Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس-سیار-پلیس

کانکس چرخ دار

کانکس چرخ دار

در کل کانکس ها ، اتاق های پیش ساخته می باشند که برای استقرار سریع کاربرد دارند این اتاقک ها  مهمترین وجه تمایزی که نسبت به بنای سنتی دارد، این می باشد که از قابلیت حمل و نقل برخوردار باشد و در مکان هایی که امکان ساخت و ساز وجود ندارد مورد استفاده قرار داده می شود و در کل به دو دسته چرخدار و ثابت تقسیم می گردند. کانکس های ثابت به گونه ‌ای می باشند که برای یک مدت زمان خاص در یک مکان می ماند اما نوع دیگر این اتاق ‌ها کانکس های چرخدار هستند که دارای محور و چرخ هایی هستند از این رو جابجایی آن بسیار راحت بوده و توسط این چرخ ها جابجایی انجام می شود و می ‌توان آن را با خودرو حمل کرد و اکثرا به طور مستمر در حال جابجایی می باشد.

طراحی سایت در کرج

کاربرد کانکس های چرخدار

با توجه به قابلیت هایی که کانکس های چرخدار  از ان برخوردار هستند دیده میشود که از آن استفاده های زیادی شده به طوری که یکی از مهمترین کاربردهای آن به عنوان کانکس متحرک کارگاهی می باشد. از این کانکس در محیط های کارگاهی عمرانی مورد استفاده قرار داده می شود زیرا کارکنان در تمام طول پروژه نیاز به جابجایی اتاقک خواهند داشت که بهتر است از کانکس متحرک استفاده گردد. ابعاد به کار رفته در این کانکس اکثرا ۶.۲۴ بوده و به ندرت در ابعاد بزرگتر به تولید می رسد. کانکس متحرک همچنین در مسیرهای جاده ای به عنوان کانکس پلیس مورد استفاده قرار می گیرد به طوری که استفاده از آن در ایام پر سفر سال به خصوص تعطیلات عید کاربرد زیادی دارد.

زمانی که از این نوع کانکس استفاده می گردد به اسانی می‌ توان کانکس را در هر مکانی قرار داد. جالب است اگاه باشید کانکس پلیس از نظر ظاهری کمی تفاوت داشته به طوری که دارای شکل و رنگ مخصوص به اماکن ویژه پلیس می باشد، تا مسافران قادر باشند حضور پلیس را از دور متوجه شوند.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *