Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

قیمت کانکس کامپوزیتی

قیمت کانکس کامپوزیتی

کانکس کامپوزیتی در شرکت تولیدی یووا کانکس از متر مربعى 2.350.000 تومان به بالا است. قیمت کانکس کامپوزیتی بر اساس متراژ و ابعاد نوع عايق، امکانات و طرح متفاوت است.

بعنوان مثال قيمت كانكس پانلى در ابعاد ١٥ متر مربع به بالا حدود متر مربعى سه میلیون و پانصد هزار تومان مى باشد. يا كانكس با ورق گالوانيزه و عايق پلى استايرن حدود متر مربعى یک میلیون و پانصد هزار هزار تومان مى باشد.

البته قیمت کانکس کامپوزیتی در ابعاد ١٥ متر به بالا با نماى ترموود و كامپوزيت فلزى از متر مربعى شش ميليون شروع مى شوند.به اين قیمت کانکس کامپوزیتی هزينه سرويس بهداشتى حدود شش ميليون و آبدارخانه حدود پنج ميليون افزوده مى گردد.

نمای کامپوزیتی

نمای کامپوزیتی از جنس ورق های الومینیومی است. به صورت ترکیبی هم اجرا می شود برای مثال 2 ورق الومینیومی که بین انها تزریق پلاستیک می شود. رنگ ورق کامپوزیت اگثرا رنگ طوسی دارد که بسیار پر فروش می باشد.

امکانات کانکس کامپوزیتی

  • استفاده به عنوان دفاتر بیمه سیار و باجه های خدمات شهروندی
  • مورد استفاده به عنوان دفاتر کار سیار در سطح شهر
  • قابلیت ساخت طبق ابعاد و اندازه سلیقه مشتری
  • نمای زیبا با رنگ بندی و طرح های بسیار متنوع
  • اجرای باکس دور برای پنهان شدن سقف سازه
  • نمای داخلی قابل شستشو و ضدآب

مشخصات فنی کانکس کامپوزیتی

در تولید کانکس کامپوزیتی اسکلت بدنه از پروفیل های اهنی است.به کانکس ها پس از ساخت و اتمام کار ضد زنگ می زنند تا از زنگ زدگی جلوگیری شود و دوام بیشتری داشته باشد. دیواره های بیرونی کانکس را با ورق های کامپوزیتی با رنگ و طرح دلخواه مشتری می پوشانند. اصولا پنجره های کانکس های کامپوزیتی از upvc است. اما اگر نیاز باشد که از پنجره های خیلی بزرگ استفاده شود از شیشه سکوریت استفاده می کنند.

کاربرد های کانکس کامپوزیتی

  1. از این نوع کانکس به عنوان دفتر های پیشخوان،دفتر های بیمه سیار و کانکس ها دوچرخه استفاده می شود.
  2. می توان از کانکس های کامپوزیتی به عنوان کانکس خودپرداز ATM و دستگاه های خودپرداز استفاده کرد.
  3. به عنوان کانکس های پلیس و کانکس مطبوعاتی استفاده می شود.
  4. مناسب برای استفاده در مناطق بارانی و مرطوب و دکه های ساحلی.

قیمت کانکس کامپوزیتی دست دوم

سازه های دست دوم این روز ها طرفداران زیادی دارد. این موضوع را می توان از زنگ خور های روزانه برای درخواست آن با دفتر یوواکو برقرار می شود متوجه شد. علت اصلی این درخواست ها هزینه کم یا در واقع صرفه جویی اقتصادی در خرید کانکس کامپوزیتی دست دوم می باشد. در خصوص این که قیمت آن چگونه محسوب می شود می توان گفت که ارزش گزاری بر روی کانکس کارکرده بر اساس نحوه استفاده و سال تولید آن می باشد. و باید سازه از نزدیک کیفیت آن مورد برسی قرار گیرد و کارشناسی شود تا بتوان بر روی آن قیمت گذاری کرد.

ایا کانکس کامپوزیتی احتیاج به نصب دارد؟

سازه‌های کوچک نیازی به نصب ندارند، اگر سازه شما خیلی بزرگ یا چندتکه باشد احتیاج به نصب شدن دارد. پس از قراردادن کانکس در محل استقرار تأسیسات آب و برق و بدنه کانکس باید به یکدیگر اتصال گردند. حمل سازه‌های چندقلو و بزرگ راحت نیست و بر روی تریلی قرار نمی‌گیرند. به همین جهت در تکه‌های کوچک‌تر ساخته می‌شوند و در محل استقرار به یکدیگر متصل می‌شوند. هزینه این اتصال بر عهده شرکت کانکس کامپوزیت می باشد و خریدار هزینه‌ای را پرداخت نمی‌نماید