Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس دو طبقه ویلایی

کانکس دو طبقه ویلایی

مدل های کانکس مسکونی دو طبقه ویلایی قابل حمل و جابجایی کارمد با ساختار فولاد گالوانیزه، عایق قوی و طراحی های انعطاف پذیر، در کارخانه بر اساس پروژه شما ساخته شده و سریعا در سایت مورد نظر شما برپا می گردند.

این کانکس از این حیث که با اشغال فضای کمتر بر روی زمین، مساحت مفید بیشتری را ارائه می کند. که بسیار مورد استقبال اشخاصی است که فضای کافی جهت گسترش محیط خانه مسکونی یا ویلایی بر روی باغچه ها و زمین های کشاورزی خود که مجوز ساخت و ساز ندارند قرار گرفته است.

این سازه ها با تکنولوژی برتر کارمد بصورت کلید تحویل تولید می گردند. در صورت نیاز به فضا های بزرگ امکان ساخت کانکس مسکونی در یک با دو طبقه فراهم می باشد. کانکس های به ابعاد cm 240*600*700 به مساحت m2 42 که کانکس دو طبقه ویلایی حاصل ادغام دو کانکس هستند. و پر طرفدارترین انتخاب مشتریان ما می باشند.

کانکس دو طبقه ویلایی چیست؟

به سازه هایی که قابلیت جا به جایی دارند و از پیش ساخته شده اند و یا قرار ساخته بشوند می گویند. برای ساختن ویلای پیش ساخته بهترین گزینه کانکس است. ویلا های پیش ساخته به چند دسته تقسیم می شوند که این دسته بندی بر اساس نوع سازه، مساحت و ابعاد می باشد. : بتنی، چوبی و فلزی

کانکس ویلایی دو طبقه چه امکاناتی دارد؟

کانکس ویلایی یووا کانکس دارای اتاق خواب، پذیرایی و آشپزخانه همراه با تمامی تجهیزات از جمله کابینت، گاز صفحه ای، هود، سینک ظرفشویی، حمام و سرویس بهداشتی. می توان برای رفاه بیشتر اتاق خواب را به صورت مستر ساخت. سالن پذیرایی  بسیار بزرگ و با ابعادی که شما می خواهید است. که می توان آن را با اکسسوری های شیک مثل لوستر های تزیین کرد. برای دکوراسیون داخلی پذیرایی دیوارکوب و سرامیک های زیبا در کف و دیوار اجرا می شود.

طراحی کانکس دو طبقه ویلایی

برای طراحی کردن کانکس دو طبقه ویلایی و در نهایت اجرای ان توسط مهندسین و کارشناسان بررسی و نصب انجام می شود. سپس بر حسب محاسبات سازه‌ای، شرایط آب و هوایی، موقعیت محل و… معماران دست به کار می‌شوند تا اتود اولیه سازه پیش ساخته دو طبقه را روی کاغذ پیاده کنند. طبق نظر کاربر و پیشنهادات کارشناسان ، طرح اولیه در فضای برنامه‌هایی چون تری دی مکس و … به شکل سه بعدی به تصویر کشیده می‌شود تا قبل ساخت شکل کلی کانکسهای دو طبقه ویلایی تشکیل می شود.

سیستم لوله کشی در این نوع از کانکس به چه شکل است؟

به دلیل اینکه سیستم لوله کشی به صورت توکار است در مناطق سردسیری و در فصل زمستان بسیار کارمد است. زیرا یک لایه یک سانتیمتری فوم و عایق چهار سانتیمتری پلی استایرن به کار رفت است که از هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و دمای محیط را حفظ می کند.اکثرا ویلا هایی که در مناطق سردسیر ساخته می شوند به عایق بندی نیاز دارند اما د رساخت کانکس به این صورت نیست چون لوله کسی به صورت توکار است.

ساخت کانکس ویلایی دو طبقه

هنگام ساخت کانکس مسکونی یا همان ویلایی بار گذاری ستون ها باید به شیوه ای اجرا شود که وزن طبقه دوم را تحمل کند. و ستون ها در قسمت حال و پذیرایی دیده نشود. مهندسین شرکت یوواکو پلان سازه را به شکلی طراحی می کنند که تمتی موارد مهندسی و بارگذاری در این کانکسهای ویلایی دو طبقه کاملا مشخص است. می توان در طبقه دوم کانکس یک تراس لحاظ کرد و یا حتی به سلیقه مشتری در طبقه اول هم تراس را لحاظ کرد.

طراحی سایت در کرج

قیمت کانکس ویلایی دو طبقه

هزینه های مربوط به ساخت ویلای پیش ساخته دو طبقه بستگی به عوامل مختلفی دارد و شما مشتری گرامی در حین سفارش با اعلام انتظارات، طرح و نقشه خود قادر هستید از مشاوران فروش ما قیمت تمام شده را استعالام کنید مهم ترین فاکتور ها در قیمت کانکس ویلایی دو طبقه به شرح زیر است:

  • نوع سازه به کار رفته
  •  مساحت کلی ویلا
  •  مواد جانبی به کار رفته
  •  مدت زمان لازم برای ساخت
  •  هزینه های عملیاتی