Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه

کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه

یکی از محصولات پر کاربرد کانکس یووا کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه می باشد که این سازه دارای انواع و تیپ های مختلفی بوده که آنها را در قسمتهای مختلف شرح خواهیم داد.

انواع کانکس سه چشمه

1-کانکس گالوانیزه سه چشمه .
2-کانکس پانلی سه چشمه .
3-کانکس کامپوزیت سه چشمه.
4-کانکس نما ترموود سه چشمه .
5-کانکس فایبر گلاس سه چشمه .
6-کانکس سایدینگ سه چشمه.

مشخصات فنی کانکس سرویس بهداشتی سه چشمه

  1. شاسی کف : از قوطی نمره 10×10 با پایه بصورت دور کلاف.
  2.  اسکلت (structure): کانکس از پروفیلهای استاندارد 40×40 ، 80×40. با ضخامت 2 میل برای بدنه و کف کانکس و علاوه بر آن 2 عدد پلیت آهنی نمره 10 که بر روی ستون ها جوش داده می شود. که بتوان کانکس را با جرثقیل جابه جا نمود.
  3. استراکچر: فلزی قابها و دیوارها و سقف از ورق های آهنی خم شده به ضخامت 1.5 میلمتر با اجرای ضد زنگ (اپوکسی) با رنگ آمیزی کامل.
  4. پوشش خارجی و داخلی : دیوارها و سقف از نوع ساندویچ پانل دو رو ورق گالوانیزه به ضخامت 4/. میلیمتر با عایق تزریقی پلی یورتان با ضخامت 4 سانتی متر با دانسیته 2±40 کلیوگرم در متر مکعب میباشد.
  5. پوشش داخلی کف: کانکس از تخته های چند لایی با ضخامت mil 18 وپوشش نهایی از سرامیک.
  6. دربهای بیرونی و داخلی و پنجره ها : درب ورودی از فاساد با شیشه مات میباشد.

دیگر مشخصات:

  1. تاسیسات برقی: با استفاده از حباب سقفی، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان) ، کلید و پریزها از نوع دلند با مینیاتوری 25 آمپر ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 میباشد.
  2.  فلاشینگ و گاتر آب: با استفاده از ورقهای خم شده به ضخامت 0.5 mil ، از نوع پیش رنگ کوره ایی به همراه لوله های پولیکا بهمراه زانویی جهت هدایت آب باران و برف.
  3.  رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم. (رنگ آبی)
  4. سرویس بهداشتی :دیوارپوشهای داخلی از نوع طرح چوب درجه یک ، کف از سرامیک بهمراه روشویی با پایه ، توالت ایرانی و فرنگی بنا بر سفارش خریدار محترم ، شیر آلات درجه یک اهرمی استانداردایرانی با لوله کشی سرد و گرم . جای حوله و صابون ، آینه و داخل کابین یک عدد فن تعبیه می گردد. (کلیه لوله کشی ها در داخل داکت میباشد)
  5. گارانتی و خدمات پس از فروش: کلیه کانکسهای تولید شرکت یووا دارای 1 سال ضمانت (آببندی و سیم کشی) و خدمات پس از فروش دائمی می باشند.

کانکس سرویس بهداشتی سیار

در شرایطی که لازم باشد که جای سازه به طور متداوم تغییر کند و این تغییر مکان دلایل مختلفی داشته به عنوان مثال استفاده در نمایشگاه های فصلی باید از کانکس سرویس بهداشتی سیار استفاده شود. این نوع سازه ها دارای دو محور چرخدار می باشد که هم با فضای تفکیک شده توان خدمات رسانی به آقایان و خانم ها را داشته و هم می توان برای هرکدام توالت سیار مجزایی در نظر داشت.