Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

3

کانکس کارگاهی سنگین

کانکس کارگاهی سنگین

کانکس کارگاهی کانکس ساده ای است که اکثرا برای اسکان کارگران پروژه و یا ادارات در پروژه های ساختمانی مورد استفاده قرار داده می شوند که از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه ترین نوع کانکس می باشند که ما آنها را در دوسته سبک و سنگین دسته بندی کرده ایم.

از کانکس های کارگاهی معمولا در محل هایی که پروژه های ساختمانی در حال احداث باشند استفاده می شود استفاده از این نوع کانکس ها به چند علت مهم انجام میشود اما مهم ترین علت استفاده ازحمل و نقل ساده و سرعت در ساخت و مونتاز می باشد.
این سازه ها در ابعاد مختلف با توجه به تعداد افرادی که قصد استفاده از آن را دارند به تولید میرسند. همچنین امکانات این سازه نیز با توجه به نوع کاربری آن دارای تفاوت است. بعضی از کانکسهای کارگاهی برای اسکان کارگران این پروژه ها در نظر گرفته می شود. این گونه معمولا دارای بیشترین امکانات رفاهی و زندگی برای این افراد است. اما در صورتی که از کانکسهای کارگاهی تنها برای برگزاری جلسات و یا دفاتر کار استفاده شود داشتن امکانات رفاهی در حد بالا زیاد مد نظر قرار نمی گیرد.

کانکس کارگاهی سنگین یک نوع ساختمان متحرک است که به صورت پیش ساخته تهیه می شود و قابلیت حمل و نقل آسان را داراست. این کانکس ها به عنوان محل های کارگاهی در صنایع سنگین استفاده می شوند و بر اساس نیازهای کارفرمایان قابل تنظیم هستند.

به بعضی از ویژگی های کانکس کارگاهی سنگین عبارتند از:

1. سازه قوی: کانکس کارگاهی سنگین از سازه های قوی و محکم تشکیل شده است که قادر به تحمل بارهای سنگین و شرایط محیطی سخت می باشند. این سازه ها معمولا از فولاد یا آلومینیوم ساخته می شوند.

2. عایق بندی: به علت استفاده در شرایط محیطی سخت، کانکسهای کارگاهی سنگین باید دارای عایق بندی مناسبی باشد تا خود را دربرابر تغییرات دما، رطوبت و دیگر عوامل آب و هوایی حفظ کند و محیط کار داخل آن را محافظت نماید.

3. طراحی بهینه: طراحی داخلی کانکسهای کارگاهی سنگین باید به گونه ای باشد که به تأمین فضای کافی برای ماشین آلات، ابزارها و تجهیزات مورد نیاز کارگاه کمک کند. این کانکس ها معمولا دارای فضاهای اداری، فضاهای ذخیره سازی و حمل و نقل داخلی به منظور بهره وری بهتر از فضا هستند.

4. امکانات تأسیساتی: کانکس کارگاهی سنگین باید امکانات تأسیساتی لازم برای کارکنان ارائه دهد، مانند سیستم تهویه مطبوع، سیستم امنیتی، سیستم برق و نورپردازی، سیستم اطفاء حریق و سیستم ضد آب.

5. قابلیت تغییر و تنظیم: این کانکس ها به دلیل طراحی ماژولار، قابلیت تغییر و تنظیم بر اساس نیازهای کارفرمایان را دارند. می توان به سادگی بخش های اضافی اضافه کرده یا بخش هایی را حذف نمود.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *