Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس فوت راک

کانکس فوت راک

سازه های کاروان به تازگی خریدران خاص خود را پیدا کرده و با اتاصال به یک خودرو ره راحتی از یک مکان به مکان دیگر منتقل میگردد.این سازه دارای کاربری های خاصی می باشد. که یکی از آنها کانکس فوت راک میباشد که دارای امکانات خاص خود برای فروش مواد غذایی، فست فود و آشپزخانه میباشد.

کاربری کانکس فوت راک

کانکس فوت راک بیشترین کاربری را برای حمل غذا و فروش را دارد به صورتیکه غذا بصورت آماده طبخ و به وسیله این سازه در اماکن عمومی به فروش میرسد.محل استقرار این سازه در مقابل پارکها، بیمارستانها، کارخانجات، مجتمع های خرید بوده و حتی میتوان غذای آماده شده را بصورت یه جا به مرکز ارائه داد.

انواع کانکس فوت راک

کانکس فوت راک با توجه به خاص بودن میبایست با نمای خاص تولید گردد که در پایین به انواع آن اشاره میگردد.

مشخصات فنی

بصورت کلی میبایست برای عایق بودن این سازه از پانل استفاده کرد چون دمای داخلیسازه میبایست برای مدت طولانی یکنواخت باشد غذا در مسیر دمای خود را حفظ نماید.پانل با توجه به عایق صوتی حرارتی در مدت زمان مناسب مانند یک یخچال عمل کرده و مانع فاسد شدن غذا میگردد.

  1. ورق بدنه: ورقه بدنه کانکس از ورق های گالوانیزه فرم دار الکترو استاتیک با ضخامت ۵۰ که با پیچ های سرمه ای و پرچ های فولادی به اسکلت کانکس متصل می شوند.
  2.  شاسی کف کانکس: از IPE نمره ۱۴، ۱۶ ، ۱۸ و ۲۰ به صورت دور کلاف با تیر ریزی داخلی جهت استحکام کف کانکس از تیر آهن در تیپ های ممتاز با مارک ذوب آهن اصفهان و در تیپ های معمولی بصورت موازی (اسکی) با مارک اهواز و یا ترک می باشد.
  3. اسکلت کانکس(structure ): دیوار ها و کف به شکل کاملا یک پارچه از پروفیل های استاندارد ۴۰×۴۰ ، ۸۰×۴۰ و ۲۰×۴۰ با ضخامت ۲ میل (۱۵ کیلویی) با فواصل استاندارد در بدنه و سقف و برای کف کانکس در فواصل ۴۰ سانتی متری ضد زنگ اجرا می شود. کامل بهرنگ طوسی جهت جلوگیری از خورندگی و پوسیدگی اسکلت کانکس.
  4. هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس به کار می رود. با استفاده از میلگرد نمره ۱۸ یا ۲۰ که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیت های قوی به شاسی کف متصل می گردد.

برای فروش غذا کلیه پنجره ها نیز از نوع پانلی و جک دار میباشد که پرت حرارتی به حداقل برسد.کلیه یاز شوها از نوع جکی بوده که به راحتی باز و بسته شوند.کانکس فوت راک دارای دو محور یکی ثابت و دیگری گردان با زیربندی مستحکم می باشد.

قیمت

قیمت این سازه با متراژ مختلف از پایه 700/000/000 ریال به بالا بوده و با ابعاد 6 متری تا 14 متری طراحی و تولید میگردد.