Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس فروشگاهی ارزان

کانکس فروشگاهی ارزان

کانکس فروشگاهی نمونه ای از کانکس های ارزان تولیدی ماست که قابلیت استفاده برای فروشگاه ها در محوطه های باز و محیط های بسته دارد. عمده استفاده از این کانکس ها برای فست فودی ها و رستوران ها و  است. در طراحی کانکس فروشگاهی طراحی و رنگ آمیزی بر اساس سلیقه مشتری انجام می شود.این سازه ارزان در بین مردم و خریداران به نام های کانکس سوپرمارکت و کانکس مغازه ای نیز معروف است.

این کانکس به دلیل قیمت ارزان در سال های اخیر بسیار مورد توجه قرار گرفته است. این کانکس ها به منزله مکانی برای امور تجاری و کسب و کار از آن استفاده می شود. بسته به نوع فعالیت و کاربرد، این سازه ها در طرح، رنگ، نقشه و امکانات مختلف عرضه می شوند تا بتوانند نقش یک فروشگاه کامل را اجرا کنند. این کانکس ها معمولا به صورت سیار ساخته می شوند تا در صورت لزوم قابلیت جابجایی ارزان داشته باشند. این نوع کانکس اداری در بازارچه های موقت بسیار مورد استفاده قرار می گیرند.

طرح کانکس فروشگاهی

کانکس فروشگاهی باید کارایی کافی، همراه بادوام و زیبایی داشته باشد. هر سه فاکتوری که نام برده شد از ارکان مهمی هستند که این کانکس باید داشته باشد و  اگر حتی یکی از ان ها نباشد باعث بروز مشکل و ناکارامدی ان خواهد شد. بحث مهم دیگر برای ساخت ان داشتن امنیت کافی و قیمت مناسب می باشد. شرکت یووا کانکس سعی داشته که با برنامه ریزی دقیق برای ساخت این کانکس ها که این سازه ها با بهترین کیفیت به دست مشتری برسد.

مزایا

استفاده از این کانکس ها مزایا و ویژگی های بسیار زیادی داشته که مهم ترین ان ها این است که می توان از طریق ان درامد زایی کرد. در وهله دوم این سازه ها قابلیت حمل و نقل دارد و می توان ان را جا به جا کرد. هچنین می توان در مکان هایی که کسب و کار رونق خوبی دارد و شلوغ است ان را نصب کرد.

کانکس فروشگاهی لوکس

سازه لوکس یکی از انواع  سازه های فروشگاهی بوده. که دارای نمایی از جنس کانکس کامپوزیتی با تنوع بسیار زیاد در رنگ بندی و طرح می باشد. و نمای مدرن آن متناسب برای استفاده در فضا های درون شهری و بین شهری با انواع کاربری های کیوسک فروشگاهی و حتی کانکس مطبوعاتی می باشد. از این نوع سازه برای فروشگاه برند های خاص نیز به عنوان شعبه کوچک مورد استفاده قرار می گیرد. 

کانکس فروشگاهی دست دوم

از مزایای کانکس فروشگاهی تهیه کردن دست دوم ان است. خرید اینگونه سازه ها به صورت دست دوم از قیمت کمتری برخوردار می باشد و می توان به سرعت آن را در محل مورد نظر نصب و راه اندازی کرد.

معمولا به دلیل سرعت ساخت بالا و قابلیت حمل و نقل ساده از کانکس جهت راه اندازی کسب و کار بسیار مورد استفاده قرار داده می شود. افراد زیادی به دلیل کم بودن قیمت این نوع سازه ها در مقایسه با سازه های سنتی تمایل به استفاده از آن جهت فروشگاه دارند. به همین علت کانکس های فروشگاهی با تنوع فراوان جهت استفاده در امور مختلف به تولید میرسد.

در حالتی که از این سازه ها به خوبی استفاده گردد و عوامل محیطی نیز تاثیرات زیادی بر آن نگذارد کانکس ها چیزی بیش از بیست سال عمر مفید دارند. اما بعد از سپری شدن این دوران نیاز به تعویض و تغییر در قسمت های فرسوده وجود دارد.

مجوز کانکس

این که شما برای فعالیت در کانکس فروشگاهی نیازمند دریافت مجوز هستید یا خیر؟ بستگی به نوع کاربری شما از کانکس مغازه دارد. اگر شما تمایل به فعالیت در زمینه فروش روزنامه و یا همان دایر نمودن کانکس مطبوعاتی هستید، باید از شهرداری مجوز دریافت کند. از طرفی اگر هدف شما از ساخت کانکس فروشگاهی، تهیه غذا مثل کانکس فست فود، کانکس رستوران برای اکثر افراد در محل های مورد نظرتان می‌باشد. باید از شهرداری و وزارت بهداشت پیگیری های لازم را انجام دهید.