Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس ویلایی (18)

گالری کانکس ویلایی

جهت مشاهده گالری کانکس ویلایی می توانید به انتهای صفحه مراجعه کنید. 
یکی از بهترین کاربری های کانکس، کانکس ویلایی است. شرکت یوواکو تجربه چندین سال تولید انواع کانکس را دارد. کانکس های ویلایی یکی از محصولات ما می باشد. سازه های ویلایی به اسم ویلای پیش ساخته هم شناخته می شود. کانکس های ویلایی یوواکو در متراژهای مختلف تولید می شود. این نوع از کانکس ها را می توان یک طبقه و ۲ طبقه ساخت. هنگام ساخت کانکس ویلایی نظرات و خواست مشتری در طرح پیاده و ساخته می شود.

کانکس ویلایی چیست؟

حتما شما در اطرافتان کانکس هایی را مشاهده کرده اید. مانند کانکس کارگری برای ساخت و ساز، کانکس نگهبانی، کانکس سرویس بهداشتی و …. کانکس ویلایی نوعی از کانکس است که مثل یک خانه کلیه تجهیزات و امکانات را دارد. در ساخت کانکس ویلایی یک اسکلت بندی فلزی یکپارچه طراحی می شود. به دلیل استحکامی که این کانکس دارد در برابر زلزله مقاوم می باشد. از جمله تجهیزات این کانکس آشپزخانه ، حمام و سرویس بهداشتی، هال ، اتاق های خواب ، تراس و حتی سونا و جکوزی می باشد.

خرید کانکس

از قدیمی ترین و با تجربه ترین شرکت های ساخت و تولید کانکس در ایران یوواکو می باشد. این شرکت بیش از ۶۰ سال تجربه تولید انواع کانکس مسکونی ، کانکس اداری و کانکس فروشگاهی و … را دارد. یوواکو سال ها است که در زمینه ساخت ویلای پیش ساخته مشغول فعالیت است. در طول سال های فعالیت این شرکت، صد ها سازه  پیش ساخته برای مشتریان دولتی و شرکتی و اشخاص تولید شده است. شما می توانید جهت خرید کانکس و سفارش کانکس یا ویلای پیش ساخته با شرکت ما تماس حاصل فرئائید. کارشناسان فروش یوواکو هر روزه از ساعت ۹ صبح الی ۶ بعد از ظهر پاسخ گوی مشتریان می باشند.