Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس نگهبانی گالوانیزه

کانکس نگهبانی گالوانیزه

از دیگر محصولات جهت استفاده در زمینه کیوسک نگهبانی کانکس نگهبانی گالوانیزه می باشد. که قیمت کانکس نگهبانی نسبت به تیپ های دیگر ارزانتر می باشد. در حالت کلی خود این سازه با دو تیپ کانکس نگهبانی گالوانیزه با متریال سنگین و کانکس نگهبانی با متریال سبک تقسیم بندی می شوند .

انواع کانکس نگهبانی گالوانیزه

1-کانکس نگهبانی 1/50×1/50
2-کیوسک نگهبانی 1/50×200
3-کانکس حراست 200×200
4-کانکس نگهبانی کامپوزیت 2/50×2/50

کاربری

برای اینکه بهره بردار در فضایی ایده آل از کانکس های نگهبانی ورق گالوانیزه  استفاده کند باید کاملا عایق باشند. اتاقی است جهت محافظت که در بسیاری از ادارات دولتی،  نهاد ها ،سازمان ها ، اورگان های دولتی، کارخانجات ، شرکت ها ،  پادگان ها که برای محافظت فیزیک و امنیتی، حراست و حفاظت یا نگهبانی استفاده می شود. تا فرد بهره بردار بتواند به راحتی به محیط پیران مشرف باشد.

ابعاد کانکس نگهبانی گالووانیزه

ابعاد کانکس نگهبانی ورق گالوانیزه معمولا در ابعاد 1.50×1.50 متر، 2×1.5 متر،2×2 متر، 2×2.50 متر، 2.50×2.50 متر، 3×3 متر، 2.40×4 متر  و…. طراحی و ساخته می شود. توجه داشته باشید که بنا به درخواست مشتری محترم، می توان کانکس نگهبانی با نمای ورق گالوانیزه را در ابعاد بزرگ تر به صورت سوییت نگهبانی اجرا کرد. و در آن سرویس بهداشتی، آبدارخانه و پارتیشن اجرا کرد و در متراژ آن ساختار شکنی به متراژ ذیل اجرا کرد 2.40×4 . 2.40×6.

مشخصات فنی

  1. شاسی: با استفاده از تیر آهن نمره 160 یا 180 به صورت دورکلاف با تبر داخلی.
  2. استراکچر: اصلی کانکس از پروفیل 40×40و 80×40 با ضخامت 2 میل با فواصل cm 32 برای کف کانکس .
  3. هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیت های قوی به شاسی کف متصل می گردد.
  4. پوشش خارجی بدنه: از ورق های استاتیک پیش رنگ کوره ایی با ضخامت 4/. میل به صورت گام دار.
  5. پوشش داخلی بدنه: طبق درخواست خریدار محترم( لمینیت-دیوارپوش آذران پلاستیک)
  6.  پوشش داخلی کف: از تخته های mil 18 با کفپوش درجه یک وینی فلس با ضخامت mil 2 به همراه قرنیز .
  7.  عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق حرارتی و برودتی)
  8. درب و پنجره ها: از جنس upvc با پروفیل های رایج موجود در بازار با یراق آلات در جه یک به همراه شیشه های mil 4 با تزریق گاز آرگن.
  9.  تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها با برند دلند، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی ، سیمها و کابلها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 4 اجرا خواهد شد.
  10. پوشش خارجی سقف : به صورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق سینوسی با ضخامت 5/. جهت آبندی کامل سقف به همراه چسب سیلیکون.