Please specify the Content Block to use as a top drawer content in Theme Options

بلاگ

کانکس و ساختمان های پیش ساخته یووا

19

کانکس دفتر کار و مجمع

کانکس دفتر کار و مجمع

کانکس یا کانتینر نام یک واحد مسکونی یا تجاری می باشد که از جنس فلزی، چوبی یا یک ترکیب مواد ساخته شده و به صورت یک قاب استاندارد با ابعاد مشخص قابل جابجایی است. اصطلاح “کانکس” اصولاً به واحدهای استاندارد با ابعاد 20 فوت و 40 فوت ارجاع دارد، اما همچنین نوعی واحد با ابعاد دیگر نیز در دسترس می باشد.

کانکس دفتر کارها و مجمع یک واحد ساختمانی قابل حمل می باشد که به منظور فضای اداری و تجمعی در موقعیت‌ های موقت یا برای استفاده در مناطقی که امکان ساختمان دائمی وجود ندارد، استفاده می‌ شود. این کانکس‌ ها عمدتاً شامل فضای دفتری و اجتماعی است که برای انجام کار های اداری، جلسات، مذاکرات و تجمعات مورد استفاده قرار می‌ گیرد.

کانکس دفتر کار و مجمع می‌ تواند شامل امکاناتی مانند:

1. فضا برای دستگاه‌ های کامپیوتر و تجهیزات دفتری: فضای کافی را برای نصب رایانه‌ ها، پرینتر ها، دستگاه‌ های فکس و سایر تجهیزات دفتری فراهم می‌ کند.

2. میز و صندلی‌ های اداری: محلی برای انجام کار دفتری و مذاکرات فراهم می‌ کند. میز و صندلی‌ ها باید به راحتی قابل تنظیم و مطابق با استاندارد های ایمنی و ارگونومیک باشند.

3. اتصالات برق و اینترنت: اتصال به شبکه برق و اینترنت را فراهم می‌ کند تا کاربران بتوانند به صورت مطلوب از تجهیزات الکترونیکی خود استفاده کنند و امکان دسترسی به اطلاعات آنلاین را داشته باشند.

4. سیستم‌ های تهویه هوا: سیستم‌ های تهویه هوا برای حفظ راحتی و کیفیت هوای داخلی در کانکس اهمیت دارند. این سیستم‌ها می‌ توانند شامل هواساز ها، گرمایش، خنک کننده ها، و تهویه مکانیکی باشند.

5. حمام و امکانات بهداشتی: بستر مناسبی برای استفاده از حمام، توالت و سایر امکانات بهداشتی فراهم می‌کند.

کانکس دفتر کار و مجمع می‌تواند در محیط‌هایی مانند صنعت ساختمانی، رویدادهای موقت، پروژه‌های عمرانی، محفل‌های ورزشی، نمایشگاه‌ها و هر جایی که به فضای اداری و تجمعی نیاز است، مورد استفاده قرار گیرد.

یک دیدگاه بگذاریددیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *