Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس مسکونی ارزان

کانکس مسکونی

کانکس مسکونی ارزان قیمت که یکی از انواع پر فروش این محصول است که توسط گروه های صنعتی مختلفی ساخته شده و روانه ی بازار می‌شود. این کانکس ها  ارزان بطور کلی برای کسانی مناسب است که نمی خواهند برای خرید کانکس، هزینه ی زیادی انجام دهند.

کانکس مسکونی ارزان

کانکس‌های مسکونی یا کانکس‌های حمل ‌ونقلی ، به عنوان جایگزینی برای خانه‌های سنتی و معمولی در نظر گرفته شده است.

کانکس های مسکونی معمولاً شامل یک یا چند اتاق، حمام، آشپزخانه و فضای نشیمن هستند. این ساختمان ها در سایزهای مختلفی قابل تولید هستند و می‌توانند به صورت تکی یا به صورت مجتمع ساخته شوند. همچنین، کانکس های مسکونی می‌توانند با تجهیزاتی مانند تهویه مطبوع، سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم برق و آب و فاضلاب، به یک خانه کامل تبدیل شوند.

از دیگر کاربردهای کانکس های مسکونی می‌توان به استفاده آنها در مواقع بلایای بحرانی اشاره کرد. در این مناطق، کانکس های مسکونی به عنوان پناهگاه و محل اقامت موقت برای زلزله زدگان، سیل زدگان و آوارگان استفاده می‌شوند. همچنین، کانکس های مسکونی می‌توانند به عنوان دفتر کار، ایستگاه نگهبانی و یا فضای اجتماعی در محل‌هایی مانند ساحل، کوهستان و یا بیابان استفاده شوند.

برای بسیاری از افرادی که به دنبال یک زندگی ساده و کم هزینه هستند، جذابیت دارد. این کانکس‌ها اغلب از ماشین‌های قدیمی و اتوبوس‌های بازنشسته ساخته شده و با اضافه کردن تجهیزات و امکانات مسکونی مناسب شده‌اند.

همچنین به عنوان فضا یا واحدی که برای باغبان، نگهبان یا سرایدار یک مجموعه مورد نیاز است از جمله مواردی می باشد. که معمولا به دنبال سازه های ساده با قیمت ارزان هستیم تا در کنار داشتن امکانات اولیه برای زندگی یک سرایدار هزینه آن نیز برای ما مناسب باشد. کانکس سرایداری ارزان دقیقا همان گزینه ای می باشد که به دنبال کانکسی ارزان می باشیم که البته بسته به نوع شرایط آب و هوایی باید مشخصات آن را از دفتر فروش کانکس یووا شوید. تا با در نظر گرفتن شرایط محل و ابعاد و همچنین بودجه شما ، گزینه مطلوب ارزانی را برای شما در نظر بگیرند.

انواع کانکس

این کانکس ها به دو دسته تقسیم می شود:
دسته اول مربوط به کانکس های سرایداری می شود که کوچک هستند و صرفا برای انجام پروژه های مختلف مثل پروژه های ساختمانی، عمرانی، پیمانکاری و … استفاده می شود. این نوع کانکس را به دست دوم هم می توان خرید به دلیل اینکه موقتی است و بیشتر برای انجام کار های موقتی می باشد.
دسته دوم کانکس های ویلایی مسکونی است که در ابعاد بزرگ تر دارای تمامی امکانات یک خانه می باشد مثل اتاق، دستشویی،حمام و … این کانکس های ویلایی را به صورت دو طبیقه یا همان دوبلکس هم می سازند.

آیا کانکس دست دوم هم جز خرید کانکس ارزان محسوب می شود؟

تعریف کانکس دست دوم و قیمت آن موضوعی است که واضح نیست. زیرا میزان سلامت ، نوع سازه از نظر کاربری و استحکام ، نحوه تولید و میزان کسر هزینه ای که فروشنده برای آن در نظر گرفته و علاوه بر ان هزینه های احتمالی که پس از خرید آن مطقبل شویم باعث ده تا نتوانیم در مورد آن نظر قطعی اعمال بدهیم. خرید این کانکس در بسیاری از مواقع مناسب و در در برخی موارد باعث هدر رفتن پول خریدار خواهد شد. و به ناچار در انتهای امر ملزم به تهیه یک سازه نو شود.

قیمت کانکس مسکونی

جهت محاسبه قیمت کانکس ابعاد آن و تجهیزات داخل آن در نظر گرفته می شود. علاوه بر آن متریال مورد استفاده در ساخت کانکس مسکونس هم تاثیر بسزایی در قیمت آن دارد. سایز کانکس از دیگر عوامل موثر بر قیمت کانکس می باشد. همچنین امکانات و تجهیزات نیز عامل مهمی در تعیین قیمت کانکس است. به طور کلی هر چه تجهیزات کانکس بیشتر باشد، متریال مورد استفاده در ساخت آن با کیفیت تر باشد، کانکس لوکس و شیک باشد قیمت آن هم بیشتر خواهد بود. پیش از خرید کانکس باید از چند تولید کننده قیمت بگیرید، سپس مناسب ترین کانکس را با امکانات مورد نظر خریداری کنید.

امروزه، با رشد حرکت پایدار و زندگی سبک، کانکس‌های حمل‌ونقلی به یک گزینه پرطرفدار برای مسکن شدند.

یووا شرکت‌ سازنده کانکس، آماده مشاوره و ارائه وطرح‌های جدید و شیک برای ساخت و ساز انواع کانکس به سلیقه مشتریان گرامی میباشد.