Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

خانه پیش ساخته

خانه پیش ساخته

انواع خانه های پیش ساخته

خانه پیش ساخته ترکیبی است از پیشرفت تکنولوژی و مدیریت زمان . انواع خانه ها در معماری ایرانی به سرعت پیشرفت کرده تا آنجا که این خانه ها به سرعت جایگاه خود را در بین مردم عادی و صنایع مختلف باز کرده است . می خواهیم در خصوص این خانه ها بیشتر بدانیم.Prefabricated building خانه ای است که تمامی قطعات خانه  در خارج از محل نهایی قرارگیری خانه ساخته شده و سپس اسمبل می شود . این خانه ها به دو دسته تقسیم می شوند:

  • قابل جابه جایی
  • غیر قابل جابه جایی

این خانه ها که قابلیت جابه جایی دارند مثل کانکس ها که همگی با آنها آشنایی داریم . نوع غیر قابل جابه جایی خانه پیش ساخته که سازه هایی دقیق هستند که در محل اجرا به هم متصل می شوند و احتمالا خانه بزرگی را تشکیل می دهند و پس از آن دیگر قابل جا به جا کردن نیستند.

از منظر دیگر خانه های پیش ساخته به چند صورت بتنی – فلزی –چوبی و سه بعدی می باشند و هر کدام از این موارد داراي مزیت ها و معایب خاص خود می باشند که بر اساس شرایط مکانی و شرایط هر منطقه یا به علت امکانات و عوامل مختلف می تواند اقتصادی و کاربردی باشد. گاهی نیز می توان این خانه ها را از نظر کاربرد به دو دسته رفاهی و مسکونی تقسیم بندی کرد.

مزایا

این خانه ها دارای مزایا و معایب خاص خود هستند. از جمله مزایا می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  1. کاهش وزن ساختمان و کاهش نیروی زلزله
  2. قابلیت اجرای اصول و قوانین دکوراسیون
  3. قابلیت کار در هر شرایط جوی و اقلیمی
  4. کاهش هزینه نفر ساعت ساخت
  5. افزایش عمر مفید ساختمان
  6. عایق صوتی و حرارتی
  7. مقاومت  در برابر آتش
  8. دقت بالای ساخت
  9. سرعت در اجرا
  10. حمل و نقل آسان
  11. تنوع در انتخاب
  12. راحتی نصب

معایب ویلاهای پیش ساخته

 خرید زمین و پرداخت هزینه‌ای مربوط به مجوز

با خرید ویلاهای پیش ساخته نیازی به هزینه برای مصالح ساختمانی نیست. اما شما باید این خانه پیش ساخته را در یک زمین بنا کنید. و شما به یک زمین نیاز خواهید داشت.مجوز گرفتن دولتی برای نصب ویلا های پیش ساخته قضیه بسیار مهمی برای شروع این کار می باشد.

یووا کانکس نولید کننده انواع خانه پیش ساخته

یووا کانکس یکی از بهترین شرکت‌ های تولید کننده کانکس و خانه پیش ساخته، هم اکنون توانسته است نیاز داخلی به تولید کانکس های پیش ساخته را تامین کند.یوواکو  با برخورداری از خط تولید تمام اتوماتیک و دانش فنی بالا انواع سازه‌های جدید ساختمانی مثل ساندویچ پانل، کامپوزیت، گالوانیزه تا خانه‌ های پیش ساخته را در بالاترین کیفیت طراحی و تولید کند. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص خانه‌ های پیش ساخته و قیمت این سازه‌ ها می‌توانید به سایت یوواکانکس مراجعه کنید.