Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس کافی شاپ

کانکس کافی شاپ

در سال های اخیر متقاضیان و خریدارن کانکس کافی شاپ در کشورمان رو به افزایش بوده و روند صعودی داشته است. این سازه ها دارای امکانات خاص و متریال های متفاوت می باشند که در زمان شتسشو به سازه آسیبی وارد نیامده و مورد تایید وزرات بهداشت باشد. این کانکس به دو تیپ کانکس کافی شاپ ثابت که اکثرا در پارکها و معابر عمومی از آن استفاده می گردد و این کانکس چرخدار که اکثرا در نمایشگاه ها و مراکز تفریحی بصورت موقت از آن استفاده می گردد دسته بندی می شود.

هر کدام از این سازه ها دارای ویژگی خاص خود می باشند. و در کلیت هر دو دارای یک کاربری بوده و تنها تفاوت آنها در نوع متراژ و ابعاد می باشد که در نوع ثابت محدودیتی در ابعاد و اندازه وجود ندارد. و نوع ثابت را در هر متراژ می توان طراحی و تولید کرد. کانکس های دیگری هم هستند که کاربری شان همانند کانکس آشپزخانه، کانکس فست فود، کانکس کترینگ سیار

مجوز کانکس کافی شاپ سیار

برای قرار دادن کانکس کافی شاپ در فضای شهری و عمومی باید از طریق سازمان‌ هایی که به این امر مرتبط هستند، مجوز بگیرید. برای مثال وقتی بخواهیم سازه را داخل یک شهر بازی قرار دهیم، باید از مدیر پارک این مجوز دریافت شود. و در بعضی موارد نیز خودشان این فضا ها را اجاره می‌دهند. اما هنگامی که می‌خواهیم در خیابان و داخل بافت شهری از آن استفاده کنیم، باید از شهرداری آن منطقه مجوزهای لازم را دریافت کنیم.

انواع کانکس کافی شاپ

نوع ثابت: کانکس کافی شاپ در یک مکان خاص و ثابت استقرار پیدا میکند. جهت استقرار کافی شاپ به مجوز شهرداری نیاز دارد. که اجازه اسکان کانکس باید از این سازمان داده شود. این کانکس دارای ابعاد بزرگ و برای نصب به صورت دایمی در مدت زمان زیادی درون مجموعه هایی مانند پارک و یا دانشگاه و مدارس مورد استفاده قرار داده می شود.

نمای بیرونی کانکس کافی شاپ ثابت برای همخوانی بیشتر با نوع کاربری و ایجاد حس فضایی دنج و آرامش بخش از متریال چوب استفاده میگردد. این نما قادر است از نوع ترموود یا چوب روس یا سمنت برد طرح چوب باشد. نوع ترموود زیبا تر است اما از لحاظ هزینه بیشتر می باشد.

نوع چرخدار یا سیار: نوع چرخدار یا سیار کانکس کافی شاپ دارای ابعاد کوچک تری می باشد. زیرا در هنگام حمل استاندارد ابعاد رعایت شده باشد. این کانکس بر روی دو محور چرخدار و اکسل قرار داده می شود. که میتوان آن را به وسیله یک خودروی باری از محلی به محل دیگر جا به جا نمود. این کانکس سیار از چرخ، اکسل، مالبند، کورپی و شاسی کشی با ساندویچ پانل و نمای داخلی استیل نگیر و کف از آلومینیوم آجدار اجرا میشود.

کانکس کافی شاپ چرخدار

در زمینه کاربری این کانکس باید خاطر نشان کرد که نسبت به نوع ثابت دارای قیمت بالاتری بوده و با توجه به محدودیت ابعاد و اندازه دارای امکانات کمتری نسبت که نوع چرخدار می باشد. در برخی موارد حتی از این کانکس به عنوان کانکس فست فود سیار نیز می توان استفاده کرد.

اکثرا این سازه دارای یک محور یا دور محور با ریموک و جک می باشد. در این سازه برای پذیرایی از مشتریان فضایی در بیرون کانکس طراحی می گردد جهت صرف قهوه و چای .

 ثابت

این سازه نسبت به نوع قبلی دارای متراژ بیشتری می باشد و حتی می شود آن را بصورتی طراحی کرد. به راحتی تا 30 نفر را از لحاظ تعداد نفرات ساپورت نماید. در بسیاری از موارد نمای بیرونی کانکس می بایست بسیار زیبا بوده و اکثرا این نما از ترموود استفاده می گردد. کانکس کافی شاپ سیار در گاهی موارد به عنوان کانکس رستوران نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

آیا می توان کانکس کافی شاپ های بدون چرخ را جابجا کرد؟

بله . خیلی راحت می توانید توسط قلاب هایی که بر روی سقف این سازه ها نصب شده و جرثقیل ان را جابه جا کنید. ممکن است که احساس کنید محل مورد نظر رونق کافی برای فروش را ندارد و ترجیح می دهید کافی شاپ خود را لوکیشن دیگری  انتقال دهید. و یا هنگامی که قرار دادتان با سازمان مربوطه به اتمام رسید می توانید این کار را انجام بدهید.

قیمت کانکس کافی شاپ

مهم ترین سوال اکثر مشتریان در رابطه با این کانکس  قیمت و نوع متریال آن می باشد که با توجه به متراژ و نوع متریال و ثابت یا متحرک بودن این سازه قیمت آن مشخص می گردد. در حالت چرخدار در ابعاد کوچک از قیمت 40/000/000 میلیون تومان شروع و برای حالت ثابت با توجه به متراژ و نوع متریال مصرفی به ازا هر متر مربع 2/500/000 میلیون تومان شروع می گردد.

طراحی سایت در کرج