Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس ویلایی در دماوند

فروش کانکس ویلایی در دماوند

یکی از پرطرفدارترین مناطق از بابت خرید کانکس ویلایی منطقه خوش آب و هوای دماوند می باشد. که با توجه محدودیت های زیاد جهت ساخت ساز مشتریان خاص خود را پیدا کرده. و روزانه تعداد بسیار زیادی از هموطنان عزیزمان جهت استعلام قیمت با ما تماس می گیرند که در این مقاله کلیت موضوع را توضیح خواهم داد.

چه متراژ کانکس ویلایی برای دماوند مناسب می باشد

از موضوعات بسیار مهم متراژ این سازه می باشد که در چه ابعاد و اندازه ایی طراحی گردد که پس از نصب دچار مشکلات شهرداری نگردد. در اولین قدم خریدار محترم می بایست به بخش دهیاری روستای مربوطه رفته و کاملا نوع و اندازه کانکس را با در دست داشتن پلان دقیق به آنها اطلاع دهد. با توجه به اینکه واحد مربوطه گاها یک متراژ مشخص را تایید می نماید طیق اندازه فوق کانکس ویلایی مراحل ساخت را طی کرده و تحویل خریدار می گردد. به هر دلیل ممکن اگر پس از نصب سازه مشکل خاصی در جهت تخریب صورت گیرد شرکت کانکس یووا هیچ گونه مسئولیتی نسبت به آن نداشته و همواره مشاوران فروش ما در اولین قدم توصیه به اعلام به واحد های مربوطه را دارند.

چه نوع کانکسی مناسب با آب و هوای دماوند می باشد

از موارد مهم دیگر که باید به آن اشاره کرد شرایط آب و هوایی بسیار سرد دماوند بوده که در زمان طراحی و تولید می بایست به آن نگاه ویژه داشت، توصیه ما در زمان خرید استفاده از ساندویچ پانل جهت استفاده سقف و دیواره بوده که پس از یاخت به راحتی می توان نمای های مختلف در آن بکار برد، در گاهی موارد به علت قیمت بالای آن استفاده ای عایق پشک سنگ بهترین گزینه جهت ایزولاسیون سازه می باشد. که در کانکس ال اس اف از این نوع عایق قوی استفاده می گردد. در گاهی موارد نیز بر اسرار خریدار محترم از پلاستوفوم استفاده می گردد.

 متریال مناسب جهت خرید کانکس ویلایی در دماوند

شرکت یووا کانکس تعداد زیادی کانکس با طرح های متفاوت و متناسب با منطقه دماوند و فیروزکوه تولید کرده است.
جهت ساخت کانکس در دماوند از استفاده می شود. البته که نوع نما با توجه به نظر خریدار انتخاب می شود. تمام سیم‌ کشی‌ ها توکار بوده و در اثر آتش سوزی، برق به طور اتوماتیک قطع می شود تا از بروز آسیب جلوگیری کند. از فیوز محافظ جان هم در این کانکس مورد استفاده قرار می گیرد. کف کانکس ویلایی در دماوند باید ضد آب و ضد موریانه باشد. همچنین عایق بندی دیواره ها همگی از پلی‌اورتان پوشیده شده است.

انواع کانکس های ویلایی

  1. سمنت برد
  2. سیمانی
  3. پانلی

از پیشنهادات ما بوده که با شرایط آب و هوایی و اقلیم این منطقه بسیار سازگار می باشد.

گالری کانکس ویلایی

قیمت کانکس 

از دغدغه های خریداران محترم قیمت کانکس ویلایی می باشد، همان طور کلیه عزیزان می دانند به علت تورم و قیمت بالای اجناس و متریال قیمت ویلای پیش ساخته نیز افزایش یافته است، از مهم ترین موارد متراژ و متریال مصرفی در این سازه ها باعث شده است که قیمت ها مشخص نباشند چون ما نمی دانیم خریدار محترم با چه نوع تیپ و چه متراژِی قصد خریدار را دارند به همین علت جهت اطلاع از قیمت با ما در تماس باشید.

امکانات

در این سازه طراحی به صورت مدرن و به روز بوده و حتی تیپ این سازه های ویلایی  با سازه های دیگر بسیار متفاوت می باشد، کلیه محصولات تولید شده در مجموعه ما  دارای کلیه امکانات رفاهی بوده و فول امکانات به خریدار محترم تحویل داده می شود.

ساخت و طراحی داخل کانکس هم مثل خانه ها است و مس توان در داخل و نمای ان از متریال مختلفی استفاده کرد. همچنین برای درها و پنجره ها می توان از فایبر گلاس، پوشش های سلولزی، ام دی اف دوجداره و یو پی وی سی استفاده کرد.

عایق بندی سازه با توجه به شرایط محیطی و اب و هوایی انجام می شود. برای نما بیرونی سازه هم دست ما باز است و  می توانیم از مصالح مختلفی استفاده کنیم. مثل سنگف کامپوزیت، فایبر سمنت ساده و یا طرح دار، دیوارپوش  pvc، نماهای سایدینگ طرح چوب.

خرید کانکس

شرکت یوواکو  با تجربه‌ ای بیش از یک دهه در ساخت انواع کانکس مسکونی، کانکس فست فود و … با همراهی تیمی با تجربه آمادگی خود را جهت مشاوره به متقاضیان ساخت کانکس در دماوند بر اساس استاندارد های لازم و استفاده از متریال مناسب با توجه به آب و هوای این منطقه اعلام می نماید. کافی است با کارشناسان ما تماس حاصل فرمائید و ایده خودتان را با ما در میان بگذارید. مشاوران و کارشناسان ما به بهترین نحو راهنمایی تان می کنند.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *