Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

فروش اقساطی ویلای پیش ساخته

ویلای پیش ساخته اقساطی

مخاطبان گرامی فروش ویلای پیش ساخته اقساطی با توجه به مزایا و معایب ویلاهای پیش ساخته در صورتی که تمایل دارید ساخت ویلای خود در یکی از شهر های شمالی کشور مانند رشت، زیباکنار، بندر انزلی و … آغاز کنید می توانید هم اکنون با استفاده از شماره های موجود در سایت با متخصصان شرکت یووا سازنده شهرک های ویلایی، در ارتباط باشید و از تجربه بیش از ۱۵ ساله فروش برای پیشبرد اهداف خود استفاده نمایید.

هزینه های خرید زمین ویلای پیش ساخته

اگر می خواهید شما از مزایای فروش ویلا استفاده کنید باید، زمین آن را داشته باشید. همچنین وجود مجوزهای لازم برای بنای این ویلا الزامی است. بعد از ان باید به دنبال تامین آب و برق و گاز برق ویلای خود باشید. همچنین باید از جنس و نوع خاک اطمینان حاصل کنید تا مطمئن شوید زمین توانایی و تحمل این سازه را خواهد داشت.

نحوه سفارش ویلای پیش ساخته

شرکت یووا کانکس (یوواکو) از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های ساخت و تولید کانکس در ایران است. این دو شرکت بیش از 60 سال تجربه تولید انواع کانکس ویلایی، کانکس مسکونی، کانکس فروشگاهی و کانکس اداری و … را دارد. این شرکت سالها است که در زمینه ساخت کانکس ویلایی فعالیت می کند. در طول سال های متمادی سازه های پیش ساخته بسیاری برای مشتریان دولتی و شرکتی و اشخاص توسط یووا کانکس ساخته شده است. 

سوالات متداول در مورد ویلای پیش ساخته:

آیا می توان ان را در جاده حمل کرد؟
اگر عرض ان تا یه حدی باشد بله. با تماس با باربری خود باربری مجوز را از پلیس برای حمل کانکس می گیرد.

این ویلا های پیش ساخته چقدر دوام می اورد؟
معمولا به دلیل استفاده از ورق های گالوانیزه شده و آهن آلات سنگین و اجرای ضد زنگ حداقل تا بیست سال بی نقص به عمر خود ادامه خواهد داد و تا وقتی که نخواهیم تخریبش کنیم خراب نخواهد شد.

پرداخت تمامی هزینه ها بصورت فروش

داشتن ویلا برای تمامی ما می تواند هزینه های زیادی داشته باشد. بنابراین بسیاری از افراد ترجیح می دهند که خرید ویلای پیش ساخته را آغاز کنند تا مجبور نباشند هزینه ویلا را یک جا پرداخت کنند.