Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

کانکس مسکونی دست دوم

کانکس مسکونی دست دوم

فروش کانکس مسکونی دست دوم از دیرباز تا به امروز در میان کاربران و خریداران به گرمی استقبال شده و به گونه ای می توان گفت از تقاضای بالایی برخوردار می باشد. این کانکس ها به منظور استفاده در پروژه های کوتاه مدت و موفق بسیار گزینه مناسبی بوده و افراد می توانند با انتخاب کانکس دست دوم با پرداخت هزینه های بسیار مقرون به صرفه نیازهای خود را پاسخگو باشند.

کانکس مسکونی دست دوم شرکت یووا با هدف خدمت‌رسانی در عرصه‌ی تولید کانکس، کانتینر و سازه‌های پیش‌ساخته فعالیت خود را آغاز کرده است. که با مشارکت تیم خلاق، متخصص و با تجربه‌ی ساخت کانکس دست دوم، طی سال‌های فعالیت خود این افتخار را داشته است که به بهبود سطح کیفیِ تولید انواع کانکس و کانتینر کمک کند و در این راستا با توجه به توان‌مندی‌ها و سوابق‌مان آماده ارایه‌ی خدمات کانکس دست دوم متمایز به هموطنان گرامی در سراسر ایران عزیزمان می‌باشیم.

این نوع کانکس یوواکو علاوه بر اینکه تولید کننده انواع کانکس و خانه پیش ساخته می باشد. کار خرید و فروش کانکس دست دوم و کانکس کارکرده شما را نیز انجام می دهد.

طراحی سایت در کرج

مشخصات فنی کانکس مسکونی

مشخصات فنی و نوع مصالح بکار رفته در ساخت کانکس مسکونی ارتباط مستقیم به نوع مصالح و متریال های آن دارد دیواره های خارجی قادر است از چوب ترمود ، ساندویچ پانل ، ورق گالوانیزه،سمنت برد، و.. باشد پروفیل های آهنی سنگین یا سبک و شاسی از تیر آهن نمره 16 یا 18 دیوار پوش های داخلی از نوع پی وی سی قابل شستشو با طرح های متنوع سازه های با ایعاد بزرگتر در حالت دو یا چند تکه ساخته شده و سپس آن را در محل به یکدیگر اتصال پیدا میکنند

نحوه محاسبه قیمت کانکس ویلایی دست دوم

در پاسخ به این سوال می توان گفت که معمولا در شرایطی که کانکس مسکونی از سلامت کامل برخوردار باشد قیمت کارکرده آن با نو حدود 25% الی 40% اختلاف دارد. و اگر شما صاحب سازه هستید که قصد فروش آن را داشته و یا خریدار هستید. می بایست ابتدا از بهای قیمت روز انواع کانکس مسکونی اطلاع داشته باشید. که با توجه به امکانات و متریال بکار رفته در ساخت سازه خود دارای یک رنج حدودی است.

امکانات کانکس مسکونی دست دوم

امکانات کانکس مسکونی نو با امکانات کانکس مسکونی دست دوم تفاوتی ندارد. تنها تفاوتی که می تواند داشته باشد این است که امکانات تجهیزات کانکس مسکونی دست دوم نسبت به نو آن قدیمی و یا کهنه شده باشد. که این مسئله مهمی نبوده زیرا قابل جبران می باشد و می توان آن را بازسازی کرده و یا تعمیر نمود.                                   

سوالات متداول درباره خرید کانکس مسکونی دست دوم:

این کانکس برای چه کسانی مناسب می باشد؟

کانکس مسکونی ارزان برای هر کسی می تواند مناسب باشد. تا حتی می توان از ان در پروژه ها استفاده کرد و به عنوان دفتر مهندسی

آیا می توان در کانکس دست دوم تغییرات ایجاد کرد؟

بله تا حدودی می توان در ان تغییراتی ایجاد کرد. کانکس یووا تغییرات جزئی و تغییرات پلان را برای شما انجام می دهد.

بهترین راه خرید ان چیست؟

با شرکت های سازنده کانکس تماس بگیرید زیرا انها این کانکس ها را خریداری می کنند و نگه می دارند تا به فروش برسد. برای خرید کانکس از یووا کانکس استعلام بگیرید.