Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس پیتزا فروشی

کانکس پیتزا فروشی

کانکس پیتزا فروشی با دو تیپ سیار و ثابت با نماهای متفاوت در شرکت یووا طراحی و تولید می گردد. این سازه بر اساس سلایق و نظرات خریدران محترم طراحی و ساخته می گردد. کانکس پیتزا فروشی یک کانکس فروشگاهی محسوب می شود که کاربری های مشابهی هم در سایر کانکس ها دارد. مانند کانکس رستوران، کانکس کترینگ سیار، کانکس کافی شاپ، کانکس فست فود

انواع کانکس پیتزا فروشی

  1. کانکس پیتزا فروشی ثابت.
  2. پیش ساخته رستوران.
  3. پیتزا فروشی سیار.
  4. کانکس اسنک.

این یک کانکس فروشگاهی است که انواع مختلفی دارد. که ما آن را به دو دسته  تقسیم کرده ایم، ثابت و متحرک. که نمونه کانکس چرخدار دارای اکسل، مالبند، کورپی،2 عدد چرخ و محور و کمک فنر است. و توسط یک ماشین کشنده جا به جا می شود. این سازه در ابعاد کوچکتری ساخته می شود. زیرا باید قابلیت جابجایی با یک کشنده را داشته باشد و از طرفی باید مطابق با قوانین راهنمایی و رانندگی باشد تا كانكس مذکور ترافیکی نباشد. در این صورت غیر قابل جابجایی می باشد. در این کانکس ثابت محدودیت در ابعاد نمی باشد و طراحی آن به روز است. و تنها محدودیت آن ثابت بود آن است.

مشخصات فنی

  1. شاسی: با استفاده از تیر آهن نمره 14 یا 16 بصورت اسکی دور کلاف.
  2. استراکچر: اصلی کانکس از پروفیل 40×40 با ضخامت 2 میل با فواصل cm 32 برای کف کانکس .
  3. هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیتهای قوی به شاسی کف متصل می گردد.
  4.  خارجی بدنه: طبق درخواست مشتری محترم (سانویچ پانل-ورق کامپوزیت-ترموود)
  5. داخلی بدنه: طبق درخواست خریدار محترم( دیوارپوش روکشدار)
  6.  داخلی کف: از تخته های mil 18 با کفپوش درجه یک وینی فلس با ضخامت mil 2 به همراه قرنیز .
  7.  عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق حرارتی و برودتی)
    درب و پنجره ها: از جنس upvc با پروفیل های رایج موجود در بازار با یراق آلات در جه یک بهمراه شیشه های mil 4 با تزریق گاز آرگن.
  8.  تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها با برند دلند، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 4 اجرا خواهد شد.
  9.  پوشش خارجی سقف : بصورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق سینوسی با ضخامت 5/. جهت آبندی کامل سقف بهمراه چسب سیلیکون .