Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس پانلی (4)

گالری کانکس پانلی

کانکس پانلی

گالری کانکس پانلی

مزایای استفاده از کانکس پانلی

 

  •       قیمت کانکس پانلی نسبت به ساخت یک ساختمان معمولی، بسیار کمتر بوده و در نتیجه اکثرا، خرید کانکس پانلی نسبت به ساخت‌و‌ساز، به‌صرفه‌تر و منطقی‌تر می باشد.
  •       به علت عایق بودن دیواره‌ها و همچنین استفاده از پانل سقفی و کفی، صرفه‌جویی بسیار زیادی در هزینه‌های گرمایش و سرمایش رخ می دهد. این نوع سازه‌ پیش ساخته، قادر است حدود ۲۰ درصد هزینه‌های انرژی ساختمان را پایین می اورد.
  •       استفاده از ورقه‌های ساندویچ پنل دارای تاییدیه می باشد که توسط مرجع صدور گواهینامه مستقل بین المللی تایید شده است.
  •       استفاده از ساندویچ پانل کانکس به شما این امکان را می‌دهد که علاوه‌بر کاهش هزینه‌ها در تولید و نگهداری سازه خود، سرعت و سادگی بیشتری هنگام سفارش، نصب و استفاده از آن تجربه نمایید.

کاربردهای متنوع ساندویچ پنل‌ها

ساندویچ پنل کانکس یک از پرکاربردترین ساندویچ‌ پنل‌ها می باشند که در تولید انواع کانکس مورد استفاده قرار داده می شود؛ زیرا عایق بسیار مقاومی را شکل می‌دهند که مانع از هدر رفت گرما و سرما، انرژی و همچنین مانع از نفوذ باران یا عوامل دیگر می‌گردد.

انواع کانکس ساندویچ پانل

از نظر نوع استفاده و کاربری، این کانکس‌ها به دو دسته کلی کانکس‌های متحرک یا mobile conex و کانکس‌های ثابت یا fixed conex تقسیم می شود کانکس های متحرک چرخ دارند و به همین علت می توان از آنها به عنوان کانکس کاروان استفاده نمود زیرا از قابلیت حرکت و جابه جا شدن برخوردار می باشند.

طراحی سایت در کرج

میزان امنیت

 

یک مسئله مهم در انتخاب نوع کانکس، امنیت آن می باشد. میزان امنیت کانکس ورقی یا معمولی نسبت به کانکس پانلی بالاتر  است و علت آن وجود اسکلتی با تعداد ستون‌های زیاد می باشد. در تولید سازه‌های پانلی، نایل‌های بزرگ پانلی که همان ورق‌هایی می باشند که در جداره‌ی آن‌ها فوم پلی یورتان تزریق شده است، به‌ طوراسکلت سازه و به شکل یک کلاف کلی ساخته شده و پس از قرارگیری در کنار یکدیگر، از محل مخصوص وصل می‌گردند.