Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس پیچ و مهره ای

کانکس پیش ساخته پیچ و مهره ای

کانکس پیش ساخته پیچ و مهره ای دارای مقاطع مختلف به صورت جوینتر ها جهت اتصالات تیر به ستون از نوع پیچ و مهره بوده و یکی از مهم ترین ویژگی این نوع ساختار قابلیت باز و بسته شدن به دفعات می باشد. که اکثرا دیوارها و سقف کانکس پیچ و مهره ایی از نوع ساندویچ پانل می باشد. قیمت فروش کانکس پیچ و مهره ای نسبت به کانکس های دیگر بالاتر می باشد. کانکس دیگری که ساختاری شبیه به این کانکس دارد کانکس پیش ساخته جوشی است.

مزیت کانکس های کانکس پیچ و مهره ای :

  1. استفاده از بهترین متریال در ساخت کانکس
  2. قابلیت حمل چند کانکس با یک تریلی
  3. ظاهری زیبا با طراحی منحصر بفرد
  4. عایق دربرابر گرما، سرما و رطوبت
  5. اجرا در مناطق صعب العبور
  6. نصب آسان در محل
  7. سرعت در تحویل

مشخصات فنی کانکس پیچ و مهره ای

  1. طراحی سازه مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان. ( مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه ) و زلزله 2800 و اجرای اسکلت های فلزی ستون ها و تیرها از پروفیل در مقاطع (40×40)،(80×40)و(80×80) استاندارد. و استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 2 میلیمتر. با اجرای ضد زنگ کامل به رنگ طوسی و آماده شده به صورت جوشی .
  2. پوشش خارجی و داخلی دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک به ضخامت 5/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب  می باشد.(تولید شرکت ماموت یا تکنو پانل ترکیه)
  3. نمای داخلی دیوارها از نوع دیوارپوش های روکش دار درجه یک PVC با مارک کمپارس که با ابزار آلات مخصوص و پیچ های سرمته ایی به بدنه ساختمان پیش ساخته نصب می گردد.
  4. پوشش داخلی سقف از تایلهای 60×60 بصورت کلیلک با مارک کناف ایران .
  5. درب های ورودی بصورت دولنگه و تک لنگه و پنجره ها به صورت بازشو از جنس UPVC با یراق آلات درجه یک استاندارد ایرانی با شیشه دوجداره به ضخامت mil 4 میل با تزریق گاز آرگون ، توری پشه گیر و کلیه پنجره ها دارای پرده لوردراپه می باشند.
  6. درب های داخلی ساختمان پیش ساخته از نوع HDF با یراق آلات درجه یک و دربهای سرویس های بهداشتی از نوع آلومینیومی می باشند.

دیگر مشخصات:

  1. پوشش داخلی کف ساختمان پیش ساخته از نوع سرامیک درجه یک به همراه ملات ماسه و سیمان می باشد.
  2. نصب فلاشینگ و آبرو ها و خط الرأس از ورقهای گالوانیزه رنگی به ضخامت 0.5 میلیمتر همراه با اجرا عایق بندی و درزبندی با چسب های ماستیک.
  3.  تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی توکار آنادایز 60×60 با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزهای برق و تلفن بصورت روکار ، کلید مینیاتوری و چراغ حباب سقفی با مارک لگراند ، سیم ها و کابل ها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 ، 6، 8 و 10 بوده ، نصب تابلو برق ساختمان پیش ساخته و نصب حفاظ جان جهت کلیه سرویس های بهداشتی.
  4.  تاسیسات مکانیکی با استفاده از لوله های سرد و گرم پلی اتیلن، توالت ایرانی (مارک چینی کرد ) ، روشویی با پایه (مارک چینی کرد ) ، جای حوله و صابون ، آیینه و شیر آلات اهرمی درجه یک با مارک قهرمان بوده ، روشنایی سرویس بهداشتی از نوع حباب سقفی با مارک لگراند و داخل هر کابین سرویس بهداشتی یک عدد دریچه 30×30 و هواکش دمپردار 17×17 با مارک دمنده نصب خواهد شد.
  5. آشپزخانه با کابینت هوایی و زمینی تمام MDF (یک متر هوایی و یک متر زمینی) ، سینک دو لگنه با مارک اخوان ، سینک و آبچکان بوده و شیر از نوع آلات اهرمی با مارک قهرمان به همراه گاز 2 شعله رو کار و داخل ساختمان پیش ساخته 4 عدد آبگرمکن زود جوش 200 لیتری نصب خواهد شد.

سوالات رایج درباره کانکس پیچ و مهره ای

آیا از کانکس پیچ و مهره ای می توان در پشت بام استفاده کرد؟

بلی، کانکس پیچ و مهره ای را می توان دمونتاژ کرد و از راه پله به پشت بام انتقال داد و نصب کرد. و باد و طوفان هم آن را جابجا نمی کند. اما اگر در موقعیت مکانی قرار بگیرد که در معرض طوفان و باد های خیلی شدید باشد، و بر روی بام های آسمان خراش ها مورد استفاده قرار بگیرد توصیه می شود به جای محکمی وصل بشود و از چند طرف مهار گردد تا خیالتان راحت تر باشد