Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ATMکانکس (8)

کانکس خودپرداز ATM

کانکس خودپرداز ATM جهت نصب و راه اندازی دستگاه های ATM در اماکن عمومی مانند مراکز خرید، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز تفریحی از کانکس عابر بانک استفاده می شود. امروزه دستگاه خود پرداز بانکی از دسته مواردی میباشد که در طول روز به آن نیاز پیدا می کنیم. البته ناگفته نماند که بانک ها به خوبی نیاز مردم را رفع کرده ولی در برخی موارد و در بعضی از مکان ها نیاز به کانکس عابر بانک می باشد که دارای رفت و آمد بسیار می باشد.

انواع کانکس خودپرداز ATM

کانکس عابر بانک دارای چند نوع مختلف می باشد که در پایین ذکر خواهند شد.

هر یک از این سازه ها دارای کاربردهای متفاوتی و بسته به نوع شرایط آب و هوایی و نما طراحی و ساخته می گردند.
کانکس عابر بانک چرخدار که در سطح شهر نمونه ای از آن را دیده اید برای رفاه حال مردم و سهولت در امور بانکی از آن استفاده می گردد.
کانکس عابر بانک کامپوزیتی که دارای نمای زیبا بوده و بصورت ثابت در مراکز خرید و فروشگاه ها و ادارت از آن بسیار استفاده می گردد. عابر بانک پانلی که بیشتر برای مناطق شرجی و سرد از این سازه استفاده می گردد.

انواع کانکس خودپرداز ATM

این سازه در دو حالت تولید می شود. یکی از آن ها دارای ابعاد کوچکی است به این صورت که فقط دستگاه در آن قرار می گیرد. و مانیتور آن برای استفاده کاربر خارج از سازه قرار دارد. حالت  دیگر هم دستگاه ATM و هم کاربر درون کانکس قرار داشته که معمولا برای شعب 24 ساعته بانک و یا دستگاه های خودپرداز جلوی مجتمع های تجاری یا اماکن عمومی مانند میادین اصلی شهر استفاده می باشد. از انجایی که امروزه دستگاه های عابربانک و خودپرداز های بانکی بخش زیادی از تراکنش ها و نیاز های روزمره شهروندان را انجام می دهند ، هرچه در دسترس تر بودن آن ها در یک شهر نشان دهنده یک شهر و جامعه ایده آل می باشد.

مشخصات فنی

  1. شاسی : با استفاده از تیر آهن نمره 14 به صورت اسکی.
    استراکچر : اصلی کانکس از پروفیل 40×40 با ضخامت 2 میل با فواصل cm 32 برای کف کانکس .
    هوک بلت : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20. که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیت های قوی به شاسی کف متصل می گردد.
  2. پوشش خارجی بدنه: طبق درخواست مشتری محترم (کامپوزیت)
    داخلی بدنه : طبق درخواست خریدار محترم( لمینیت-دیوارپوش آذران پلاستیک)
    کف : از تخته های mil 18 با کفپوش درجه یک وینی فلس با ضخامت mil 2 بهمراه قرنیز .
  3. عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق حرارتی و برودتی)
  4. درب و پنجره ها: از جنس ضد سرقت با پروفیل های رایج موجود در بازار با یراق آلات در جه یک بهمراه شیشه های mil 4 با تزریق گاز آرگن.
  5. تاسیسات برقی : با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها با برند دلند، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی ، سیم ها و کابل ها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 4 اجرا خواهد شد.
  6. پوشش خارجی سقف : به صورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق سینوسی با ضخامت 5/. جهت آبندی کامل سقف به همراه چسب سیلیکون کانکس خودپرداز ATM.