Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس کارگاهی (22)

گالری کانکس کارگاهی

کانکس کارگاهی

گالری کانکس کارگاهی | کانکس کارگاهی مناسب با شرایط اقلیمی و محیطی به صورت سالنی، کارگاهی دو اتاقه، کارگاهی خوابگاهی که بیشتر به صورت تجهیز کارگاه مورد استفاده قرار می گیرد. این کانکس کارگاهی دارای امکانت رفاهی از جمله: تخت خواب، کپسول آتش نشانی، آشپزخانه، سیستم فن جهت تهویه، پارتیشن، کابینت، سرویس حمام و توالت، سینک و آبچکان و … می باشد.
در ابعاد 4 متری، 6 متری،  8 متری و  12 متری بصورت سالنی و دو اتاقه آماده تحویل می باشد.

یووا تولید کننده انواع کانکس با پیشرفته ترین و به روز ترین دستگاه ها و ماشین آلات.

گالری کانکس مخابراتی

مزایای کانکس کارگاهی

استفاده از کانکس کارگاهی برای تجهیز و حتی برچیدن کارگاه های عمرانی دارای مزایای زیادی بوده که سبب شده است این سازه ها به عنوان هضوی ثابت در هر عملیات ساختمانی باشند.
سرعت در تجهیز : به دلیل پیش ساخته بودن سرعت تجهیز کارگاه با کانکس بسیار بالاتر بوده بخصوص در فصول سرد سال که عملیات بنایی به کندی پیش می رود.
قابلیت جابجایی : در هنگام پیش برد پروژه امکان دارد بارها مجبور به تغییر مکان سازه های موقت و دفاتر مهندسین کارگاه شویم که این کار فقط با استفاده از سازه های پیش ساخته مقدور می باشد.
کاهش هزینه ها : هم سرعت در تجهیز کارگا و هم کاهش هزینه های دسمتز برای ساخت سازه های سنتس  و هم قابلیت فروش در اتمام پروژه به عنوان دست دوم سبب می شود استفاده از کانکس کارگاهی از هر لحاظ برای کارفرما یا پیمانکار عمرانی مقرون بصرفه باشد.
جلوگیری از اتلاف انرژی : به علت استفاده از عایق بندی اصولی و استاندارد در جداره های سازه های پیش ساخته تا حد زیادی از اتلاف انرژی جلوگیری می گردد
قابلیت ضد زلزله بودن : همچنین از مزایای استفاده از کانکس کارگاهی مقاومت آن در برابر زلزله و حوادث طبیعی بوده که باعث می گردد پرسنلی که شب ها در محل کارگاه استراحت می کنند در امنیت قرار داشته باشند.

برای مشاهده و اطلاع از قیمت انواع کانکس مخابراتی و ادامه مطالب اینجا کلیک کنید