Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس سرویس بهداشتی

کانکس سرویس بهداشتی

یکی از محصولات پر فروش کانکس یووا کانکس سرویس بهداشتی می باشد که این سازه دارای انواع و تیپ های مختلفی بوده که آنها را در قسمت های مختلف شرح خواهیم داد.

انواع کانکس سرویس بهداشتی

این سازه با توجه به تنوع در ابعاد و نوع متریال به چند دسته بسیار مهم تقسیم می گردد از جمله: کانکس سرویس بهداشتی نما کامپوزیت، کانکس سرویس بهداشتی فایبر گلاس، سرویس بهداشتی گالوانیزه، سرویس بهداشتی پانلی، کانکس سرویس بهداشتی با راه رو و کانکس سرویس بهداشتی بدون راه رو می باشند. که خود این سازه های نیز به جند بخش مهم تقسیم می شوند.

کانکس های سرویس بهداشتی ساندویچ پانل

پوشش بیرونی بدنه و سقف از نوع ساندویچ پانل به ضخامت 4 سانتی متر با عایق پلی اورتان به صورت تزریق کف از نوع فایبر سرامیک ، دارای سیستم برق کشی به صورت روکار با داکت و فیوز مینیاتوری به همراه با کلید و پریز های مورد نیاز دارای لوله کشی به صورت روکار با لوله های پلیمری شیر آلات درجه یک ، روشویی و آینه به همراه مخزن مایع دستشویی فن تهویه هوا با فلاشتانک در دو نوع راه رو دار و بدون راهرو

کانکس  با راهرو

این سازه نسبت به سرویس های بدون راه رو دارای عرض بیشتری بوده. و در قسمت راه می توان از روشویی و ملزومات آن از جمله جای حوله و صابون و آیینه استفاده می گردد. و با توجه به اینکه این سازه دارای راه رو می باشد قیمت فروش آن نسبت به سرویس بهداشتی بدون راه رو بالاتر می باشد.

کانکس  بدون راهرو

کانکس سرویس بهداشتی بدون راه رو بصورت چند کابین با درب های جدا می باشد که کلیه امکانات اعم از روشویی و غیره در داخل کابین نصب شده است. در برخی موارد که امکان حفر چاه و ورودی آب نمی باشد از سپتیک و تانکر جهت تامین آب استفاده می گردد.

کانکس توالت سیار

در برخی موارد نیاز مکرر به جابه جایی کانکس وجود دارد که از این سازه استفاده می گردد. جهت تخلیه و تامین آب این کانکس از تانکر آب و سپتیک تانک در زیر قسمت زیر بندی کانکس استفاده می گردد. در این سازه میتوان قسمت بانوان و آقایان را به دو بخش تفکیک کرد و با دو درب ورودی در آن تعبیه نمود.

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی

  1.  شاسی کف : از قوطی نمره 10×10 با پایه بصورت دور کلاف.
    اسکلت(structure): کانکس از پروفیلهای استاندارد 40×40 ، 80×40 با ضخامت 2 میل برای بدنه و کف کانکس و علاوه بر آن 2 عدد پلیت آهنی نمره 10 که بر روی ستونها جوش داده میشود که بتوان کانکس را با جرثقیل جابه جا نمود.
  2.  استراکچر: فلزی قابها و دیوارها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 1.5 میلمتر با اجرای ضد زنگ (اپوکسی) با رنگ آمیزی کامل.
  3.  پوشش خارجی و داخلی : دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق گالوانیزه به ضخامت 4/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب میباشد.
  4.  پوشش داخلی کف: کانکس از تخته های چند لایی با ضخامت mil 18 وپوشش نهایی از سرامیک.
  5. دربهای بیرونی و داخلی و پنجره ها : درب ورودی از فاساد با شیشه مات میباشد.

طراحی سایت در کرج

دیگر مشخصات:

  1.  تاسیسات برقی: با استفاده از حباب سقفی، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان) ، کلید و پریزها از نوع دلند با مینیاتوری 25 آمپر ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 میباشد.
  2.  فلاشینگ و گاتر آب: با استفاده از ورقهای خم شده به ضخامت mil 0.5 ، از نوع پیش رنگ کوره ایی بهمراه لوله های پولیکا بهمراه زانویی جهت هدایت آب باران و برف.
  3.  رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.(رنگ آبی)
  4.  سرویس بهداشتی :دیوارپوشهای داخلی از نوع طرح چوب درجه یک ، کف از سرامیک بهمراه روشویی با پایه ، توالت ایرانی و فرنگی بنا بر سفارش خریدار محترم ، شیر آلات درجه یک اهرمی استانداردایرانی با لوله کشی سرد و گرم ، جای حوله و صابون ، آینه و داخل کابین یک عدد فن تعبیه میگردد.(کلیه لوله کشی ها در داخل داکت میباشد)
  5.  گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه کانکسهای تولید شرکت یووا دارای 1 سال ضمانت(آببندی و سیم کشی) و خدمات پس از فروش دائمی میباشند.