Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

تولید کانکس کامپوزیت

تولید کانکس کامپوزیت

سازه پیش ساخته اداری با نمای کامپوزیت، کانکس ویلایی کامپوزیت، کانکس ساندویچ پانل کامپوزیت، کانکس پلیس کامپوزیت  و کانکس سرویس بهداشتی کامپوزیت، کانکس نگهبانی کامپوزیت، کانکس اداری کامپوزیت و… و یا اطلاع از قیمت کانکس و فروش کانکس لطفا با کارشناسان و کادر مجرب کانکس یووا تماس حاصل فرمایید. تا با مشاوره رایگان به شما مشتریان عزیز، بهترین پیشنهادات را برای شما داشته باشیم.

کانکس

صنعت کانکس سازی به عنوان یکی از صنایع پر رونق در حوزه ساخت و ساز، از طریق تولید، فروش، اجاره و تعمیر کانکس‌های مختلف، درآمد زایی بسیاری را برای شرکت‌ها و کارآفرینان ایجاد کرده است. این صنعت از توانایی خود در تأمین فضاهای موقتی و دائمی برای محصولات، تجهیزات، ابزار و کارگران در صنایع مختلف، استفاده می‌کند.

تولید کانکس‌ها از جمله فعالیت‌های اصلی صنعت کانکس سازی است. تولید با توجه به نیاز مشتریان و با استفاده از تجهیزات پیشرفته، صورت می‌گیرد. همچنین، تولید کانکس‌های خاص با اندازه و امکانات مختلف نیز از دیگر فعالیت‌های این صنعت است.

فروش و اجاره کانکس‌ها نیز از جمله فعالیت‌های مهم صنعت کانکس سازی است. شرکت‌های مختلف با توجه به نیاز مشتریان، کانکس‌های مختلف را برای فروش یا اجاره ارائه می‌دهند. این کانکس‌ها می‌توانند به عنوان فضای موقتی برای پروژه‌های ساختمانی، رویدادها و نمایشگاه‌ها، فضای تجاری و اداری، فضای خوابگاه و مسکونی و غیره استفاده شوند.

تعمیر و نگهداری کانکس‌ها : تعمیرات و نگهداری کانکس‌ها برای حفظ کیفیت و عمر مفید آن‌ها بسیار مهم است. تعمیرات و نگهداری کانکس‌های مختلف با استفاده از تجهیزات و تکنولوژی‌های پیشرفته،  انجام می‌دهند.

با توجه به رشد قابل توجهی صنعت کانکس سازی در سال‌های اخیر، این صنعت به عنوان یک فرصت شغلی برای جوانان و کارآفرینان جویای کار، مطرح است. این صنعت با توجه به نیازهای متنوع مشتریان، از ظرفیت بالایی برای رشد و توسعه برخوردار است.

 

مزایا ورق های کامپوزیتی

  1. سرعت نصب کانکس های کامپوزیتی بالاست همچنین نصب ان هزینه کمتری هم دارد
  2. تنوع رنگ بسیار زیاد و متنوعی دارد و این رنگ هامقاوم
  3. در کنار انعطاف پذیری استحکام و مقاومت زیادی دارد
  4. به طبیعت اسیبی نمی رساند و قابل بازیافت است
  5. قابل شستشو است و به سادگی تمیز می شود
  6. انعطاف زیادی دارد و وزن ان کم است
  7. در برابر حشرات مقاوم می باشد

کاربرد کانکس کامپوزیت

  • مناطقی که رطوبت بالایی دارند و اغلب مواقع هوا بارانی است. برای دکه‌های کنار ساحل معمولاً از این سازه مورد استفاده قرار داده می شود
  • به‌عنوان یک محل استراحت و یا استقرار نیروی پلیس، امداد خودرو و یا اورژانس
  • برای دکه‌های مطبوعاتی در سطح شهر
  • کانکس عابربانک
  • دفاتر پیشخوان دولت، کانکس دوچرخه، دفاتر بیمه سیار

کانکس کامپوزیتی دست دوم

طرفداران کانکس دست دوم این روز ها زیاد است به این موضوع می توان از تماس هایی که با دفتر یووا کانکس برای کانکس دست دوم گرفته می شود پی برد. علت اصلی این درخواست ها کاهش هزینه یا در واقع صرفه جویی اقتصادی در خرید کانکس کامپوزیتی دست دوم است. در خصوص اینکه قیمت آن چگونه است می توان گفت که ارزش گذاری بر روی کیوسک کارکرده بر اساس چگونگی استفاده و سال تولید آن است. و باید سازه از نزدیک رویت شود تا کیفیت آن برسی بشود. سپس می توان آن را قیمت گذاری کرد.

قیمت ساخت کانکس کامپوزیتی

قیمت تولید سازه کانکس بر اساس متراژ و نوع نمای کامپوزیت و امکانات داخلی تعیین می گردد. به طور مثال قیمت سالنی این کانکس با سازه ایی که در آن کابینت یا سرویس نصب شده باشد متغیر می باشد. یا نوع کانکس فروشگاهی با نوع کانکس فست فود از نظر قیمتی متفاوت است. و حتی تولید نوع کانکس کامپوزیت بکار رفته نیز می تواند نوسانات قیمیت در این سازه بوجود آورد.استفاده از کرکره برقی، نوع درب و پنجره، قفسه بندی داخل باعث افزایش قیمت این کانکس شده. و برای کسب قیمت دقیق  با مشاوران فروش ما در تماس باشید.