Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

فرایند تولید کانکس

  فرایند تولید کانکس

فرایند تولید کانکس یا ساختمان پیش ساخته از مرحله تماس مشتری تا مرحله تحویل کانکس دارای یک سیکل می باشد که در طی موارد زیر توضیح داده می شود.

سفارش مشتری جهت خرید کانکس

پس از تماس مشتریان عزیز با واحد فروش شرکت کانکس یووا و پس از ثبت سفارش و بررسی و توضیح فنی توسط بخش فنی شرکت یک جلسه حضوری برای مشاوره به صورت رایگان با خریدار انجام می گیرد. که نمونه کارها و کاتالوگ و مشخصات فنی و پیش فاکتور به مشتریان ارائه می گردد.

طراحی کانکس

پس از مشاوره و اطلاعات کامل از نظر خریدار محترم مرحله طراحی کانکس می باشد. که توسظ تیم فنی در طرح های دو بعدی و سه بعدی چند طرح به مشتری ارائه شده. و پس از تایید خریدار محترم و مهر تایید به واحد تولید ارسال می گردد.

فرایند ساخت کانکس

در این مرحله پلان کانکس تایید شده به واحد تولید ارجاع داده شده. و پس از آنالیز متریال دستور ساخت کانکس مذکور به بخش اکیپ سازنده داده شده. و هر مرحله ساخت زیر نظر واحد کنترل کیفیت طبق پکینگ لیست طبق آیتم های زیر ساخته می گردند.

اسکلت کانکس (استراکچر)

مرحله اول جهت ساخت یک کانکس یا در واقع فنداسیون و استخوان بندی کانکس را اسکلت کانکس می باشد. که دارای عملیات برش و جوش بوده که طبق آیین نامه ملی جهت کانکس های تولید شرکت کانکس یووا کلیه اتصالات از جوش های ممتد با الکترود. آما و کلیه پروفیل ها با ضخامت استاندارد و سنگین بوده و کلیه تیرریزی کف کانکس در فواضل بسیار نزدیک می باشد.

یکی دیگر از مزایای کانکس تولید این شرکت استفاده از بادبند به صوت با استفاده از قوطی بصورت فارسی بر در مقاطع اتصال تیر به ستون های اصلی کانکس بوده. که باعث می گردد سازه در اثر بارگیری در دفعات اتفاقی برای آن رخ ندهد و باعث مقاوم سازی در برابر نیروهای جانبی می گردد. پس از اتمام کلیه موارد ساخت اسکلت و تایید جوش ها جهت جلوگیری از کلاژن زدن کانکس کلیه مقاطع 20 میکرون با ضد زنگ طوسی پوشش داده می شود.

طراحی سایت در کرج

فرایند تولید کانکس و مراحل نمای داخلی و نمای خارجی کانکس

در این مرحله که از مراحل مهم در ساخت و تولید کانکس می باشد. بخش عایق بندی ، نصب درب و پنجره ، پوشش دیواره های داخلی کانکس و خارجی کانکس، نصب تخته ای کف و پوشش کفپوش و قرنیز و سیم کشی می باشد. این مرحله دقیقا مانند تزیین ساختمان بوده که دارای اهیمت بسیار بالایی می باشد.

مرحله رنگ کانکس

آیتم نقاشی کانکس فقط در برخی از موارد استفاده می گردد. چون در برخی از کانکس ها مانند کانکس فروشگاهی که از ورق های کامپوزیت پوشش داده می شوند. نیازی به رنگ آمیزنی ندارند و فقط بخش رنگ آمیزی در کانکس های گالوانیزه و پانلی اعمال می گردد. که طبق نظر و تایید مشتری رنگ مورد نظر برای کانکس خریداری شده استفاده می گردد.

قیمت کانکس پیش ساخته

هزینه ای که صرف کانکس پیش ساخته بستگی به اندازه و ابعاد آن دارد. از جمله عوامل دیگری که تعیین کننده قیمت کانکس می باشد جنس آن است. کیفیت مواد و ورق هایی که در تولید کانکس به کار می رود اهمیت بسزایی دارد و تعیین کننده قیمت کانکس هم می باشد. جهت اطلاع ازقیمت کانکس و قیمت ساندویچ پانل و قیمت نصب ساندویچ پانل به سایت یوواکو مراجعه کنید و از مشاوره رایگان متخصصین ما در این زمینه استفاده نمایید.

کنترل کیفیت (QC) کانکس

در آخر باید سازه از لحاظ کیفییت مورد بررسی قرار بگیرد تا جزئیات آن مورد تائید ناظر مربوطه یا مصرف کننده بوده و مشکلات احتمالی از بین برود. خصوصا موارد مهمی که باید در این مرحله تست شود سیستم سیم کشی ، آب بندی سقف کانکس ، تست نشت اتصالاتی مانند لوله کشی و شیر آلات ، ریگلاژ شدن درب و پنجره ها و علاوه بر ان سلامت بخش های فرعی مثل کابینت و شیشه ها است.

تحویل کانکس

آخرین مرحله در فرایند تولید تحویل کانکس می باشد. که کلیه مراحل در کارخانه می باشد که کانکس فوق پس از بازدید فنی و تاییده خریدار کانکس پس از تسویه مالی و صدور حواله خروج محصول فروخته شده به خریدار محترم تحویل داده می گردد. که کلیه هزینه های حمل، بارگیری و تخلیه بر عهده خریدار محترم می باشد.