Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس عابر بانک (9)

کانکس عابر بانک

گالری کانکس عابر بانک | کانکس خودپرداز ATM جهت نصب و راه اندازی دستگاه های ATM در اماکن عمومی مانند مراکز خرید، فروشگاه ها، بیمارستان ها، مراکز تفریحی ازATM استفاده می شود. امروزه دستگاه خود پرداز بانکی از دسته مواردی میباشد که در طول روز به آن نیاز پیدا می کنیم. البته ناگفته نماند که بانک ها به خوبی نیاز مردم را رفع کرده ولی در برخی موارد و در بعضی از مکان ها نیاز به کانکس atm می باشد که دارای رفت و آمد بسیار می باشد.

ویژگی های کانکس عابر بانک

یکی از ویژگی های کانکس عابر بانک ایجاد فضای بصری در سیستم مبلمان شهری است که با طراحی های خاص شرکت یوواکو می توان به سطح شهر نما و جلوه خاصی بخشید و از دیگر ویژگی آن ایجاد رفاه حال شهروندان عزیز که به اسانی بدون جمع شدن در بانک از طریق مراجعه به اولین کانکس به راحتی به هدف خود برسند.

خدمات کانکس ATM

امروزه کانکس ATM ک شعبه آن بانک به حساب می اید و بیشتر خدماتی را که در یک شعبه ارائه می گردد را به مشتریان خود ارائه می دهد. امروز بانک های پیشتاز مثل بانک پاسارگاد، بانک شهر، بانک ملی و پارسیان اقدام به نصب این گونه شعب 24 ساعته در فضای شهری کرد که در اول با نام کانکس ATM شناخته می شد. اما با افزایش خدمات این کانکس در حال حاضر یک شعبه مستقل می باشند که توانایی افتتاح حساب، وصول چک، واریز و برداشت وجه، مدیرت گردش حساب و انتقال وجه و بسیاری از خدمات را دارند و دیگر نیازی به ایستادن در صف نوبت بانک نمی باشد.

ابعاد کانکس

اصولا بنا به درخواست خریدار محترم و تعداد اجرای دستگاه ATM ابعاد کانکس قابل تغییر است. ولی بهتر است اگاه باشید، از نظر ابعاد محدودیتی از نظر ساخت برای این کانکس وجود ندارد و در هر اندازه‌ای کاربران در سفارش خود درخواست کنند، قابلیت اجرا وجود دارد.

گالری کانکس عابر بانک