین مصالح ومتریال مختلفی وجود دارد. که طبق شرایط اقلیمی مشتری نوع مناسب آن انتخاب می شوند. به طور مثال برای دیوارهای خارجی چوب، ساندویچ پانل، ورق فولادی و … می تواند استفاده شود که همگی مقاومت بالایی دارند. در ساخت اسکلت کانکس مسکونی از پروفیل های آهنی و شاسی از تیرآهن نمره 16 یا 18 استفاده می شود و برای اتصالات اسکلت معمولا جوش ممتد به کار می رود که دارای مقاومت بالایی است.

قیمت کانکس

همانطور که می دانید به دلیل طرح و ابعادو اندازه های مختلف و همچنین متریال متفاوت مورد استفاده در کانکس مسکونی  نمی توان قیمت ثابتی برای آن در نظر گرفت زیرا به عوامل و مشخصات زیادی بستگی دارد. اما به طور کلی نحوه محاسبه قیمت و هزینه های تمام شده در کانکس مسکونی بر اساس متر مربع تعیین می شود. هر متر مربع کانکس مسکونی با توجه به نوع سازه و نوع مصالح و طراحی بیرونی و داخلی متفاوت و امکانات به کار رفته در آن تعیین می شود. برای اطلاع دقیق از محاسبه قیمت تمام شده کانکس مسکونی مورد نظرتان با شرایط و ویژگی مشخص شده می توانید با کارشناسان شرکت صنعتی یووا تماس حاصل فرمایید.

پوشش داخلی کانکس مسکونی

پوشش داخلی کانکس مسکونی با توحه به سلیقه مشتری و میزان بودجه ای که برای آن در نظر می گیرد می تواند متفاوت باشد. اما به طور معمول و در اکثر موارد برای دیوارپوش های داخلی از نوع پی وی سی قابل شستشو استفاده می شود. دیوارپوش داخلی در طرح های متنوع چوبی و کاغذی مورد استفاده قرار می گیرد. علاوه بر تایل های PVC روکشدار در مواردی نیز از شیت های MDF در صورت درخواست مشتری برای دیوارپوش های داخلی استفاده می شود. دیوارپوش های PVC دوجداره درجه 1 و ضد رطوبت، ضد حشره و مقاوم در برابر شعله ور شدن هستند.

مراحل ساخت گالری کانکس مسکونی

ساخت کانکس مسکونی مراحل خاص خودش را دارد که شاید با مراحل ساخت انواع دیگر کانکس متفاوت باشد. بعد از اینکه مشتری سفارش خود را ثبت کرد محل نصب کانکس مسکونی توسط کارشناسان بررسی می شود. و طبق محل نصب نوع مصالح مورد نیاز تعیین می شود. بعد از مشخص شدن نوع مصالح برای ساخت کانکس مسکونی مواد اولیه لازم توسط شرکت سازنده تهیه می شوند.

سپس قاب مناسب برای سازه مشخص می شود و همچنین با توجه به شرایط و موقعیت کانکس مسکونی نوع عایق مشخص می شود.

بعد از انجام مراحلی که شرح داده شد اسکلت ساخته شده و ستون های آن نصب می شوند. و اتصالات مربوطه توسط جوشکاری و یا سفت کردن مهره های اتصال انجام می شود. پس از ساخته شدن اسکلت و اتمام اتصالات اقدام به رنگ کردن سازه می کنند. بعد از انجام این مراحل برق کشی و نصب اتصالات جریان برق و لوله کشی انجام می شود. وقتی کارهای اولیه نصب کانکس مسکونی به اتمام رسید امکانات رفاهی مورد نظر مانند نصب کابینت برای آشپزخانه و نصب کمد برای اتاق های خواب و نصب روشویی و شیرآلات انجام می شود.

با کیفیت ترین نوع کانکس مسکونی

همانطور که در ابتدای مطلب گفته شد کانکس مسکونی با توجه به شرایط اقلیمی و موقعیت قرار گیری و همچنین با توجه به بودجه ای مشتری به آن تخصیص می دهد می تواند در طرح ها و ابعاد متفاوت و با متریال مختلفی ساخته شود. به طور کلی کانکس های مسکونی در انواع متریال ورق گالوانیزه، ساندویچ پانل، طرح سایندینگ، طرح دکوراتیو، طرح کامپوزیت و غیره ساخته می شوند که هرکدام از این متریال توسط شرکت صنعتی یووا در بهترین درجه کیفی هستند.

شرکت یووا در ساخت انواع کانکس های خود بهترین متریال و بهترین طراحی ها را ارائه می دهد. پوشش بدنه کانکس، سقف کانکس، عایق بندی، پوشش داخلی کانکس، درب و پنجره، کف کانکس، کفپوش و همچنین سیستم لوله کشی و روشنایی کانکس همگی با بهترین کیفیت و بهترین متریال طراحی و تولید می شود. در صورتی که می خواهید با کیفیت ترین نوع کانکس را خریداری کنید می توانید با کارشناسان سایت یووا در ارتباط باشید.