Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس برجک نگهبانی (1)

کانکس برجک نگهبانی

از دیگر محصولات کانکس یووا با کاربری حفاظت و حراست از محیط کارخانه، پادگان، زندان که این سازه در ارتفاع قرار می گیرد کانکس برجک نگهبانی می باشد.

از مهم ترین ویژگی های این سازه داشتن دید مناسب می باشد. ارتفاع استاندارد برای این کانکس 6 متر با قوطی نمره 100 برای پایه ها می باشد .اجرای پلت فرم مناسب جهت استقرار پایه ها با بیس پلیت مناسب ، با اجرای بادبند در چهار طرف پایه ها، راه پله با پاگرد مناسب با ورق آجدار و کانکس نگهبانی با ساندویچ پانل ماموت با ارتفاع استاندارد از دیگر مزایای برجک نگهبانی می باشد.

برای استفاده بهینه و دید بیشتر برای امر دیدبانی در برجک نگهبانی میبایست از پرژکتورهای قوی استفاده کرد. که باعث روشنایی بیشتر محوطه دید می گردد. با توجه به اصول فنی سازه میبایست کلی بارهای جانبی وارد به پایه ها را محاسبه و سپس امر ساخت پات فرم (فنداسیون) را شروع کرد. و حتما بیس پلیت ها جهت استقرار ستون های سازه با ضخامت سه میل و بولت ها از نوع 22 باشند.

امکانات کانکس برجک نگهبانی

کانکس برجک نگهبانی دارای امکانات خاص خود می باشد. که با توجه با کاربرد آن در سازه های مختلف متفاوت می باشند. به طور مثال در برخی تخت، سرویس ، آبدارخانه، میز و صندلی و تعبیه می گردد. که برای رفاه حال دیده بان بوده در هر زمان در زمان استراحت بتواند از این امکانات استفاده نماید.

البته نباید نادیده گرفت که این امکانات در زمانی استفاده می گردد که تعویض پست انجام شود. و برای جلوگیری در اتلاف وقت از این موارد استفاده گردد. کانکس برجک نگهبانی در دسته کانکس نگهبانی می باشد. و برای کسب اطاعات کامل از قیمت کانکس با مشاوران ما در ارتباط باشید.

ویژگی ها

اولین ویژگی که برای این سازه حائز اهمیت است و در واقع هدف از تولید آن نیز می باشد. ایجاد دید مناسب نسبت به اطراف است. که فرد در درون آن قرار می گیرد. بتواند به هر چهار طرف دید داشته و محیط اطراف را تحت نظر قرار دهد. به همین دلیل می بایست کانکس برجک نگهبانی در هر چهار طرف خود البته اگر به شکل مربع مستطیل باشد پنجره های سرتاسری داشته تا امکان دید کامل به اطراف ممکن شود.

 

نقشه ساخت کانکس برجک نگهبانی

در سیستم گروه مهندسان یوواکو برجک نگهبانی توسط آن ها محاسبه و کارشناسان سازه ای ترسیم می شود که مشخص کننده مراحل و روش های ساخت سازه می باشد. این نقشه ها در موارد مختلف و با توجه به شرایط منطقه متفاوت است که می بایست برای هر سازه به طور مجزا و اختصاصی ترسیم شود تا تضمین کننده استحکام برجک نگهبانی باشد.

مشخصات فنی

  1.  هوک بلت کانکس : تعبیه هوک های قوی تقویت شده رو ستون های اصلی کانکس با استفاده از میلگرد نمره 18 یا 20 که در زمان بارگیری و تخلیه که با پلیت های قوی به شاسی کف متصل می گردد.
  2. پوشش داخلی بدنه :از دیوارپوش های روکش دار با مارک آذران پلاستیک یا کمپارس به ضخامت 1 سانتی متر. که با ابزار آلات مخصوص به بدنه کانکس متصل می شود.
  3. شاسی :با استفاده از تیر آهن نمره 14 بصورت اسکی.
  4.  استراکچر :اصلی کانکس از پروفیل 80×40 و 40×40 با ضخامت 2 بهمراه بادبند K بهمراه ضد زنگ کامل در فواصل یک متر برای بدنه و در فواصل cm40 برای کف کانکس.
  5. پوشش خارجی بدنه: از ورق های 5/. پیش رنگ کوره ایی فرم دار تولید فولاد مبارکه که با پیچ های سرمته ایی و پرچ های فولادی به بدنه کانکس کانکس متصل می گردند.
  6.  پوشش داخلی کف :از تخته های 18 میل با مارک فارلینپلکس (واترپروف) بهمراه کفپوش LG با قرنیز دور کف کانکس.

دیگر مشخصات

  1. عایق: با ضخامت cm 4 از نوع پلاستوفم با دانسیته مجاز و کند سوز .(عایق برودتی و حرارتی)
  2. درب و پنجره ها: از جنس UPVC با مارک ویستا بست بهمراه شیشه mil 4 با یراق آلات درجه یک ترک با تزریق گاز آرگن می باشد.کلیه پنجره ها دارای حفاظ آهنی می باشند.
  3.  تاسیسات برقی: با استفاده از مهتابی رفلکتوری دوقلو با مارک مازی نور یا هیوا ، داخل کانال های مخصوص هدایت سیم (داکت های پلاستیکی با مارک دودمان ) ، کلید و پریزها ، کلید مینیاتوری و چراغ تونلی با مارک لگراند ، سیمها و کابل ها جهت سیم کشی با نمره 2.5 ، 4 و 6 بوده که جهت سرمایش و گرمایش کانکس یک ورودی جدا با کلید مینیاتوری با کابل نمره 6 اجرا خواهد شد.
  4.  پوشش خارجی سقف : بصورت دو شیب با ارتفاع استاندارد با استفاده از ورق گالوانیزه با ضخامت 5/. بهمراه ایزوگام نواری جهت آبندی کامل سقف بهمراه چسب سیلیکون .
  5. اتصالات کانکس: اجرای کلیه اتصالات بدنه و سقف با استفاده از پیچ های سر مته ای سر پهن و پرچ های نمره 15- 18 و 25. تولیدی شرکت ایران پرچ که در فواصل 5 سانتی متری به اسکلت کانکس متصل می گردد.
  6.  رنگ آمیزی: اجرای رنگ آمیزی بدنه و سقف از نوع روغنی سریع و خشک طبق در خواست خریدار محترم.
  7. کانکس های فوق دارای سند و شناسنامه و 1 سال گارانتی و خدمات پس از فروش دائمی می باشند.
  8. هدیه شرکت یووا کپسول آتش نشانی و پرده لوردراپه .