Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس نگهبانی فایبر گلاس

کانکس نگهبانی فایبر گلاس

سازه کانکس نگهبانی فایبر گلاس دارای نمای خارجی خاص از مواد اولیه رزین و الیاف می باشد که در هنگام تولید با متریال خاصی تولید می گردد که قابلیت فرم پذیری فایبر بسیار بالا می باشد. به اتاقکی که اغلب برای کارخانه ها، سازمان ها ،پادگان ها، ادارات و یا شرکت هایی که باید حفاظت و حراست فیزیکی شود استفاده می شود کیوسک نگهبانی می گویند.

ای کانکس ها ساخته می شوند تا فردی بتواند در ان مستقر شود و نگهبانی دهد. اکثرا پروژکتوری در کانکس نگهبانی نصب می کنند که فردی که نگهبانی می دهد به فضای بیرون تسلط داشته باشد.
اصولا این نوع کانکس 360 درجه شیشه کار می شود تا بتوانید به همه جا دید داشته باشید. به جز دید خوب باید کانکس امنیت خوبی هم داشته باشد.
به دلیل اینکه گاها فرد نگهبان نمی تواند کانکس را ترک کند باید امکانات اسایشی و رفاهی کامل داشته باشد مثل اشپزخانه، ابدارخانه و …

ساخت کانکس فایبر گلاس نگهبانی

ابندا میباست طرح آن مورد تایید قرار گیرد پس از نهایی شدن طرح کانکس تیم متخصص شروع به قالب گیری می نماید که این بخش مهمترین بخش کار بوده و یک قالب خوب برای تعداد بالایی کانکس استفاده میگردد.این سازه اکثرا برای کاربری کانکس نگهبانی استفاده می گردد و در گاهی موارد نیز از کانکس فایبر گلاس برای دکه های کوچک و کانکس مطبوعاتی استفاده می گردد.

ویژگی کانکس فایبر گلاس

  1. شکل پذیری بالا بصورت بستنی، فنجان، میوه برای کانکس فروشگاهی فایبر گلاس.
  2.  قایللیت تولید بالا در طرحهای متفاوت.
  3. سبکی و امکان انتقال به دفعات.
  4. تامین کلیه قطعات بصورت تمام فایبر مانند کانکس سرویس بهداشتی فایبر گلاس.

معایب کانکس فایبر گلاس

  1. عدم مقاومت در برابر باد و طوفان به علت سبکی.
  2. ضعیف بودن بدنه کانکس .
  3. عدم مقاومت در برابر آتش .
  4. نداشتن عایق بندی مناسب به علت نازک بودن بدنه ها.

طراحی سایت در کرج

تجهیزات کانکس نگهبانی فایبر گلاس

 بسیاری از مواقع، نگهبان یا نگهبانان تمام روز را در کیوسک نگهبانی می گذرانند پس باید داخل این کیوسک طوری طراحی گردد که نیازهای ابتدایی فرد تا حدی تامین شود.

تجهیزات و امکانات ساخته شده در کیوسک ها بستگی به فضای کیوسک دارد یعنی اگر فضای کیوسک به اندازة کافی باشد می توان به آن، امکاناتی مانند سرویس بهداشتی، آبدارخانه، آشپزخانة ساده یا یک فضا برای آبگرمکن مصرفی و فضایی برای استراحت اضافه کرد تا  رفاهی نسبی برای کارگر یا کارگران فراهم آورد تا قادر باشند  وظیفة شان را به نحو احسن صورت گیرد.

یکی دیگر از تجهیزات این کیوسک کولر گازی می باشد که گرمایش و سرمایش را در فصل های مختلف به خوبی تامین می کند.