Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس فانتزی (10)

گالری کانکس فانتزی

کانکس فانتزی

گالری کانکس فانتزی

کانکس فانتزی، کانکس های قابل حمل و نقل است که طراحی و دکوراسیون ویژه‌ای دارد و برای استفاده در محل‌هایی مانند رویدادهای فرهنگی، نمایشگاه‌ها، فروشگاه‌ها، رستوران‌ها، کافی‌شاپ‌ها و غیره استفاده می‌شود. این نوع کانتینرها معمولاً با استفاده از مصالح متنوعی مانند چوب، فلز، شیشه و پلاستیک ساخته می‌شوند و دارای طرح‌های متنوعی همچون طرح‌های گل و گیاه، طرح‌های شهری، طرح‌های هنری و غیره هستند. به دلیل طراحی و دکوراسیون ویژه‌ای که دارند، این کانتینرها معمولاً جذابیت بیشتری نسبت به کانتینرهای معمولی دارند و می‌توانند برای جذب مشتریان و افزایش فروش کاربرد داشته باشند.

ویژگی ها و مزایای کانکس فانتزی

ویژگی های کانکس در همه سازه های پیش ساخته از جمله کانکس فانتزی دارای اهمیت بالایی می باشد. خصوصیات ویژه و منحصر به فرد سازه پیش ساخته موضوعی است که آن را از سایر سازه ها متمایز می‌نماید. به همین منظور برای آگاهی از این مشخصه‌ها، بی شک خواندن ادامه مطلب برای شمایی که قصد تهیه کیوسک پیش ساخته فانتزی را دارید بی فایده نبوده و به عبارتی قادر است مثمر ثمر واقع گردد.

مشخصات فنی کانکس

از مهترین اجزای سازه پیش ساخته فانتزی شاسی و اسکلت ان می‌باشد. در مدل کانکس پیش ساخته لوکس که بیشتر به فانتزی شهرت دارد می‌توان از تیرآهن نمره ۱۸ به صورت دور کلاف بهره جست. از طرفی، در نظر داشته باشید که برای ساختار مقاوم تر در وسط شاسی کانکس پیش ساخته تیرآهن به نمره ۱۸ به شکل عرضی کاربرد دارد. در کنار شاسی، اسکلت هم از اهمیت اساسی در طراحی و تولید کانکس به صورت تکی و عمده برخوردار می باشد. در این هنگام سازندگان و تولیدکنندگان کیوسک های پیش ساخته چون کانکس فانتزی در اسکلت از پروفیل های نوع سنگین با ضخامتی در حدود ۲ میلیمتر را بهره می‌گیرند.