Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ساخت کانکس مسکونی

ساخت کانکس مسکونی

شرکت تولیدی ساخت کانکس یووا توانسته است. با استفاده حداکثری و بهره گیری از دانش ، تجربه و توان نیروی انسانی ایرانی و تجهیزات تولیدی. تکنولوژی های ساخت کانکس مسکونی نوین اروپایی طرح های منحصر بفردی را تولید کرده و منشاء اثر باشد.

شرکت کانکس یووا آمادگی دارد متناسب با نیازمندی های خاص شما طراحی و ساخت انواع  کانکس مسکونی و کاراوان بصورت ثابت و سیار را انجام داده و تولید کند. این شرکت همچنین تولید کننده انواع سازه های پیش ساخته کوچک و  بزرگ در طرح های مختلف و متنوع جهت مصارف گوناگون، با کیفیت بالا و در کمترین زمان می باشد.

این طرح نمونه ای از کانکس ویلایی می باشد که جهت یک باغ در نظر گرفته شده است. ساخت کانکس مسکونی با امکانات کامل از جمله آشپزخانه، سرویس بهداشتی و حمام و یک اتاق در نظر گرفته شده است که  می تواند جهت یک فضایی ییلاقی در شمال یا شهرهای سرسبز مورد استفاده قرار گیرد. کانکس مسکونی کاربری شبیه به کانکس ویلایی دارد. و آنچنان تفاوتی با یکدیگر ندارند.

تاریخچه کانکس سازی

اولین کانکس‌ های مسکونی در دهه ۱۹۳۰ در ایالات متحده آمریکا ظاهر شدند. در آن زمان، بسیاری از خانواده‌ها برای گذراندن تعطیلات در طبیعت از کانکس‌های حمل‌ونقلی استفاده می‌کردند. اما در دهه ۱۹۵۰ با رشد صنعت مسافرت با کانکس‌های حمل‌ونقلی، این کانکس‌ ها به یک انتخاب شایع برای
مسکن شدند.

در دهه‌های بعدی، کانکس‌های حمل‌ونقلی به عنوان یک انتخاب پایدار و بازیافتی محبوبیت زیادی پیدا کردند. بسیاری از افراد، به دلیل هزینه کمتر، زندگی ساده‌تر و سبک‌تر و همچنین امکان جابجایی و حمل‌ونقل آسان، از کانکس‌های حمل‌ونقلی به عنوان محل سکونت خود استفاده می‌کنند.

مزایای کانکس مسکونی

کانکس ها مزایای زیادی دارند مانند صرفه جویی که در هزینه و وقت شما می شود. از بهترین مزایای ان پرتابل بودن و قابل حمل نقل بود ان است. ساخت و ساز بنا های سنتی مانع های بسیاری سر راه شما می گذارد و بسیار هزینه بر و وقت گیر می باشد.

امکان دارد شما زمین یا ویلایی خریداری کرده باشد که در ان بنا وجود ندارد. و شما یا مجوز ساخت و ساز در ان مکان را ندارید، یا وقت کافی برای ساختن بنای سنتی را ندارید. و یا نمی خواهید ان هزینه هنگفت را برای  ساخت بنا صرف کنید. در شرایط این چنینی بهترین انتخاب کانکس های مسکونی می باشد

امکانات

  • جهت راحتی تمام افراد خانواده در این مدل از کانکس های مامیس 2 نوع سرویس بهداشتی ایرانی و فرنگی گنجانده شده است.
  • تعبیه حفظ برای درب ها و پنجره ها (درب ها ضد سرقت و پنجره ها 2 جداره هستند)
  • استفاده از کابینت های هایکلاس در ساخت آشپز خانه به همراه تمامی تجهیزات
  • دارای گرمایش و سرمایش مکانیکی
  • در صورت دوبلکس بودن دارای تراس
  • نورپردازی شیک در سالن پذیرایی
  • اتاق خواب همراه با کمد دیواری

مشخصات فنی کانکس مسکونی

طراحی سایت در کرج
در باره مشخصات فنی و نوع مصالح بکار رفته در ساخت کانکس مسکونی باید گفت که روش های مختلفی وجود داشته و به دنبال این روش های مختلف مصالح و متریال های متفاوتی نیز وجود دارد. به عنوان مثال دیواره های خارجی قادر است از چوب ، ساندویچ پانل ، ورق فولادی و یا تایل های بتنی سمنت برد باشد که هر خریدار با توجه به شرایط اقلیمی منطقه مورد نیاز و همچنین بودجه در اختیار خود یکی از آنها را انتخاب میکنند. اما در تمامی موارد اسکلت از پروفیل های آهنی و شاسی از تیر آهن نمره 16 یا 18 بوده که با مصالحی که نام برده شد تزئین می شود و در بیشتر موارد دیوار پوش های داخلی از نوع پی وی سی قابل شستشو با طرح های متنوع ای از چوب و کاغذ دیواری است. وصل کردن اسکلت اکثرا از نوع جوش ممتد بوده و برای سازه هایی که دارای ابعاد بزرگی هستند معمولا یک خط دوخت قرار می دهند تا بتوان آن را به دو یا سه قطعه کوچکتر تقسیم کرد چرا که حمل آن در جاده ها با محدودیت ابعاد روبرو می باشد در چنین شرایطی سازه دو تکه به محل حمل می گرد و سپس از خط دوخت های در نظر گرفته شده به یکدیگر نصب می شود.

قیمت ساخت کانکس مسکونی

برای کانکس مسکونی نحوه محاسبه قیمت و هزینه های تمام شده بر اساس متر مربع تحساب می شود. هر متر مربع نیز بستگی به نوع سازه و همان مصالحی که پیشتر توضیح داده شد دارد. و علاوه بر ان امکاناتی که خریدار درخواست کرده است خواهد داشت. به طور حدودی قیمت کانکس مسکونی در مجموعه یووا کانکس به ازای هر متر مربع به تومان با توجه به امکانات و شرایط متغییر می باشد. بهتر است برای اطلاع دقیق از قیمت کانکس مسکونی و دیگر کانکس ها ها با واحد مشاوره تماس حاصل فرمائید تا کارشناسان فروش راهنماییتان کنند.