Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

ساخت کانکس اداری

ساخت کانکس اداری

 فروش و نصب انواع کانکس های اداری

اگر برای اسکان دائم یا موقت نیازمند کانکس ، کانکس ویلایی، ساختمان پیش ساخته هستید. گروه تولیدی صنعتی کانکس سازی یووا با افتخار اعلام می دارد توانسته است. به عنوان یکی از شرکت های پیشرو در صنعت ساخت کانکس اداری و  سازه    های پیش ساخته ورقی و پانلی با حذف هزینه های اضافی در پروسه تولید و فروش کانکس و سایر محصولاتش قیمت ها را به طرز معنادار و چشمگیری کاهش داده است. و در قیاس برابر از نظر کیفی , ابعاد و متریال پایه بکار رفته در پروسه تولید محصولاتش را حداقل ۱۰ تا ۲۰ درصد ارزانتر از دیگر تولید کننده ها به مشتری عرضه نماید.

تولید  با تکنولوژی روز , قبول سفارشات از سراسر کشور

ما در گروه تولیدی صنعتی کانکس سازی یووا در سراسر کشور آمادگی داریم سفارشات شما را پذیرفته. و با تکنولوژی و تجهیزات روز دنیا در زمینه تولید کانکس، کانکس کیوسک، کانکس دکه، کانکس اتاقک، ویلای پیش ساخته در محل و ساختمان پیش ساخته شما را کمک کنیم.

مزایای استفاده از کانکس اداری

  • چون که هزینه های ساخت یک کانکس اداری نسبت به ساخت و ساز های سنتی کمتر است. امروزه از این سازه ها بیشتر استفاده می شود.
  • این سازه ها قابلیت جا به جایی دارند و به راحتی به محلی دیگر منتقل می شوند.
  • کاهش هزینه‌های اولیه مثل عدم نیاز به پی‌سازی و کاهش هزینه‌های حمل مصالح
  • باتوجه به تمام این شرایط سازه های اداری دارای مزیت های زیادی نیز هستند.
  • بازیافت یا تغییر سازه یا استفاده مجدد و یا فروش سازه
  • اجرای این سازه ها با سرعت بالایی انجام می شود

ساخت با طراحی مدرن و کلاسیک و متریال روز دنیا

ساخت کانکس اداری می تواند به عنوان محل اسکان موقت و دائم باشد. و یا هر کاربردی دیگر مانند باجه فروش بلیط و یا بعنوان کانکس پلیس و اهدای خون به هر حال استفاده های زیادی میتوان از ان کرد. اما این محصول استراتژیک را میتوانید در اشکال مختلفی ببینید. و نوع و شکل و شمایل آن محدود به یک اتاقک مستطیلی و یا مربعی نمیشود. برخی از کانکس ها دارای اشکال هندسی واقعا زیبایی هستند. و شما در نگاه اول فکر میکنید که واقعا یک خانه است و شاید باور نکنید که چیزی که میبینید یک سازه پیش ساخته باشد.

ویژگی های کانکس اداری

  1. پنجره های مناسب (پنجره های بزرگ دوجداره که تامین کننده نور کانکس در روز باشد و از اتلاف انرژی و ورود صدای بیرون به داخل جلوگیری کند. (برای کنترل ورود نور می توان از پرده استفاده کرد)
  2. فضا سازی مناسب (فضا های فرعی مانند اتاق تکثیر و کپی، میز منشی و صندوق و غیره باید در کانکس اداری در نظر گرفته شود.
  3. طراحی نمای داخلی و بیرونی جذاب و زیبا (می‌تواند در جذب افرد و خلق و خوی مراجعه کننده و پرسنل تاثیر بسزایی داشته باشد)
  4. کف سازی مناسب و مستحکم (جلوگیری از لرزش سازه هنگام رفت و آمد و قابلیت شست و شوی آبدارخانه و سرویس بهداشتی)
  5. سیستم تهویه هوا (در صورت استفاده از سیستم های گازی ضرورت بیشتری پیدا می کند.
  6. دارای فضای انتظار (مکانی برای انتظار مراجعه کنندگان به همراه تعدادی صندلی)
  7. سیستم روشنایی (شامل چراغ های لازم برای محوطه داخلی و خارجی کانکس)
  8. درب اصلی بزرگ (جوابگوی رفت و آمد زیاد مراجعه کنندگان باشد)
  9. استفاده از پارتیشن برای ایجاد این فضاها بهترین گزینه است)
  10. گرمایش (معمولا بخاری برقی یا گازی، پکیج گازی)
  11.  عایق بندی مناسب برای کانکس اداری
  12. سرمایش(معمولا کولر گازی)

مشخصات کانکس اداری

کانکس اداری باید از  مشخصات قابل قبولی جهت پاسخگویی نیازهای یک فضای اداری باشد. از لحاظ سنگینی کار، لازم می باشد که کانکس اداری دارای آهن آلات سنگین‌تری نسبت به کانکس‌های دیگر بوده و علی الخصوص کف سازه باید کاملا محکم بوده و حرکت روی آن باعث لرزه و تولید صدا نگردد.
از دیگر مواردی که باید در کانکس اداری مورد توجه قرار داد، درب و پنجره‌های کانکس می باشد که باید درب‌ها در ابعادی باشند که امکان ورود و خروج وسایل اداری مثل میزها و صندلی‌ها، میزهای کنفرانس و ماشین آلات اداری به راحتی مقدور باشد. جهت زیبایی کار کانکس اداری، می‌توان استفاده از شیشه سکوریت را پیشنهاد کرد. هر چه فضای بیشتری به صورت شیشه‌ای طراحی گردد، فضای دلبازتری برای محیط کاری فراهم می‌گردد که سبب بالا رفتن راندمان پرسنل خواهد شد.
برای کف سازه استفاده از تخته کف ضد آب با کفپوش مناسب یا استفاده از سرامیک بهترین گزینه جهت سهولت نظافت فضای اداری خواهد بود.

طراحی سایت در کرج

خرید کانکس اداری

برای خرید این نوع کانکس و کانکس اداری دست دوم می توانید سازه هایی را انتخاب کنید که تیپ ان مطابق با نیاز شماست است. و یا اگر که طرح خاصی مورد نظر شماست می توایند سفارش ساخت دهید. تا به صورت کاملا اختصاصی مطابق با ابعاد و ظاهر مورد نظر ساخته شود.