Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس امداد و نجات

کانکس امداد و نجات

از تولیدات مهم شرکت یووا کانکس امداد و نجات و بحران می باشد. که جهت امداد و کمک در زمان بلاهای طبیعی مانند زلزله، سیل، آوار ، تصادفات جاده ایی، ریزش کوه و بهمن استفاده می شود .

موارد کاربرد در زمان بحران

از موارد استفاده کانکس امداد و نجات در زمان زلزله جهت اسکان خانواده های زلزله زده و سیل زده. جهت سکونت، کانکس آزمایشگاه، کانکس بیمارستان صحرایی، کانکس کلینیک، کانکس کلاس درس، کانکس آشپزخانه سیار، کانکس خوابگاهی، کمپ درمانی، مغازه و کانکس فروشگاهی استفاده می گردد.

شرکت یووا توانسته است با توجه به نیاز کانکس در مواقع اظطراری با ظرفیت تولید بالا نیاز هموطنان عزیز را بر طرف نموده. و با توجه به نوع کاربری اعلام شده در زمان مناسب طبق زمانبندی در حین عقد قرارداد کانکس ها را به خریداران محترم تحویل دهد.

از موارد دیگر در زمینه کاربرد این کانکس استفاده آن در نمایشگاه ها، فروشگاه ها و مصلا می باشد. که از کانکس اظطراری جهت فروشگاه جهت محل عرضه و تقاضا بازدید کنندگان استفاده می گردد.

مورد استفاده دیگر این سازه جهت امداد به مسافران در زمان عید جهت استقرار تیم پزشکان و پرستاران و نیروی امداد ونجات بین جاده ایی می باشد. کلیه کانکس های تولید شده شرکت یووا دارای کلیه امکانات رفاهی اعم از سرویس بهداشتی، آشپزخانه و حمام می باشند.

از نمونه های تولید شرکت ما در سال گذشته در زلزله کرمانشاه ،تعداد 100 دستگاه کانکس 6 متری به صورت سالنی و کانکس حمام چهار چشمه و سرویس بهداشتی تک چشمه با قیمت بسیار مناسب از طرف خیرین برای منطقه سر پل ذهاب تولید و ارسال گردید.

امکانات کانکس امداد و نجات

معمولا امکانات کانکس امداد و نجات دارای دو درب کشویی ورود و خروج می باشد. این کانکس‌ ها با طراحی زیبا و مناسب، از سامانه الکترونیکی کنترل از راه دور برخوردار می باشد. زمان بروز بحران و شرایط اضطراری درب کانکس‌ ها با فرمان ستاد مرکزی مدیریت بحران به صورت اتوماتیک باز خواهد گردید. این کانکس‌ ها همانند کانکس‌ های دیگر دارای عایق بندی ویژه و مخصوص به خود می باشد. از لحاظ گرمایشی و سرمایشی محفوظ است. و طراحی و دکوراسیون داخلی متناسب با کارایی کانکس تولید می گردد.

زمان ساخت کانکس امداد و نجات

با توجه به نیاز سریع و فوریت این سازه جهت ارسال به مناطق آسیب دیده. شرکت کانکس یووا در هر زمان آماده ارسال کانکس اضطراری در کوتاه ترین زمان ممکن به مناطی آسیب دیده بوده. و جهت کمک در امر خیر به هموطنان عزیز کلیه کانکس های تولید این شرکت با تخفیف ویژه به مناطق سیل یا زلزله زده ارسال می گردد. جهت مشاوره رایگاه از قیمت و زمان ارسال کانکس امداد و نجات با مشاورین فروش ما تماس حاصل نمایید.