Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

گالری کانکس دو قلو و چند قلو (3)

کانکس دو قلو و چند قلو

گالری کانکس دو قلو و چند قلو

کانکس دوقلو یا چند قلو، به معنای دو یا چند واحد مسکونی که در یک ساختمان یا سازه‌ای واقع شده و مستقل از یکدیگر نیستند، استفاده می‌شود. این واحدها معمولاً به صورت یک دستگاه ساختمانی بزرگ و یا چند دستگاه ساختمانی کوچک در کنار هم ساخته می‌شوند و توسط یک مالک مشترک یا چند مالک مشترک به اشتراک گذاشته می‌شوند.

کانکس‌های دوقلو و چند قلو معمولاً برای استفاده در محیط‌هایی همچون سایت‌های ساختمانی، محل‌های پیمانکاری، محل‌هایی که در آن‌ها به یک مسکن موقتی نیاز است و یا برای استفاده موقت در فصل‌های تعطیلات ایجاد می‌شوند.

 

کانکس سازی دوقلو و چند قلو معمولاً از موادی مانند فلز، چوب و یا پلاستیک ساخته می‌شوند و امکاناتی مانند سیستم گرمایش و سرمایش، سیستم برقی و آب و فاضلاب را دارا می‌باشند. این کانکس‌ها معمولاً به سرعت و به راحتی نصب و جابجا می‌شوند و می‌توانند به عنوان یک مسکن موقتی، دفتر کار، فروشگاه موقتی، کافی‌شاپ و یا هر نوع فضای موقتی دیگری استفاده شوند.

استفاده از کانکس دوقلو و چند قلو برای ساختمان‌های موقتی، دارای مزایایی مانند کاهش هزینه، زمان و نیروی انسانی برای ساخت و برداشت، سهولت در نصب و جابجایی، افزایش انعطاف‌پذیری و امنیت در محل کار و زندگی است.

به طور خلاصه، کانکس دوقلو و چند قلو یک راه سریع و مقرون به صرفه برای ایجاد فضاهای موقتی و مسکن موقتی هستند که می‌توانند در موارد مختلفی مانند سایت‌های ساختمانی، محل‌های پیمانکاری، فعالیت‌های تجاری و یا فضاهای مسکونی مورد استفاده قرار گیرند.

امکانات کانکس های دو قلو

با توجه به نیاز مشتری و طراحی خاص کانکس ها تعداد پنجره ها در این نوع کانکس ها متفاوت بوده و از جنس یو پی وی سی مورد استفاده قرار داده می شود کف پوش کانکس ها از جنس pvc بوده که بر روی تخته اجرا می گردد.عایق بندی کانکس ها بسته به مکانی که از آن ها استفاده می شود امکان دارد متفاوت باشد اما اغلب از جنس پلی استراین است که به خوبی علاوه بر ذخیره انرژی، سر و صداهای اضافی را نیز حذف کرده و مانع ورود رطوبت به داخل کانکس می گردد.

کانکس ها را می توان با عایق بندی به محیطی ایمن از لحاظ سرمایی و گرمایی تبدیل کرد که این مورد موجب صرفه جویی در قبوض نیز می شود. همچنین تجهیز محیط کانکس به وسایل رفاهی از قبیل اجاق گاز، سینک ظرفشویی، کابینت بندی و … نیز امکان پذیر است. نور طبیعی کانکس ها از طریق پنجره های موجود تامین می شود که با توجه به طراحی مختلف می باشد.

گالری کانکس دو قلو و چند قلو