Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس دو طبقه (12)

 

گالری کانکس دو طبقه

کانکس دو طبقه

گالری کانکس دو طبقه | کانکس دوطبقه بنایی است که دو عدد سازه به صورت کاملا مجزا در یک مکان برروی یکدیگر قرار می گیرند. در حالت عادی دو طبقه کاملا از یکدیگر مجزا بوده و پس از نصب توسط یک راه پله امکان دسترسی به طبقه بالا میسر می باشد. با توجه به اینکه بر روی طبقه زیرین بار می باشد در هنگام ساخت می بایست کانکس طبقه اول را با توجه با مباحث بارگذاری ستون ها و تیرهای پیرامونی را تقویت کرد.

اغلب این سازه در کارگاه ها بعنوان اتاق مدیریت استفاده می گردد. و در بسیاری از موارد هم میتوان با تغیرات اساسی در استراکچر و نمای سازه از آن به عنوان کانکس ویلایی دو طبقه استفاده کرد.

کانکس ویلایی دو طبقه

کانکس ویلایی که کاربرد زیادی دارد و افراد مختلفی قصد خرید آن را دارند به دلیل هزنیه های ساخت کمتر در مقابل مصالح و روش های ساخت و ساز سنتی بیشتر در چشم می باشند در مواقعی امکان دارد نخواهیم مکان زیادی از باغ را اشغال نماییم و یا قصد داریم یک اتاق بلند داشته باشیم که از آن بالا منظره های زیبای روبرو را تماشا نماییم در چنین شرایطی استفاده از کانکس ویلایی دو طبقه پیشنهاد میگردد.
همچنین در شرایطی که به فضای بزرگتری برای زندگی نیاز داریم ولی زمین ما فضای کافی برای ساخت ویلایی با مساحت بزرگ تر ندارد قادر هستیم از کانکس های دو طبقه که دارای ابعاد بزرگتر می باشند در حالی که فضای کمتری از زمین را اشغال می کنند مرد استفاده قرار می دهیم

مزیت های استفاده از گالری کانکس دو طبقه

  1. اولین فایده این کار صرفه جویی در هزینه می باشد. که به جای ساخت 2 کانکس در طول های مختلف و اشغال فضای بیشتر از یک سازه دو طبقه استفاده میشود.
  2. گزینه فروش مجدد این ساختار بخشی از هزینه های اولیه را جبران می کند. به طوری که شما بعد از استفاده از سازه به راحتی میتوانید آن را بفروشید و کسانی که به دنبال خرید کانکس دست دوم هستند به سراغ شما بیایند.
  3. امکان تولید مدل کانکس متحرک نیز وجود دارد که اگر مدام درحال جابجایی هستید بتوانید به راحتی آن را به مکان جدید انتقال دهید.
  4. ساختمان دو طبقه به ما این امکان را می داد که از فضا نهایت استفاده را ببریم.
  5. علاوه بر موارد فوق، مجموعه دارای تمامی امکانات مورد نیاز برای اسکان موقت و حتی دائمی می باشد. امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، توالت و آشپزخانه زندگی را آسان‌تر می‌کنند.

گالری کانکس دو طبقه