Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ساختمان پیش ساخته پانلی

کانکس و ساختمان های پیش ساخته

ساختمان پیش ساخته پانلی به دلیل طراحی زیبا و مدرن و مزیت های فراوان از جمله نصب سریع و آسان، قیمت مناسب، تکنولوژی جدید، قابلیت باز و بست مجدد، مقاومت بالا در برابر شرایط جوی و زلزله مورد انتخاب مشتریان فراوانی قرار گرفته است. کلیه واحد های مسکونی پیش ساخته شرکت کانکس یووا توسط متخصصین معمار و مهندسین مجرب طراحی و کلیه قطعات از جمله دیوارها و سقف، قطعات داخلی بصورت پیش ساخته وبرش خورده آماده و درمحل مونتاژ می گردد. که باعث سهولت در امر ساخت و سر شکن شدن هزینه های باربری و ساخت می گردد.

کلیه قطعات ساختمان پیش ساخته از جمله: دیوارها، سقف، سرامیک کف، درب و پنجره ها، درب های داخلی، قطعات سیم کشی و سیستم مکانیکی خانه پیش ساخته و روشنایی، نمای داخلی و نمای خارجی کانکس پیش ساخته توسط استاد کاران کار آزموده و ماهر مونتاژ و تحویل خریداران محترم می گردد.

خانه های پیش ساخته با چند متریال مهم طراحی و ساخته می شوند.
از جمله: کانکس ال اس اف LSF، ساختمان پیش ساخته CFS، ساختمان پیش ساخته پانلی که هر کدام از این خانه ها دارای دیتایل مخصوص خود می باشند.

مزایایی خانه های پیش ساخته

  1. قابلیت بازیافت مواد و مصالح مصرفی ساختمان پیش ساخته پانلی.
  2. کیفیت بالا قطعات مورد استفاده در خانه پیش ساخته.
  3. تطبیق محیط داخل با نمای ساختمان های سنتی.
  4. حمل و نقل آسان ساختمان پیش ساخته پانلی.
  5. فضای کم کارگاهی و ایمنی کار در زمان تولید.
  6. سرشکن شدن هزینه های حمل و بارگیری.
  7. استاندارد تولید و ضد زلزله و ضد حریق.
  8. کیفیت بالای کلیه اتصالات .
  9. عایق صوتی و حرارتی.
  10. سرعت اجرای بالا

با توجه به موارد بالا کلیه خانه های پیش ساخته شرکت کانکس یووا این امکان را دارا می باشد. که در هر زمان می توان آن ها را دمونتاژ و مجددا مونتاز کرد. و این خانه ها دارای طول عمر مفید ساختمان پیش ساخته پانلی بالای 200 سال می باشد. برای کسب اطلاعات کامل از نحوه ساخت و فروش با کارشناسان فروش ما تماس حاصل نمایید.

موارد استفاده از ساختمان پیش ساخته پانلی

موارد استفاده کانکس پیش ساخته پانلی در مناطق خیلی سرد و یا خیلی گرم می باشد. که اتلاف انرژی زیادی از طریق دیواره ها و سقف اتفاق می افتد. با استفاده از این روش و استفاده از نوع پانلی سازه  اتلاف انرژی به حداقل می رسد. و در مناطق سخت آب و هوا به راحتی و با صرف کم ترین توان انرژی می توان محیط داخلی را به دمای استاندارد برسانیم. و در همان حالت نگاه داشت.

مشخصات فنی ساختمان های پیش ساخته پانلی

  1.  طراحی سازه مطابق با آئین نامه های مقررات ملی ساختمان ( مبحث 6 بارگذاری و 10 طراحی سازه ). و زلزله 2800 و اجرای اسکلت های فلزی ستون ها و تیرها از پروفیل در مقاطع (40×40)،(80×40)و(80×80) استاندارد. و استراکچر فلزی قاب دیواره ها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 2 میلی متر با اجرای ضد زنگ کامل به رنگ طوسی و آماده شده به صورت جوشی .
  2. پوشش خارجی و داخلی دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق آلوزینک به ضخامت 5/. میلی متر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب می باشد. (تولید شرکت ماموت یا تکنو پانل ترکیه)
  3.  نمای داخلی دیوارها از نوع دیوارپوش های روکش دار درجه یک PVC با مارک کمپارس که با ابزار آلات مخصوص و پیچ های سرمته ایی به بدنه ساختمان پیش ساخته نصب می گردد.
  4.  پوشش داخلی سقف ساختمان پیش ساخته پانلی از تایل های 60×60 بصورت کلیلک با مارک کناف ایران .
  5. درب های ورودی به صورت دولنگه و تک لنگه و پنجره ها بصورت بازشو از جنس UPVC با یراق آلات درجه یک استاندارد ایرانی با شیشه دوجداره به ضخامت mil 4 میل با تزریق گاز آرگون. توری پشه گیر و کلیه پنجره ها دارای پرده لوردراپه می باشند.
  6. درب های داخلی ساختمان پیش ساخته از نوع HDF با یراق آلات درجه یک و درب های سرویس های بهداشتی از نوع آلومینیومی می باشند.

دیگر مشخصات

  1.  پوشش داخلی کف ساختمان پیش ساخته از نوع سرامیک درجه یک به همراه ملات ماسه و سیمان می باشد.
  2.  نصب فلاشینگ و آبرو ها و خط الرأس از ورقهای گالوانیزه رنگی به ضخامت 5/0 میلیمتر همراه با اجرا عایق بندی و درزبندی با چسب های ماستیک.
  3. تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی توکار آنادایز 60×60 با مارک هیوا. داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ). کلید و پریزهای برق و تلفن بصورت روکار. کلید مینیاتوری و چراغ حباب سقفی با مارک لگراند ، سیم ها و کابل ها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 ، 6، 8 و 10 بوده. نصب تابلو برق ساختمان پیش ساخته و نصب حفاظ جان جهت کلیه سرویس های بهداشتی.
  4.  تاسیسات مکانیکی ساختمان پیش ساخته پانلی با استفاده از لوله های سرد و گرم پلی اتیلن. توالت ایرانی (مارک چینی کرد ) ، روشویی با پایه (مارک چینی کرد ). جای حوله و صابون ، آیینه و شیر آلات اهرمی درجه یک با مارک قهرمان بوده. روشنایی سرویس بهداشتی از نوع حباب سقفی با مارک لگراند و داخل هر کابین سرویس بهداشتی یک عدد دریچه 30×30 و هواکش دمپردار 17×17 با مارک دمنده نصب خواهد شد.
  5.  آشپزخانه با کابینت هوایی و زمینی تمام MDF (یک متر هوایی و یک متر زمینی). سینک دو لگنه با مارک اخوان ، سینک و آبچکان بوده و شیر از نوع آلات اهرمی با مارک قهرمان بهمراه گاز 2 شعله رو کار و داخل ساختمان پیش ساخته 4 عدد آبگرمکن زود جوش 200 لیتری نصب خواهد شد.

خرید ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی

سفارش ساختمان پیش ساخته ساندویچ پانلی به این صورت می‌باشد که ابتدا باید متراژ مسکونی خود را تعین کرده سپس با نقشه ساختمان که با توجه به سلیقه خودتان است اقدام به خرید ویلای پیش ساخته ساندویچ پانلی بکنید.