Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

اسکلت و استراکچر کانکس (18)

استراکچر کانکس

استراکچر و اسکلت کانکس

استراکچر کانکس به سازه‌ای متحرک در کانکس سازی گفته می‌شود که از قابل حمل بودن و نصب آسان برخوردار است و معمولاً برای نیازهای موقتی یا کاربردهای ساختمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد. این سازه‌ها از قطعاتی تشکیل شده‌اند که می‌توانند با هم ترکیب شده و به ساختمان‌هایی با اندازه و شکل مختلف تبدیل گردند. استراکچر کانکس‌ها در برخی موارد به عنوان ادارات موقت، کلاس‌های درسی، ایستگاه‌های موقتی، انبارها، فروشگاه‌های موقتی و حتی خانه‌های موقتی مورد استفاده قرار می‌گیرند.

اسکلت کانکس

اسکلت کانکس، سازه فلزی داخلی کانکس است،  این سازه‌ها از جنس فلز قوی مانند فولاد ساخته می‌شوند. این سازه‌ها به عنوان سازه اصلی کانکس عمل می‌کنند و وزن بار و فشار را برای کانکس تحمل می‌کنند.

به عنوان مثال، در کانکس‌ هایی که برای استفاده در ساختمان‌های موقتی، محیط‌های فرهنگی و هنری، رویدادهای ورزشی و غیره طراحی شده‌اند، اسکلت کانکس معمولاً از فولاد ساخته شده و به دلیل مقاومت بالایی که دارد، قادر به تحمل بارهای سنگینی است که ممکن است در طول زمان به آن وارد شود.

در کانکس‌های دیگری که برای استفاده در محیط‌های خاصی مانند محیط‌های دریایی طراحی شده‌اند، ممکن است از فولاد ضد زنگ استفاده شود تا از خوردگی جلوگیری شود.

یک دیدگاه

  1. بسیار عالی هستن