Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ساخت و تولید کانکس

طراحی و تولید کانکس

در مرحله طراحی و تولید کانکس با توجه به اطلاعات بدست آمده از خریدار و خواسته های ایشان از سازه ی مورد نظر مرحله ی پیش طراحی صورت می پذیرد . مرحله ی طراحی کانکس توسط مهندسین طراح با نرم افزارهای مربوطه انجام می پذیرد . طراحی کانکس در دو بخش طراحی دو بعدی و سه بعدی انجام می شود . و ابتدا طرح سه بعدی به خریدار ارائه شده و پس از تائید طرح دو بعدی و پلان ها از روی همان طراحی کانکس سه بعدی ایجاد می شود .

با توجه به اینکه کانکس ها در برخی موارد به عنوان فضای موقت استفاده می شوند، این روش ساختمانی به عنوان یک راه حل پایدار و سبز نیز شناخته شده است. با استفاده از مواد بازیافتی و اجرای پروژه های کانکس سازی با کمترین تاثیرات محیطی، می توان به حفظ محیط زیست کمک کرد.

در نهایت، با توجه به اینکه کانکس ها به صورت سفارشی ساخته می شوند، امکانات و ویژگی های مختلفی مانند آب، برق، سیستم گرمایش و سرمایش، دکوراسیون داخلی و خارجی و … در آنها قرار می گیرد که باعث می شود کانکس ها به عنوان یک راه حل سازگار با نیازهای مختلف مشتریان شناخته شوند.

طراحی سایت در کرج

اصول طراحی کانکس

اگر به تازگی میخواهید به این زمینه کاری ورود پیدا کنید باید در شروع کار بشما گفته شود که برای دست یابی به یک طرح خوب و کار آمد نیاز می باشد که ابتدا اتوود های اولیه زیادی زده و طرح بارها و بارها مورد ادیت قرار بگیرد تا نتیجه از هر لحاظ بی نقص باشد، پس در ابتدا باید صبور باشید. اکثرا یک طرح در  اول راه نیاز به ادیت های فراوان داشته اما با بالا رفتن تجربه در این کار اکثرا مراحل ادیت کمتر می گردد.

ساخت استراکچر کانکس

یکی از مهمترین مراحل تولید کانکس ، ساخت استراکچر ( ساخت اسکلت ) که همان استخوان بندی اصلی سازه می باشد . ساخت استراکچر کانکس عملیات برش کاری و جوشکاری و اتصالات آهن آلات مطابق نقشه های ترسیم شده می باشد . اسکلت دارای دو بخش اصلی شاسی و اسکلت می باشد . که شاسی را از تیر آهن و اسکلت را از پرفیل های سنگین آهنی انتخاب می نمایند . پس از تولید و ساخت استراکچر کانکس عملیات رنگ آمیزی برای طول عمر بیشتر و عدم فرسایش انجام می پذیرد.

تولید کانکس

در فرایند تولید کانکس نقشه ها و طرح های مورد تائید خریدار با ضمیمه ی دستور ساخت به سالن تولید فرستاده می شود . پس از تائید مدیر تولید کانکس ، ناظر و مجریان تولید سازه اقدام به تولید سازه می نمایند . و تمامی مراحل تولید کانکس زیر نظر ناظر طبق نقشه های ارسالی و طراحی شده انجام می پذیرد .

اجزای کانکس

شاسی، کف، نما داخلی، نمای خارجی، درب، سقف خارجی، شیشه ها، تاسیسات، تاسیسات برقی، تاسیسات لوله کشی

اسکلت اصلی کانکس از پروفیل تشکیل می شود. و دلیل استفاده از پروفیل هم محافظت کردن از کانکس در برابر زنگ زدن می باشد. در قسمت کف کانکس از تخته هایی با ضخامت های متغیر استفاده می شود. که روی ان کفپوش استفاده می شود.

نکات مهم طراحی کانکس

تجربه ثابت کرده است که طراحی کانکس پیش از انجام کار باعث می شود تا هم از دور ریز مصالح جلوگیری شود. و با توجه به نیاز مشتری نسبت به سازه های اختصاصی و منحصر بفرد مطابق سلایق و یا مجموعه کاری خود این طراحی انجام گردد.طراحی پی از ساخت کانکس باعث کاهش خطا و افزایش رضایت مشتری از خرید کانکس می شود. و می توان کار را بر اساس جدول زمان بندی ارائه داد که خود بسیاری از مشکلات را حل می کند.

نقش نور طبیعی در طراحی کانکس

باور کنید هر چه هم که در طول روز از نور های مصنوعی در کانکس ویلایی خود مورد استفاده قرار دهید، باز هم معجزه ای که نور طبیعی در بزرگی دکوراسیون شما دارد را نمی توان نادیده گرفت. بنابراین برای کانکس ویلایی کوچک باید از حداکثر نور بهره برد ، در و پنجره ها را با پوششی بسیار نازک پوشاند. برای این منظور حتی قادر هستید از درب های شیشه ای بهره بگیرید که نور اتاق خواب به سوی نشیمن و بر عکس منعکس گردد.

تحویل کانکس

تحویل کانکس آخرین مرحله ساخت کانکس می باشد. که کانکس آماده‌ شده به مشتری تحویل داده می ‌شود.
 در بیشتر مواقع تحویل کانکس ها مثل کانکس ویلایی به صورت حضوری و درب کارخانه است. 
 خریدار باید کانکس مورد نظر را تا مکانی که می‌ خواهد حمل کند. اما برخی موارد هم وجود دارد که امکان دارد از طرف تولید کننده جهت نصب کانکس به محل منتقل شود. این در مورد کانکس که دارای سایز بزرگ بوده و به‌ صورت چند قلو ساخته می ‌شود.