Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس دو قلو و چند قلو

کانکس دو قلو و چند قلو

سازه بنای کانکس دو قلو و چند قلو به درخواست مشتری در زمانی که نیاز به متراژ بزرگتر می باشد، این کانکس بصورت دوقلو و سه قلو طراحی و تولید می گردد. ابعاد جهت تولید متغیر بوده و به صورت زیر می توان آن ها را تولید کرد.

  1. 6×12 با متراژ 76 متر مربع
  2. 9×12 با متراژ 108 متر مربع
  3. 5×12 با متراژ 60 متر مربع

کانکس دوقلو و چند قلو کلیه امکانات رفاهی را داشته و با چند متریال متفاوت می شود آن ها ساخت. از مزایایی مهم این سازه ایجاد فضای بزرگ، نصب در کوتاه ترین زمان، قابلیت نصب مجدد در دفعات می باشد.

انواع کانکس های دو قلو و چند قلو

1.کانکس مسکونی چندقلو
2.کانکس اداری چندقلو
3.کانکس بیمارستان چندقلو

1. کانکس های که کاربری ان ها مسکونی است که بیشتر به عنوان ویلا مورد استفاده قرار می گیرند. به فضاهای مجزا از قبیل سرویس بهداشتی و حمام ،آشپزخانه، اتاق خواب ها، کمد دیواری … تجهیز می شوند.
2. فضاهای اداری به اتاق های مختلفی تقسیم شده و نورپردازی و امکانات داخلی به گونه ای طراحی می شود که مناسب کار کارمندان باشد.

مشخصات فنی کانکس

  1. شاسی: با استفاده از تیر آهن نمره 14 یا 16 بصورت اسکی دور کلاف.
  2. استراکچر: اصلی کانکس از پروفیل 40×40 با ضخامت 2 میل با فواصل cm 32 برای کف کانکس .
  3. هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیت های قوی به شاسی کف متصل می گردد.
  4. پوشش خارجی بدنه: طبق درخواست مشتری محترم (ورق گالوانیزه –ساندویچ پانل پلی یورتان)
  5. پوشش داخلی بدنه: طبق درخواست خریدار محترم( دیوارپوش روکشدار)
  6.  داخلی کف: از تخته های mil 18 با کفپوش درجه یک وینی فلس با ضخامت mil 2 بهمراه قرنیز .
  7. عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق حرارتی و برودتی)
  8.  درب و پنجره ها: از جنس upvc با پروفیل های رایج موجود در بازار با یراق آلات در جه یک بهمراه شیشه های mil 4 با تزریق گاز آرگن.
  9. تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها با برند دلند، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 4 اجرا خواهد شد.
  10. پوشش خارجی سقف : بصورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق سینوسی با ضخامت 5/. جهت آبندی کامل سقف بهمراه چسب سیلیکون .

قیمت کانکس دو قلو و چند قلو

قیمت کانکس ها مثل سایر سازه های ساخته شده بر اساس متر مربع قیمت گذاری می شود. هزینه کانکس به عوامل متعددی از جمله متریال مورد استفاده، عایق بندی، نوع کانکس و … نیز بستگی دارد. البته ناگفته نماند که که قیمت کانکس های دو قلو و یا چند قلو، قیمت مقرون به صرفه ای دارد. زیرا چندین کانکس در کنار یکدیگر قرار گرفته و با حذف سقف های متعدد، دیوار های اضافی، عایق کاری اضافی و … هزینه کم تری در مقایسه با خرید چندین کانکس باید صرف شود.